Kommentarer forsvinner!

I den siste tiden, har det til stadighet hendt at kommentarer på bloggen av en eller annen grunn havner i ‘papirkurven’, så dersom du har kommentert på et innlegg og meldingen ikke blitt besvart, -og/eller du oppdager at den rett og slett ikke er der, så er den IKKE slettet.. 

 

 

Det har også skjedd et par ganger tidligere at jeg brått har funnet kommentarer i ‘papirkurven’ som overhodet ikke skulle vært der i forbindelse med at jeg har gått inn for å tømme spam-mappen eller noe. Da har jeg gått ut i fra at jeg har klumset til å klikke ett eller annet som ikke skulle vært klikket, og ikke tenkt noe mer på det. Men de siste par månedene har det imidlertid skjedd flere ganger.. – Greit at jeg kan være klumsete, men SÅ klumsete at jeg ‘feil-kaster’ opp til to kommentarer på ei uke er ikke engang jeg!..

Nå har jeg jo dette i bakhodet, slik at jeg tar en titt om det er noe i papirkurven dann og vann, men siden jeg har åpent kommentarfelt, har jeg ikke noen rutine på sånt som å godkjenne kommentarer, og derfor hender det jo at det kan gå en dag eller to før feilplasseringen oppdages.

Så, dersom du brått ikke får svar, eller at kommentaren din rett og slett er forduftet, er det bare å si i fra. Du kan være sikker på at den IKKE er slettet, da det skal ekstremt mye til før jeg sletter en kommentar..

6 kommentarer
    1. Aldri opplevd dette selv, men hvis man driver og sletter kommentarer fra eget kommentarfelt, hva skal man da med et kommentarfelt? Forresten, gratulerer med STABILT høye lesertall! Jeg vet jo ikke, men jeg TROR det henger sammen med ditt nye konsept. Tenk at du skulle bli den som liksom bandt oss “alle” sammen 😀

      1. Nei, om man begynner å sensurere/slette kommentarer, er det jo helt meningsløst. Da kan man like godt gi faen, for å si det på godt norsk (hehe). Jeg har jo ogsa vært inne på om det kan ha lurt seg med ett eller annet ord som blir snappet opp av spam-filteret, men da skulle det jo lagt seg I spammen.. Dessuten er det igrunnen utenkelig I hht de kommentarerene det dreier seg om.. Hvor utenkelig, skjønner du når jeg kan fortelle at en av de to jeg hentet derifra I dag, og som fikk meg til å legge ut en heads up, var en søt/hyggelig mld fra Christine.. 😉
        – Takker så mye! Konseptet har fått en mottagelse over all forventning, greit nok, men nå må vi kalle en spade for en spade her, Asbjørn (hehe).. For din hjelp har nok mesteparten av æren for den veksten/økningen her 🤗

      1. Ja, jeg skjønner ikke hvordan de kan gå et sted som ikke involverer noe automatikk i det hele tatt.. Hadde det gått til spam-folderen, kunne det vært et ord som er brukt i mld hvis betydning på et eller annen språk tilsvarte et ord i spam-filteret..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg