HVIS JEG VAR DEG – PAYBACK TIME!!

Hevnens time er kommet!!

 

I drøye tre måneder til ende, har jeg uhindret fått kuppe den ene bloggerpersonligheten etter den andre her på plattformen; Her har egenarter blitt dratt ut til det ekstreme, fiktive reiser, turer, handlinger og meninger er blitt spredt utover internettet under falsk navn med alt hva disse hårreisende episodene vil kunne gjøre av forringelse av de uskyldige ofres navn og rykte, liksom de store poeter så vel som fotokunstnere har fått sine navn knyttet til makkverk uten sidestykke.. Og på toppen av det hele, så har den utviste skamløshet vært så total at jeg i brorparten av tilfellene har flettet særs glorifiserte utgaver av meg selv inn i all løgnaktigheten.. 

 

 

Årsaken til at denne første runden nå har kommet til veis ende, er at de resterende som figurerer på listen enten er døde blogger, for nye til at jeg kjenner de godt nok til å kunne finne den røde tråden som gjør en slik imitasjon mulig, eller temablogger hvor det etter å ha blitt gjort en gang ikke kan bli annet enn gjentagelser.

Med den overveldende mottagelsen konseptet har fått, så er det imidlertid kun snakk om en avslutning av første runde! Planen er dermed å starte oppad igjen rundt jule-/nyttårstider. Men ikke desto mindre, må denne sesongavslutningen, om en kan kalle det dét markeres, og det er jo vitterlig en som i aller høyeste grad fortjener å få sitt pass påskrevet; MEG! – Liksom plattformen er full av bloggere som virkelig fortjener muligheten ril å få utført sin hevn i hva jeg tenker vil kunne bli en grand finale i ordets fulle betydning!..

I praksis, så er altså dette tenkt å forløpe på følgende vis: 

1)  Gi deg ut for å være meg i ekte ‘Hvis jeg var deg’ -ånd i et innlegg på bloggen din innen fredag om en uke (altså fredag 1. oktober).

2)  Post en link til det respektive innlegget i kommentarfeltet under.

3)  Dernest vil disse linkene samles i en kavalkade av et innlegg der man forhåpentligvis vil finne flust av versjoner av ‘yours truly’ i fri utfoldelse, for å si det sånn!

 

Liksom intet har vært off limit i min behandling av dere, er det selvsagt en tilsvarende intet er off limit -policy som må få råde i denne hevnens time..

 

Knock yourselves out!!

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg