HVIS JEG VAR DEG! – dama fra nord (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

DAMA FRA NORD! 

 

Her spenster vi altså rett fra virtual dagligvarehandel med Love island -vinneren, Andrea Sveinsdottir i Oslo, til en av plattformens godt voksne bloggere i Bodø. !
Og denne gang, skal jeg altså kuppe identiteten til ei driftig dame med sansen for det søte liv. Men
det ville føles regelrett uhørt å foreta dette identitetstyveriet uten å inkludere den fantastiske ‘mamma’n fra nord; En 100 årsjubilant med barnebarnet som PT, som elsker hytteturer, hyggelige lag, og kulinariske opplevelser. – Dette innebærer jo som seg hør og bør at det ikke bare blir ett identitetstyveri denne gang, og den (i skrivende stund) intetanende ‘partner in crime’, er jo selvsagt mitt eget evigunge kvinnelige opphav, aka Mamma..

 

 

 

POLAR BEACH!

 

At denne dama er 100 år, må jeg jo bare si er helt utrolig! – Og mange har jo sagt til meg at jeg fremstår oppsiktsvekkende ung for å være 70 år også. Ikke så rart da, sånn genetisk sett.

Hva er vel vitsen med å reise til et sydlig strandparadis når jeg allerede befinner meg i et arktisk sommerparadis!

Etter en kjapp frokost, kjørte vi til hytta, der mamma, datter og yngste sønn allerede var vel fremme.

Etter å ha vært nede og fått tatt meg et bad, stelte jeg plantene mine, mens min kjære fikk gjort unna litt vedlikeholdsarbeid sammen med eldste sønn, som hadde kommet mens jeg var nede ved strandkanten.

Mamma hadde aerobic-time med datter, som fungerer som hennes P.T (personlige trener). Selv var jeg glad jeg hadde noe å henge fingrene i da dette sto på, for å hoppe opp og ned fra et trappetrinn i rasende fart med musikk på full styrke dundrende ut av høytalerne i godt over 30 grader, antagelig ville tatt livet av meg!

Jeg ble faktisk nødt til å be de dempe seg etter hvert, i det TIX hyler ut at ‘det er lov å være hore’ i en sånn rask utgave. Det får da liksom være grenser!

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg lo godt. Kanskje har vi skjelden sushi, men forskjellige fiskeslag har vi ofte på menyen.
      Og du kledde solhatten veldig godt.

      1. *hehe* Så innmari gøy at du likte det! 😀
        – Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men det har skjedd noe med toppsidebildet ditt, slik at jeg var nødt til å finne et alternativ. Jeg mener å huske at solhatt-bildet var i samme ånd som sidetoppen, så da ble dette bildet der ‘personsammenslåingen’ skulle finne sted 😉
        – Dette er ikke noen hvem som helst sushi, må vite! Her har vi nemlig sushi fra kongerikets beste restaurant, spesiallaget for ‘yours truly’, som tilfeldigvis er tilhørende staben den tid jeg er meg selv *haha* 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg