Hurra for 17 mai -på jobb!

I motsetning til de mange andre som har delt sine 17 mai -planer, er jeg en av de som sørger for serveringen av den maten, drikken og isen som disse i vesentlig grad består av. 17 mai er for oss årets travleste arbeidsdag, -og jeg gleder meg! 

 

Sushi-menyen er svært så populær blandt gjestene. 

 

Ja, du leste riktig; Jeg gleder meg. Det er faktisk gøy å jobbe på denne gledens dag. Absolutt alle som kommer innom er jo i tipp topp festhumør, og dessuten er vi en hel gjeng på jobb som alle er ‘pumped & ready’ til å dra det hele trygt i land.

Dagen begynner med en briefing, hvor alle for tildelt spesifike oppgaver slik at effektivitet blir tatt til et helt nytt nivå i det rushet setter inn. Deretter blir det noen heftige timer, før det er som om alle plutselig fordufter i løpet av en halvtimes tid. Etter den påfølgende opprydningen og re-organiseringen av resturanten til de normale former, ramler vi utblåst ned for å innta vår dose 17 mai -middag fra kjøkkenet mens vi går igjennom dagens begivenheter.

Dette er en dag som i jobbsammenheng gir mestringsfølelse og en følelse av uunværlighet mer enn noen annen, i tillegg til en helt spesiell ‘team spirit’. -Og dette er noe jeg tror praktisk talt alle & enhver har godt av å oppleve med gjevne mellomrom..

RIKTIG GOD !7 MAI!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg