Hva er DIN overnaturlige evne??

Er du, som meg, en av de som har lurt på om det kan være at du innehar en eller annen skjult  overnaturlig/paranormal evne? – En evne som for det du kan huske har ligget ‘brakk’ fordi den rett og slett aldri har blitt stimulert til å utvikle seg, men som du allikevel har fått en og annen fornemmelse av i form av sporadiske episoder som det liksom ikke lar seg gjøre å bli klok på?.. 

Nå har jeg dessverre hverken noen vitenskapelig anerkjent metode for å kunne få utredet svaret på dette spørsmålet, eller en ditto trigger som vekker denne/disse evner fra dvalen. Men jeg har nå i det minste klart å finne en aldri så liten test som kanskje kan bistå med å støtte opp under en mistanke, -eller det motsatte, for den saks skyld.. 

 

 

Selv landet jeg på…

CLEARVOYANT 

..- så hvem vet? Kanskje det gjemmer seg en reinspikket Matt Fraser inni her!

Det ville imidlertid vært artig om flere lot seg teste her, for så å få høre hva utkommet blur for deres del!

Testen tar kun noen minutter, og åpenbarer seg umiddelbart ved å klikke bildet under;

 

7 kommentarer
    1. Jeg fikk dette: You are Clairvoyant! You possess an amazing psychic power to see situations way clearer than most. You can even foretell the future. In many cultures you are considered a “seer” because your ability to see far into the future is incredible. You have the ability to make powerful predictions. Your premonitions are usually spot on, and when they’re not it’s because you’ve second guessed yourself. You also have extremely vivid dreams that you can easily recall. Always go with your first intuitive hunch because you’re always right. You have to start giving yourself more credit. Cultivate your gift by keeping a journal of your intuitive hits and of your dreams. Revisit your journal often to see how much your psychic gift is growing!

      1. Min gikk hovedsakelig ut på å kunne oppnå kontakt med ‘den andre siden, hvilket er en egenskap som for meg ville vært ubetalelig..
        Men det hadde jo ikke akkurat vært ‘shabby’ å kunne se inn i fremtiden heller da 🤑🤗

        1. Jeg så en gang hvem jeg ville møte rundt neste sving, altså sånn 3-10 minutter inn i framtiden. Da det skjedde ble jeg så satt ut at jeg knapt kunne snakke, hun jeg møtte må ha trodd jeg var på noe enten veldig dårlig, eller veldig heftig dop 😂

          1. Heftig!!
            De opplevelsene jeg har hatt, stemmer faktisk overrens med testresultatet de også, så.. Opp igjennom hele oppveksten, – hvilket til en viss grad fortsatte inn i voksen alder inntil jeg flyttet hjemmenfra, følte jeg en ‘presence’ på rommet mitt. Denne var såpass sterk at jeg hele tiden har visst at den het ‘Ant’, og den gjorde at jeg ofte var livredd før jeg sovnet..
            Etterhvert som jeg vokser til, utvikler jeg en voldsom nysgjerrighet til hva faen dette her var for noe. Men jeg fortalte aldri om ham til et menneske, -selv ikke foreldrene mine, antagelig fordi jeg instinktivt visste jeg ikke ville bli trodd på. Dvs.. Han forble hemmelig inntil rett før jeg fylte 30, og var blitt kjent med ei som driver med tarot og spåing som ba meg hjem til seg for en session. Jeg hadde umiddelbart vist meg som ei åpen bok, og var dermed et svært interessant kasus i tillegg til den umiddelbare personkjemien mellom oss. Og det var etter noen timer her jeg tenkte at nå får det bare bære eller briste; Skal du ha det minste håp om en dag å finne ut av dette her, så er dette øyeblikket han må deles med en annen.. Det var jo surrealistisk å for første gang sette ord på en fenomen som hadde hatt en enormt stor plass i livet mitt så langt tilbake jeg kunne minnes, og jeg glemmer det aldri. For det her første hint kom, -sammen med en sorg, da denne jeg hadde vært livredd for barndommen igjennom, kom frem in no-time som en som våket over meg og ville meg vel.
            Men nå hadde jeg da i det minste et utgangspunkt, selv om det skal gå ytterligere nærmere 5 år med grublinger og stadig mer intensivert detektivarbeid før brikkene endelig falt på plass:
            – Fordi min fars foreldre var rundt 45 da de fikk pappa, og min farfar er en del av min oldefars barnekull nr 2 (- altså fra sitt andre ekteskap etter å ha blitt enkemann), og dermed også var godt voksen da farfar ble født, så ble følgelig aldersspennet fra min øldefar til meg langt større enn hva normalt er. I tillegg døde min farfar da pappa kun var 14, så denne olderforeldregenerasjonen ble derfor så fjern i tid.. Jeg visste at min farfars far var den som i sin tid bygde huset, som den gang var forretning og bolig i 2 etg etter å ha hjemvendt fra USA med oppsparte midler. Han slo seg virkelig opp i samfunnet som datidens høystatusytke kjøpmann. Det var imidlertid alt jeg visste, inntil det fremkommer ett eller annet som får meg til å gå inn på det sporet her.. Nå først får jeg vite at han klarte faktisk å bli en storkar på den tiden uten den griskheten og ondskapen som kjennetegnet så alt for mange av hans like. Det var også her jeg fikk vite at oppstarten av forretningen var helfinansiert av midler fra årelangt virke i USA, -og at det ikke bare var min farmors far som het Anton. For også min farfars far het Anton, -hvis navn som seg hør og bør i USA, ble forkortet til Ant… .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg