Isfront!!

Kjære Landsmenn..

Jeg har i dag den store glede av å kunne meddele dere.. – Vel.. I det minste de av dere som ikke er av de mest observante blant oss, at den globale oppvarmingen har tatt seg en pause på ubestemt tid. Dette fremgår av at den siste tidens sprengkulde på planetens nordlige gemakker rett og slett ikke er forenlig med en sådan pågående prosess. Siden denne oppvarmingen forutsettes å være av global karakter, og selv de nordligste landområder er og blir en del av den respektive globe, innebærer nemlig dette at det for å kunne bli en GLOBAL oppvarming under de rådende forhold, er temperaturen over hele kloden forøvrig er nødt til å øke med 9,472°( i gjennomsnitt.. 

 

Iskald brobygging..

Varme farger på kalde dager!

Kulden har definitivt en skjønnhet som varmer!..

6 kommentarer
      1. Takker så mye 🙂
        Jeg er faktisk veldig glad i vinteren. Jeg mener.. Vi er da nordmenn! Bare en kler seg etter forholdene, så er jo intet mer forfriskende enn at frostrøyken står som en sky rundt oss mens det river i nesen og snøen knaker under føttene 😀

        1. Jeg har ikke vært så glad i vinter de siste årene, men nå i det siste har jeg helt frivillig gått ut i kulda uten for mye klær, bare for å kjenne på frosten. Passe crazy… 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg