Jeg avslører..

Jeg mener jeg har gjort noe tilsvarende en gang, men siden det i så tilfelle er år og dag siden, så er det intet som tilsier at det ikke kan gjøres igjen; Altså.. Bak hver bokstav i navnet mitt, skjuler det seg en hemmelighet!..  

 

 

Gal: Jeg har med jevne mellomrom lurt på om jeg er ‘ved mine fulle fem’ så langt tilbake jeg kan huske. Det bærende argumentet som taler i mot at jeg faktisk er så gal som jeg frykter, er nettopp det faktum at jeg foretar denne evalueringen av egen forstand hver gang..

Rotete: Jeg er vel så langt unna et ordensmenneske som det er menneskelig mulig å bli.

Ytterliggående: Mitt politiske ståsted, er nærmest så liberalt det får blitt før det begynner å bikke over til anarki..

 

Høflig: For meg, er slikt som ikke å takke for pose/vekslepenger i butikken eller takke for maten helt utenkelig.

Empat (høysensitiv): Siden jeg heldigvis ikke er blant de som ikke evner å skille mellom egne og andres følelser og smerte, tok det et utall tester før jeg åpnet opp for muligheten for at de samstemte sluttkonklusjonene faktisk kunne medføre riktighet. Det var imidlertid først da jeg leste meg opp på emnet, og fant ut at det var ulike typer innen dette her jeg skjønte at det faktisk var tilfelle.

Nysgjerrig: Som barn var jeg helt ekstrem, men jeg er i aller høyeste grad en nysgjerrigper også som voksen.

Rappkjeftet: Jeg ‘har det i kjeften’, som det heter seg, og vet så absolutt å gi svar på tiltale.

Intuitiv: Jeg har en sterk intuisjon, hvilket i bunn og grunn er synonymt med en sterk/sikker ‘magefølelse’.

Kontroversiell: En betydelig andel av mine synspunkter kan oppfattes som kontroversielle. Jeg er svært egenrådig når det kommer til å gjøre meg opp mine meninger, holdninger og oppfatninger, og nekter å la meg styre av politisk korrekthet og den slags.

Spesiell: Det er ikke til å komme utenom at jeg har en særegenhet over meg. I oppveksten, gjorde jeg det jeg kunne for å skjule disse særtrekkene, da det var om å gjøre å være som ‘alle andre’. Som voksen, er det å ha et særpreg derimot noe jeg bærer med stolthet.

Ellevill: Jeg vil bestandig være et såkalt ‘wild-child’ i betydningen at jeg ikke engang fikser tanken på en A4.-tilværelse. Å binde meg opp i sånt som huslån og ekteskap gir meg klaustrofobifornemmelser, samtidig som jeg liksom aldri har vokst fra ungdomstidens elsk for ‘fort og farlig’ (hvilket bringer oss inn på det ovenfor nevnte ‘G-punktet’)..

Nordisk: Ifølge gentesten til My Heritage, er jeg skandinavisk tvers igjennom, ‘pure breed’, straka blodveien til vikingene. Det viser seg også at ansiktet mitt har mange av de samme trekkene som særpreget de kvinnelige vikingene, noe jeg ikke kan nekte for at jeg syntes er litt kult.

4 kommentarer
    1. Hehe. Jeg liker at du er litt gal! Vi har nok noen punkt til felles på denne lista, selv om jeg nok uttaler meg mindre direkte enn deg. 🙂 Du har mange bra egenskaper, og nysgjerrighet er jo noe av det som får oss til å vokse og lære.

      1. Takk <3
        (hehe) Ja, jeg er nok en anelse 'opinionated' (haha). Når det kommer til meninger og sånt, så er jeg fryktløs, men til gjengjeld er jeg elendig på å snakke om følelser og sånt som går på egen sårbarhet, for å si det sånn. Da er jeg ikke så tøff lenger (hahaha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg