Instagram & Co

Jeg ligger jo unektelig godt under gjennomsnittet (for å si det mildt) når det kommer til henvisninger til SoMe her på bloggen, så jeg tenkte det var på tide med en aldri så liten offentliggjøring av hvor jeg er å finne i disse kanalene.. 

 

 

Instagram, er brukernavnet altså henriksengry. Dette er definitivt ikke en av de feedene hvor samtlige bilder glir i hverandre gjennom deres felles pudderrosa filter.. Her figurerer jeg, den firebeinte pøblen og siverse krimskrams i skjønn forening. *It’s not perfect, it’s me*.

 

 

Facebook, hvor brukernavnet er gry.henderiksen er min største kanal med rundt 2500 friends/followers. Ikke noe enorme greier, med andre ord, men det er liksom her alt av linkede blogginnlegg, og hva det ellers måtte være ‘samler seg’.

 

 

Snap-Chat, derimot, er SoMe-kanalen jeg vet jeg burde hatt.. -eller, jeg har jo forsåvidt en konto, men har bare ikke klart å engasjere meg i dette konseptet.. Tenker imidlertid jeg i det minste skal laste ned appen, og finne ut av hva nå det var som var brukernavnet mitt, så kanskje en dag..

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg