Hva jeg er så glad for!??

Frodith’en er faktisk ikke alene om å kjøre utfordring på denne 11 januardagen i det herrens år 2024. Bunny’en vil nemlig vite hva det er vi er glad for her i livet! 

 

• Jeg er glad for familien min, -her representert ved moder’n,

• ..En familie som selvsagt også innkluderer ‘the furry five!

• For ikke snakke om at det finnes ikke ord for hvor glad jeg er for at jeg har en slik ekstremt god helse!!

• Videre er jeg glad for vennene mine, -offline så vel som online.

• Jeg er særs glad for at jeg tross alt vant alle fødesteders jackpot, slik at jeg slipper krig, nød og elendighet.

• Og sist, men så avgjort ikke minst, er jeg ufatterlig glad for en ting som vil bli lansert med brask og bram når det er i hende i slutten av denne måneden..

10 kommentarer
    1. Kunne det være en god ide’ å.dele litt av premien slik at også andre kan slippe unna nød, krig og elendighet? 😉

      1. Hvilket er noe jeg også gjør, både inndirekte, i form av å være en skattepliktig borger, og direkte, i form av å donere til valgte veldedighetsorganisasjoner

        1. Hehe.. Hold kortene tett til brystet om det er noe som involverer bloggere. Plutselig er ide stjålet, i beste fall kommer det en kopi av originalen 😉

          1. *hehe*
            Jeg kan vel røpe såpass at dette hemmelighetskremmeriet ene og alene er grunnet i egen galskap. Jeg har nemlig en sånn skrudd greie med at jeg vil ‘jinxe’ ting dersom jeg forteller det før det er i hende 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg