Hverdagsbildet!

Hverdagsbildet er rett og slett et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

De gangene jeg ikke går for løst hår, så blir det en såkalt ‘messy’ oppsats, -det være seg i form av fletter eller ‘buns’. Glatte sirlige frisyrer er rett og slett ikke meg, -liksom det ‘glatte’, sirlige og velordnede ikke er meg på noen av livets andre områder heller.

Jeg har imidlertid ikke tall på de gangene jeg har ønsket at jeg kunne være en av de som ønsket de ‘rette’ tingene i livet, som selveid hus, lukerativ karriære, 1,8 barn og stasjonsvogn. – For ikke snakke om det bare å kunne ta til seg de ‘sannheter’ som ble oss servert uten å være nødt til å grafse og grave for å finne ut hvorvidt selv de mest banale ting faktisk er slik de blir utgitt for å være.

Men med tiden har jeg nå i det minste klart å godta at unger overhodet ikke er min greie, at jeg får reelle klaustyrofobifornemmelser av alt fra ekteskap til banklån, og at jeg ville krepert av å være stuck i en 9-4 jobb der man følger den samme rutinen dag ut og dag inn..

Jeg vil for alltid være blant de som tryner massivt på livets vei med jevne mellomrom, som er høylydt, og ikke minst en smågal figur som på sett og vis aldri har tatt steget fullt ut inn i de voksne, ansvarsfulle rekker. Jeg er og blir m.a.o litt rufsete i kantene, og til syvende og sist, så er det faktisk helt greit. Jeg mener.. Heller en rufsete personlighet enn ingen personlighet, -tross alt!

4 kommentarer
      1. Det er OK så lenge det er noen løse lokker ved sidene som myker opp/rammer inn ansiktet, og det bør helst ha et viss volum. Alt håret ‘glattslikket’ bakover i en hestehale e.l blir alt for ‘spisst/kantete’, -akkurat som slette, lange lengder, -og da spesielt med midtskill.
        Når jeg har blitt stylet for shoots, har de, uten et eneste unntak, lagt en masse volum til håret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg