Jeg er sjokkert!!

I det jeg sitter og sløver mens jeg i en delvis bevisst, delvis søvngjengende tilstand blar meg nedover en opplisting av humoristiske/sprø innslag fra ‘the world wide web’ som et mantra i en nærmest transelignende tilstand, får jeg oppvåkningen fra helvete rett i fleisen.. For bak denne linken skjulte det seg nemmelig hva som må være det mest forstyrrende salgsobjektet jeg har sett i mitt liv. – Barneleken fra Helvete:  – ‘Baby’s first baby’..  

 

‘Baby’s first baby’ by some artist named Darren Cullen, må være det mest morbide produktet jeg har blitt presentert for i løpet av min fartstid på denne planeten. At jeg fikk regelrett sjokk, er så absolutt ingen overdrivelse, for å si det sånn..  

 

Bare sånn for å illustrere rekkevidden av det hele her, er jeg for det første så avgjort ikke en person som lar meg lett sjokkere i så måte, og for det andre, er jeg heller ikke hva jeg vil definere som en såkaldt barnekjær person. Ikke sånn å forstå at jeg misliker barn og irriterer meg over deres blotte eksistens, men jeg har aldri ønsket meg egne barn, og relaterer meg kun til de hvis opphav jeg har en nær relasjon til. Poenget er at jeg, på bakgrunn av dette, bryr meg langt mindre om ‘do’s og dont’s hva unger angår enn de fleste, hvilket følger at det skal være virkelig ille for å fremskasffe en slik reaksjon over ei barneleke hos meg..

Av den grunn, anser jeg det også for overveiende sannsynlig at de av dere som er mødre og fedre vil la dere ryste i enda større grad enn hva jeg gjorde, for dette er og blir like motbydelig som det er morbid. I den påfølgende googlingen etter at faenskapen åpenbarte seg, med det til følge at jeg satte halve kaffekoppen rett i vrangstrupen, kommer jeg over en side hvor dette produktet er bragt på bane fra samme sjokkerte vinkel som matchet min sjokkerte modus. Her ble bla.a et forsøk på å forhindre tenåringsgraviditeter nevnt som mulig tanke bak produktet, hvorpå min umiddelbare tanke var; ‘Hadde det bare vært så vel! For der jeg befinner meg nå, ville en tenåring i denne babydukkens plass fremstått som befriende normalt ut av denne verden.’ – For denne dukken fremstiller så langt i fra noen tenåring. -Den fremstiller ikke engang et lite barn, men hva som så langt jeg kan se en +/- ett år gammel baby. -En ett år gammel baby som er høygravid med en ditto mindre baby som også er med i pakken!

Dette er rett og slett ‘fucka’ på et helt nytt nivå, og får meg til å undres hva faen han der Darren Cullen er for slags pervo! Jeg mener.. Hva i himmelens navn er det som foregår i hodet på et menneske som først får ideen til- for så å produsere et slikt hinsides avskyelig makkverk!? Her må det jo være noe alvorlig galt på ferde, eller hva??..

7 kommentarer
      1. Perversitet i sin mest ekstreme form. Jeg ble rett og slett uvel og småkvalm i den grad at jeg måtte ta meg skikkelig sammen for å klare å fullføre innlegget. Men det var svært viktig for meg å få det ut, så jeg er glad jeg klarte å ta tyren ved hornene, for å si det sånn.

    1. Huffda…
      Mine unger hadde en gravid barbieliknende dukke som jeg heller ikke syntes særlig om, men den “gravide” var i det minste voksen og babyen en minidukke som kunne legges inn i magen ( magen var som et lokk ) , ikke sammenkrøllet fosteraktig. Husker ikke hvem de fikk den av, men meg var det ikke.

      Dette ble bare … sjukt? Dessuten fikk jeg assosiasjoner til den grusomme nyheten i media om fosterfar tiltalt for seksuelt overgrep mot ettåring.

    2. Hehe, vet ikke om jeg skal le eller grine! Jeg forstår at det er artig med dukker inni dukker o.l. Men gravid baby og gravid foster, den er jo litt drøy..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg