HVIS JEG VAR DEG! – dama fra nord (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

70

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

DAMA FRA NORD! 

 

Etter å ha tilbragt noen dager i hjemlige trakter her på Østlandet, bærer det atter igjen nordover, i det neste mann ut er Dama fra nord (- som du kan lese deg opp på i Dagens blogg).

Denne bloggeren er kjent for sine mesterlige fotopresentasjoner av den nord-norske naturen, i tillegg til hyggelige hverdagsbetraktninger. Med andre ord, er det en ‘two-for-one’ -type blogger vi har med å gjøre, da hun representerer en god mix av foto- og ‘feel-good’.

I hvilken retning jeg vil ende opp med å ta i det jeg ikler meg rollen som Dama fra nord, har jeg ikke den ringeste anelse om på nåværende tidspunkt. Det eneste som vel kan sies så langt, er det åpenbare; At noen fotodokumentert tur i våre nordligste kystområder kan utelukkes av den enkle grunn at jeg, i min fysiske form, befinner meg på Østlandet. Men på den annen side, så dukket jeg jo brått opp på en av toppturene til Asbjørn, aka Kokkejævel, så du skal aldri si aldri! Den eneste måten å finne ut hvilken galskap jeg vil ende opp med å utsette denne dama for, er ved å klikke deg inn på neste episode, hvilken vil utkomme allerede i morgen den dag!

4 kommentarer
    1. Gleder meg veldig. Regner med at denne blir like bra som de du allerede har vært.
      Du har min tillatelse til å overdrive.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg