Hverdagsbildet!

Hverdagsbildet er rett og slett et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Mysteriet om den forsvunne leppestiften erklæres herved for løst!

Det begynner med at jeg finner noen plastbiter så isøndertygget at jeg ikke har den ringeste anelse av hva de kan avstamme fra.

Dernest finner jeg hoveddelen av hva som kvelden før var en relativt ny leppestift som etter alle solemerker lå i lommen på jakken som da hang over en stolrygg- og som nå ligger på gulvet.

Og siden en ikke skal gå mange skrittene her i huset før det strømmer til med hhv nysgjerrige ‘småtroll’,  og ‘småtroll’ som kicker på alt som KAN gå i retning av noe go’mat, -og da gjerne med Leah og/eller Knert i spissen.

Derfor var hendelsesforløpet hva torpederingen av denne leppestiften faktisk klart som dagen i det jeg rettet blikket til siden for kosmetikkvraket på gulvet, og fikk se denne truten!..

Her hadde det nemlig oppstått en god ansamling av røde flekker i barten, hvis fargetone var en uomtvistelig match i forhold til den som bar ment å pryde mitt nebb, og ikke forringe hennes.

And with that..

I REST MY CASE!..

4 kommentarer
      1. En kan jo ikke få gjort noe annet enn å le, for hele uttrykket hun hadde da hun kom for å bivåne mine sysler der nede på gulvet, var et like tydelig uttrykk for “Pokker å’.. Det VAR den hun hadde funnet, ja.. Da spørs det vel om jeg får en sånn sjanse til med det første” som om hun skulle ha sagt det med rene ord *haha* 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg