Kvinneguidens 3 værste!

At coronapassiviteten gjør noe med oss, er sikkert og visst! – For her har jeg nå surret rundt i ørska, og fortvilt over hvordan jeg ikke har hatt noe å blogge om, også klarer jeg å glemme ‘Kvinneguidens tre på topp’ -spalten min!.. Men den som venter på noe godt galt, venter så absolutt ikke forgjeves! Ladies & Gents, her følger ‘la creme de la creme’ av den velsignede idioti som den norske stat har å by på! 

 

 

→  Tråden som får æren av å åpne ballet denne gang, røper enorme kunnskapsmangler hva angår grunnleggende/elementær norsk historie gjennom å presentere tidenes logiske resonnement under tittelen;

Teknisk sett. Om Quisling var foræder.. kan ikke det samme bli sagt av folk som er “pro Britannia?”  

Jeg siterer: 

“Hitler er definitivt en side jeg ikke er fan av.

Men landsforæder virker egentlig mer som 2 sider. Ene var aliansen med USA og de andre mot Axis kreftene. Det andre var Axis maktene.

Så er man egentlig en forræder om man bare velger noe som ikke er populært?”

Ja, hva skal man si?.. – Annet enn å påpeke at det er en viss forskjell på det å ha upopulære meninger, og det så til de grader å sette disse ut i livet at en kupper ministeriet for å tjene okupasjonsmakten i en krigssituasjon!!

 

 

Videre, har vi en fortvilt herremann som klager sin nød over følgende uoverstigelige problem, som jeg må være så ærlig å si at jeg ikke kan spesifisere hva går ut på;

“Når dama ikke raper over kuken..”

Jeg siterer:  “Jeg ønsker at damen min skal gjøre doktor raper på meg, men hun nekter å gjøre dette på meg, og det gjør at jeg ikke føler meg elsket. Jeg ville gjort hva som helst for henne, men for meg skal hun være selektiv og vanskelig. Det gjør at jeg mister all sexlyst med henne”

Om ikke annet, har denne mannspersonen i det minste etterlatt meg med en nyvunnen innsikt i hvordan en psykopat opplever det ikke å føle en dritt i møte med andres lidelse, da jeg faktisk sitter her fullstendig uberørt av at et medmenneske åpner opp om ikke å føle seg elsket!..

 

 

Sist, men ikke minst, har vi perleeksemplet på den hinsidige dumskapen som COVID-19 bringer frem hos folk i det en av de mange som velger å poste under ‘anonym’ brenner inne med følgende spørsmål;

“Innafor å kalle sønn Covid?” 

Jeg siterer:  “Når han har 19 års dag så er han Covid 19 og det hadde jo vært en pussig raritet.

Hadde sikkert havnet i lokalavisa eller Norge rundt på 19 års dagen sin da”.

Dersom dette er ment som det idiotiske forsøket på å være morsom jeg så indelig håper det er, burde det da vitterlig vært tilført et aldri så lite ‘haha’ eller et smilefjes, burde det ikke!?..

6 kommentarer
    1. Huff…jeg skjønner hvorfor jeg ikke fordyper meg i Kvinneguiden og lignende 😀
      Artige poenger til håpløse topics 🙂

      1. Jeg åpnet en konto der av ren nysgjerrighet, og beholder den for rett og slett å ha noe å le av, i tillegg til den nytteverdien den har fått i forhold til bloggen etter at jeg kom på ideen å lage spalte av galskapen (haha) 😛

      1. – Min konto er kun opprettet for observasjonsøyemed, for å si det sånn (hehe).
        – Jeg må vel også si jeg føler en viss uro for at det ehh.. i overkant særegne navnet kan ha vært mer seriøst ment enn det vi helst ville unngått å åpne opp for, i med tanke på valget om å fremlegge forslaget anonymt.. Jeg mener.. Hvorfor skulle en føle behov for anonymitet når en drar en vits, liksom?.. Etter Trump ble president, anser jeg intet lenger for dumt til å kunne være sant. Og det generelle nivået inne på dette forumet, gjør at jeg helt klart ser muligheten for at de tenker seg at den oppmerksomheten de ser for seg følge med dette navnet, vil være av den verdsatte sorten (hahaha). 😛 😀

    2. Hehe, mister nesten troa på menneseneten når jeg er inne på visse tråder på kvinneguiden, og håper det er trolling og ikke skrevet i alvor. Men finnes nok de som hadde gått inn i andre eksempelet her, og får håpe dama hans finner noe bedre.

      1. Etter å ha latt meg sjokkere over hvor knepp det er menneskelig mulig å få blitt gang på gang, har jeg faktisk kommet dit hvor jeg ikke lenger utelukker noe som helst.. – Selv det å ville kalle ens eget barn opp etter pandemien som herjet over verden ved tidspunktet for unfangelsen i den tro at dette er noe den stakkars ungen vil dra nytte av, er lenger å anse som for galt til å kunne være tilfelle! Jeg har nok allerede tapt mesteparten av troen på menneskeheten, tror jeg 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg