Kvinneguidens galeste!

Da er det igjen duket for et dykk ned i galskapens hjemsted, folkens! Med andre ord; Her følger en ny kåring av Kvinneguidens topp-tre galeste tråder! 

 

 

Først ut i dag, har vi ei som tydeligvis har litt vanskeligheter m.h.t til avgrensning innen det konseptet vi refererer til som ‘uhell’.. 

AnonymBruker

Analsex ved et uhell

Altså at man blir penetrert analt (under frivillig vaginal sex) uten å ha gitt samtykke til det.

Er det sannsynlig at det skjer ved et uhell, eller er det mer sannsynlig at det er snakk om et «uhell»?

Dersom dette er et reelt spørsmål, kan en jo ikke annet enn å undres hvordan det i det hele tatt lar seg gjøre for en etterkrigstidens nordmann å ha så til de grader graverende kunnskapsmangler ang. den menneskelige biologi generelt og kjenskap til egen kropp spesielt.. 

Og som seg hør og bør, så har man altså enda et av disse menneskene som fremstår så hjelpeløse og tafatte i hht eget liv og livssituasjon at jeg faktisk mister det meste av evnen til å føle empati for dem.. 

Klarer snart ikke mer løgn

 

Har sagt det til han at tilliten blir borte og følelsene drepes, men han forsetter.                    Han sa nå at han skulle på møte for å skrive under på at han ikke lenger vil være leser. Har tidligere sagt at han ikke har vært leder på mange år.                                                                Sa han hadde vært hjemme i hele kveld, neida han har vært med kamerater og venninner og ekser igjen. Klarer jeg aldri å få han til å forstå?

Desverre har det seg nok slik at selv om jeg sitter på fasitsvarene her (NEI (han vil aldri forandre seg), og løsningen på problemet, er å bryte ut av dette forholdet asap), så er jeg allikevel ikke rett person til å svare, da jeg har en sterk fornemmelse av at min tone ville blitt i overkant.. ehh.. -bastant i dette tilfellet..  

Og sist, men overhodet ikke minst, så fyrer vi løs med den komplette, altoverskyggende galskap! – Den ultimate galskapen som en kun finner i de mentalsykehusenes øvre gemakker og på Kvinneguidens nettside.. 

Hadde sex med to tamponger

 

Dette er ikke en trolletråd. Jeg trodde ikke det var mulig.. Har problemer med mye utflod, så setter ofte inn en tampong før sex. På lørdag drakk vi masse og hadde sex hele natten, søndag og mandag også. Kjente at jeg hadde trøbbel med å få avføring dagene etter, men tenkte ikke mye over det.. Før i dag når jeg var på do, da kom det ut to tamponger.. Jeg skjønner ikke at det går an.. 😔 Andre som har opplevd lignende?

Det finnes rett og slett ingen ord innenfor mitt vokabular (det norske/skandinaviske- så vel som det engelske) som er dekkende for å videreformidle mine tanker ang. dette her, så..

7 kommentarer
    1. Det der med analsex….🤣
      Husker historien om presten ( Storbritannia, tror jeg) som havnet på sykehuset for å få fjernet en potet fra rumpa! Hans forklaring var at han hadde stått naken på kjøkkenbenken for å henge opp gardiner eller noe slikt, så hadde han mistet balansen og deiset ned på poteten som så skled inn i analåpningen , og så fikk han den ikke ut igjen..
      Jeg trodde jeg skulle daue av latter da jeg leste om det der. Skulle gjerne sett ansiktet på legene.

    2. Akkurat den første der,er ikke så uvanlig. Tenk doggystyle i fylla bla.
      Tror du ville blitt svært overasket over hvor ofte det hender.
      For en del år tilbake,var det ei dame som endte opp med å knekke pikken på sin kjære. Hu skulle være på topp, satt seg for hardt ned uten å ha riktig vinkel. Voila legevakten var neste.

      Akkurat den med tampongene,var ny. Så ikke helt hvordan hu fikk det til.

    3. Mye rart på kvinneguiden skjønner jeg… Har prøvd å “se innom der”..men skjønner ikke noe av siden.. Så holder meg på bloggen… Ha en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg