Jeg er genierklært!

Det forskes jo på så mangt i disse ulvetider, hvorav det som fremkommer sjelden er positivt. Men nå og da  så glimtes det til med en skikkelig gladnyhet! For selv om troverdigheten objektivt sett ikke er noe høyere for ‘kvasi-vitenskap’ med positivt utkomme enn den er for det overveldende flertall av det motsatte, tillater jeg meg å lulle meg inn i illusjonen om at de er nettopp det. Et stjerne-eksempel på slike oppløftende forskningsresultater, er følgende tegn på høy intelligens.. 

 

 

Jo flere av disse en oppfyller, dess smartere skal en altså være:..

->  Du kan spille ett eller flere instrument.  *check*

->  Du er eldst i søskenflokken.  *check*

->  Du er slank.  *check*

->  Du ble ammet som baby.  *check*

->  Du likte å lese allerede som barn.  *check*

->  Du er venstrehendt.  *partly*

->  Du bekymrer deg for ‘alt mulig’.  *nope*

->  Du er høy. *check*

->  Du er morsom.  *check* (Jeg mener.. Jeg legger jo ut dette våset her. så..)

->  Du er nysgjerrig. *check* 

->  Du er perfeksjonist.  *partly*

->  Du er nattemenneske.  *check*

->  Du har en ujevn, mindre vakker håndskrift.  *nope* 

 

Så med dette regner jeg med at samtlige er innforstått med hvilken begavelse de har med å gjøre her!..

16 kommentarer

Siste innlegg