HVIS JEG VAR DEG! – isabel raad *1*

‘Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

30

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

ISABEL RAAD! 

 

Selv om jeg hverken kjenner frk.Raad, samt at hun ikke har blogget siden Ålesund brant, så var jeg allikevel ikke et øyeblikk i tvil om at jeg skulle imitere henne. Årsaken er rett og slett at hun er den med høyest kjendisfaktor som figurerer på den listen i skrivende stund, og at jeg dermed ser på det som en morsom utfordring. – Ikke minst fordi hun jo representerer en helt annen genre enn meg selv.

En kan sikkert si så meget og mangt om de såkalte ‘rosabloggerne’, men at Isabel Raad har holdt en upåklagelig kvalitet på bloggen sin, det kan iallfall ingen ta fra henne. Så det skal med andre ord bli utrolig artig å se om jeg kan lande et Gry alias Isabel -innlegg i morgen den dag!..

6 kommentarer
      1. Ja, de rosa er jo en like viktig del av det positive mangfoldet de som andre!
        Når det kommer til Isabel Raad sånn som hun har fremkommet i det jeg har fått satt meg inn i hennes person i det jeg forberedte dette her, så er jeg vel redd hun ikke innehar den psyken som kreves for å ta de negativer som følger det inntrykk hun skaper av seg selv og livet sitt igjennom blogg og SoMe..
        For når hun rett og slett ikke makter å klikke seg inn på bloggen grunnet mottatt kritikk og hets for et innlegg, så er jo det som om jeg og du skulle stå med hånden på inngangsdøren på jobben, og bare ikke makte å åpne den og gå inn, og pile hjem istedet.. Jeg mener.. For at jeg ikke skal klare å gå inn restaurantdøren, men pile hjem og gjemme meg istedet, så skjønner jeg jo at jeg måtte ha vært skakkjørt på et nivå jeg ikke engang evner å ane rekkevidden av, liksom..
        Så gull og glitter til tross, så slo det meg faktisk at jeg er pokker så glad jeg er Gry Henriksen, og ikke Isabel Raad..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg