Ironi i Natten!

I det jeg ser det har dukket opp en dose nytt og uønsket innhold i ‘spam-boksen’ min, og jeg klikker inn for å få de slettet før jeg tar kvelden, så skjer det en kobling der inne i ‘hatteholderen’ som gjør at jeg innser følgende; Absolutt all den spam som har blåst min vei har i månedsvis vært lokalisert til det innlegget der jeg går ut mot nettopp de som bedriver denne lugubre formen for markedsføring! Denne kjensgjerningen var rett og slett for komisk til at jeg kunne la den passere ubemerket.. 

 

 

Altså.. Selv om det selvsagt ikke holdes noen form for oversikt over innkommet spam, er det sjelden det går et døgn uten at noe fanges opp av spam-filteret, så en kan iallfall trygt si det er en grei dose spammer som har vært siktet inn mot akkurat dette kommentarfeltet. – Og sett opp i mot innholdet i det respektive innlegget, hvilket vil åpenbares på skjermen i det du klikker..

–>>>  HER <<<–

..- så blir utkommet rett og slett hysterisk ironisk 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg