Idiotiets enere!

Ja ja, godtfolk, da er det sannelig på tide med en fersk og fresh kåring av det dummeste av de dumme og det galeste av de gale; Nemlig Kvinneguidens topp 3! 

 

 

Førstemann ut i dag, er rett og slett ei skikkelig perle!.. 

Ekle mennesker?

Ekle mennesker.

kunne ønske noen advarte meg om at det kun finnes 5 % fine mennesker (ute og inni)

men seriøst folk med iq på 90-110 tillegger seg selv for høy verdi. Det ser bare stygt ut. Og ikke nok med det, de oppfører seg som om de blant de få deilige, og lurer på om dere skal ha sex.

takk sosialister. Dere er virkelig en kul gjeng

Ehh.. Det eneste jeg kan ilegge her, er at når du er kjepphøy og usjarmerende nok til å legge en slik ytring ut i offentligheten, må jeg vel si det er prangende nødvendig at en for enhver pris unngår (grove) grammatiske feil når det kommer til eget morsmål..

 

 

Nestemann løser problemet med manglende aksept for fordomsfulle holdninger og uttalelser hva angår øvrige etnisiteter med rett og slett å legge seg opp noen solide godbiter i så måte hva angår hans/hennes EGEN etnisitet. På den måten syntes det åpenbart å kunne være innenfor det politisk korrekte, samtidig som fordommene kan blpomstre fritt i all sin skrud!.. – Eeehh.. 

Kjennetegner det oss?

 

Amerikanere generelt er ganske umoralske da og de liker å være det på en måte, mens nordmenn igjen er nok litt smartere enn de igjen, begge er hvite da av opphav i den vestlige verden, som amerikanere som ser på hverandre og gjør det samme som resten, gjør vel nordmenn det også, bare at de liker igjen å være slemme, tror dere resten av verden ler litt av oss på måten vi oppfører seg så likt på en måte istedet for å være individer og være greie mot andre, og tror dere oppførselen til hvite folk generelt indikerer litt at det er ikke naturlig å leve i et samfunn siden de ikke klarer å oppføre seg og være normale bare og heller burde leve som innfødte igjen i naturen?

Det værste er at kvinnemennesket ikke engang går for anonymitet her!.. Jeeze!.. 

 

 

Hva angår sistemann ut i dagens kåring, evner jeg rett og slett ikke sette noen ord på, for hva som måtte beskrive dette her, finnes det desverre ikke noen dekkende ord for i mitt vokabular. – Og da mener jeg mitt fulle vokabular; Norsk, Engelsk, Svensk, skoletysk.. – Ja, til og med ikke ‘Gry’sk’ kan hoste opp med noe passende i den her anledning, hvilket virkelig skulle si det meste..  

AnonymBruker

Jeg er misunnelig på uføre

 

Er så lei jobben min og kunne trengt meg et liv i ferie. Leve livet og reise rundt så masse jeg skulle ønske. Neida her er man stuck i Norge til sin jobb og tjener rundt 35 tusen i mnd etter skatt…

Mens andre sitter på ræva, nyter dagene og snylter på staten må andre jobbe hardt!

Hvordan får jeg innvilget trygd? Hvor mye i mnd får jeg?

Jeg mener.. HÆ!??

2 kommentarer
    1. Den Siste der tok jo kaka…. ho kan takke for at ho er frisk nok til å jobbe og har bra inntekt . Uføretrygd er skarve 16 lapper i mnd . Ikke mye å leve av 🙄

      1. Ja, ikke sant!.. Hvor knepp går det an å bli, liksom??
        Det kan selvsagt være skrevet på fleip, men det gjør det faktisk ikke noe mindre patetisk. – Jeg mener.. Hva er morsomt i en sånn ‘tullemelding’, liksom??.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg