Kaninutfordringen ingen tør å ta!..

Bunny’en har lagt ut en utfordring som ingen som er noenlunde ved sine fulle fem kan tenkes å begi seg utpå, sånn uten videre. Jeg, derimot, har jo åpenbart ikke min tilhørighet blant de som er ved sine fulle fem.. 

Så for å lage en noe lengre historie kort;

Here we go.. 

 

[foto: df-foto]

Jeg har en utfordring til dere som måtte klikke inn og lese dette. De som tør da. Dere skal få lov til å stille meg 3 spørsmål om hva som helst, uansett hvor sprø de spørsmålene måtte være. Jeg skal ikke dømme, og jeg skal svare HELT ærlig, men dette innebærer at du også tar utfordringen om å poste dette i din blogg, eller din facebook om du ikke blogger. Og se hva folk spør DEG om.

Tar dere utfordringen?

Så da er det bare å kjøre på!! Dere kan stille meg 3 spørsmål om hva som helst!..”

 

Knock yourselves out, folkens!

Spørsmålene stilles (selvsagt) i kommentarfeltet under👇🏽

11 kommentarer
    1. Svar på dine spørsmål dukker opp i mitt kommentarfelt asap, det vil også komme tre spørsmål her hos deg etterhvert fra meg, men akkurat nå er vi i Fredrikstad… middag og uteliv, må se hva vi finner ut i denne byen 😜🐰

    2. Heia, nå bryter jeg kanskje med forutsetningene din her, ikke har jeg blogg (enn så lenge) Facebook er vel en blitt en arena for besteforeldre generasjonen, så der er jeg heller ikke,
      Men så klart, alle er velkommen til å stille meg spørsmål her på din blogg, om du tillater. Også du så klart.
      Så da stiller jeg deg tre spørsmål, først en liten innledning. Det forbauser mye at du som den kloke beleste og oppvakte jenta kan tro på dette?

      1. At det er en eller annen agenda styrt av en elite som står bak alt det vederstyggelige som vederfarer verden. En villet politikk.

      2. Folkene fra mena land tar over Norge, og innfører sharia lover innen kort tid.
      3. Alle de 200 000 muslimene i Norge er potensielle terrorister.
      4. Koronapandemien var også villet politikk fra den ovennevnte elite.

      obs, det ble visst fire 😉

      1. OK..
        1) Jeg har aldri uttalt at jeg tror verden er styrt av en eller annen elite med en bestemt agenda. Det jeg har sagt, er at det virkelighetsbildet vi får servert neppe er identisk med den reelle virkeligheten. En ting er at virkeligheten i seg selv er subjektiv. Men om en ser bort i fra dette, og begrenser det hele til den (relativt) objektive virkeligheten, så er følgende en kjensgjerning; A) En rekke regimer rundt om i verden, er diktatur, fylt til randen av korrupsjon, osv. B) Korrupte, maktsyke mennesker med alvorlige begrensninger hva empati og følelsesspekter angår, finnes like forbannet i Norge og Europa som i USA som i Russland som i Afrika. Når det finnes de regimer som bedriver lyssky aktivitet i kulissene i diverse Afrikanske land, vil det si at det også finnes mennesker i Norge som er kapable til tilsvarende dersom muligheten skulle by seg her i Norge.
        C) Videre er det også en kjensgjerning at en serie antatte korrupsjonsteorier av verste sort faktisk har vist seg å stemme.
        2) Her har vi vel gått litt over styr m.h.t hva jeg har tatt til orde for..
        Det som imidlertid er korrekt i så måte, er at jeg ikke ønsker at det innføres fremmedkulturelle elementer i den norske offentligheten, og iallefall ikke slikt som er grunnet i religion. Jeg er tross alt ihuget forkjemper av å få kvittet oss med den vi allerede er belemret med, om vi ikke skal begynne å innføre flere!
        Videre, er det selvsagt ikke så at ‘alle’ muslimer er potensielle terrorister e.l. Men jeg mener det imidlertid er alt for mange av de som kommer fra såkalte mena-land som ikke har annet enn forrakt for det land og folk som har tatt de imot, og opptrer deretter. Ikke minst setter deres adferd de som faktisk oppfører seg skikkelig i et dårlig lys. Generelt, kan jeg vel også si at dette er kulturer hvor alt fra menneskesyn til virkelighetsbilde rett og slett er uforenelig med det norske. Eksempelvis, er det en helt annen kultur i sånt som f.eks sentral-Asia, India, og Russland (for å nevne noen) også, men disse glir allikevel inn som en ren berikelse av samfunnet enn det motsatte.
        4) Her er vi i bunn og grunn tilbake til utgangspunktet, -altså spm 1. Men hva pandemien angår, var samtlige av de emner jeg tok opp og de spm jeg stilte grunnet i alt fra logiske brister og selvmotsigelser til hinsidige ’tilfeldigheter’ og reinspikkede paradoks som jeg etterhvert oppdaget stadig flere av. – Og når jeg blir fratatt all kontroll over tilværelsen, så reagerer jeg instinktivt med et typ altoverskyggende behov for å få vite mest mulig innenfor de relevante emneområder. – En greie som har vist seg å kunne slå begge veier; Kunnskapen viser seg enten å være av det gode, enten ved at det roer nerven- eller rett og slett muliggjør det å ta styringen over situasjonen, eller den kan gjøre vondt verre. Eksempelvis gav det ingen gevinst what so ever den gang min samboer ble rammet av akutt hjertesvikt, og jeg gikk i en tilnærmet transemodus, der jeg ‘slukte’ alt jeg kunne få kloen i av materiell om hjertet som sådan, og hjertesvikt. På samme vis som adrenalinet kan gi en hinsides styrke ved livsfare, får jeg brått en hinsides innlæringsevne i ekstreme situasjoner. Når så det skulle skje at fastlegen hans driter seg ut to ganger i forhold til et problem hvor utkommet ble ganske kritisk, der det tilslutt skulle vise seg at det jeg hadde ment på i utgangspunktet, -og imellom de gale avgjørelsene, var rett, var det definitivt ikke av det gode by a long shot. Enda verre blir det da det samme skjer i forb. med dosering av blodfortynnende..
        I anledning c19, derimot, var det første gang dette her avstedkom med både hell- og uhell, om en kan kalle det det, som kræsjet sammen i en eneste smørje. For her var det gjerne sånn at jeg skred til verket med håp om at infoen i verste fall ville sannsynliggjøre en ‘honest mistake’, hvorpå det hele resulterer i at det snarere øker sabnnsynligheten for løgn og fortielser. Og bedre ble det vitterlig ikke når jeg sendte spm. jeg hadde i forb. med de virkelig graverende oppdagelsene til alt fra helsedepartement og statsministerens kontor til FHI og gud vet hva, og de aldri ble besvart med så mye som en bekreftelse på at mailen var mottatt..
        Jeg sa imidlertid ALDRI at det VAR sånn eller slik. Jeg fremsatte kun de respektive misligheter, -og etterhvert som det virkelig dro seg til, og jeg oppdaget forhold som bare ikke kunne vøre annet enn ren løgn, så ble dette kun lagt frem i følge med et spm. om hvorfor. Jeg hadde nemlig ikke en dritt som potensielt kunne forklare hvorfor dette og hint ble gjort! Jeg kunne bare konstantere de data jeg hadde tilegnet meg, men jeg fant ikke en dritt med et minstemål av substans som kunne hinte om en mulig forklaring.
        Det var imidlertid ett unntak; Agenda 14/Agenda 30. Her var det nok av stoff å få tak i, men dog ikke en dritt av det kunne dokumentere en høyere sannsynlighet enn noe annet. Jeeg innså dermed at det eneste jeg kan oppdrive her, er å grafse frem selve dokumentet, for så å vurdere det som sto her opp i mot ubestridelige faktiske forhold for i det minste å se om det kan tenkes at i det minste noe av forklaringen eventuelt kan finnes her. Hvorvidt det faktisk ER så, har jeg vært helt klar vpå at jeg ikke kan si noe om, men covid eller ikke covid, så dreide jo dette dokumentet seg om ubestridelige realiteter som artens overlevelse, -og i verste fall livet på planeten avhenger av at det foretas de nødvendige grep for å få rettet opp i på den ene siden, mens dette samtidig innebærer grep som man bare ikke kommer utenom vil innebære brudd på en del grunnleggende etiske prinsipper. – Og det mest prekære av alt, er overbefolkningsproblematikken.
        Her mener jeg det foreligger en sannsynlighet for at det kan være igangsatt en ‘light-versjon’ av de ekstremiteter som påstås på nett. – Mest sannsynlig i så måte, er at det i første rekke går på å få stanset veksten. Men for all del.. Jeg VET ikke om det er sånn eller slik. Jeg har ved enhver anledning der dette er bragt på bane vært klinkende klaar på at dette KUN er MINE refleksjoner basert på hva som logisk sett adder opp under de foreliggende forhold.

    3. Først av alt vil jeg si at du har min største respekt. Du har nevnt tidligere at det ville være utenkelig for deg deg å ikke ha et åpent kommentarfelt for meningsytringer. I rak motsetning til noen andre bloggere der man ikke er helt enig med vedkommende blir møtt med et et geipefjes og beskyldt for trakassering, hat, og det som verre er. Til slutter trekker for gardinene, låser døra, vil ikke høre. Blir rett og slett furten… En annen samfunnsengasjert blogger med åpent kommentarfelt, blir karakterisert som “den blodrøde kjærringa fra voldsvenstre” og andre direkte lite intelligente personlige karakteristikker Nok om det.

      Du kan virkelig svare for deg, flink er du med ord.. Og så er du kreativ og dyktig med kameralinsa ute i den mangfoldige naturen.
      Du skriver selv i forbindelse med denne kaninutforringen ” Jeg derimot har åpenbart ikke min tilhørighet blant de som er ved sine fulle fem” som av og til kan være en god egenskap, liker litt gærne folk, så lenge det ikke skader andre.

      Å svare deg noenlunde fornuftig vedrørende kommentaren din til kommentaren min krever imidlertid litt tid og en smule tankevirksomhet. Just no spiller Norge sin viktigste fotballkamp i kvinnefotballens 45 årige historie.. Go girl go 😉

    4. 01). Du ser vel at du har noen som kommenterer i bloggen din hovedsaklig i forsøk på å komme med stikk mot meg, at det handler mer om et psykelig oppheng i meg, fremfor dine innlegg? Ikke det at vedkommende ikke bryr seg iht dine innlegg, men denne smiskingen som stadig surres ihop i kommentarfeltet i et format der det kommer forsøk på nedsettende karakteristikk i min retning begynner det bli i overkant mye av i din blogg, det er direkte kvalmende, og respektløst overfor både den jobben som gjøres iht enkelte innlegg, forfatteren av innleggene, og respektløst ift at vedkommende sier hun respekterer deg, men samtidig diskrediterer dine vennskap i din blogg, og jeg undrer meg om du faktisk ser det, hvordan vedkommende holder på, eller ei…?

      02). Når blir det burger og photoshoot? Jeg begynner å bli ganske lei av balkongbildene nå. Satt for ikke så lenge siden og prøvde photoshoppe de eksisterende bilder da jeg faktisk har svære grønne firkanter i brilleglassene, glemte barbere meg den dagen, samtidig som klokken er sånn type midt på natten med en promille i overkant av hva alkometeret villig vil vise fram..

      03). Blitt noe på deg i det siste, eller dyrker du fremdeles spindelvev, haha..? 😜😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg