Kvinneguidens topp 3

Juleferien har gått over i historien sammen med andre tiår i det 21 århunderet, men Kvinneguiden leverer like fullt! Her følger denne rundens ‘topp 3’ av det galeste av det gale i dette galskapens diskusjonsforum.  

 

 

⇒  ‘Kan man få sparken for dette?..’ 

Jeg siterer: 

Jobber ved en kafé. Om jeg har den tidligste morgenvakten pleier jeg etter å ha smurt rundstykker, baguetter ol å kjøpe et rundstykke uten pålegg og forsyne meg med smør, pålegg og topping siden det uansett står fremme. Kan man få sparken for dette?

Jeg mener:.. Vedkommende må jo være ‘mindre begavet’ når det utvises en såpass mangelfull innsikt i rett og galt, så vel som hva mellommenneskelige relasjoner angår! Uansett hvorvidt dette gir nok grunnlag for oppsigelse eller ei, vil jo forholdet til arbeidsgiver være herpet ‘beyond repair’ når dette kommer for en dag. Føler en at noe ikke kan gjøres åpenlyst, skal det heller ikke gjøres! -Vanskeligere er det ikke. For disse varene er faktisk ikke gratis i innkjøp for bedriften, og det er faktisk noe som heter vareopptelling og svinn også for slike varer. At det hele tiden tas fra beholdningen, gir dermed et merkbart svinn på sikt, og VIL dermed bli avslørt på et eller annet tidspunkt!

 

 

⇒  ‘Han klarer ikke mer enn 5-6..’  

Jeg siterer:

Altså jeg er kåt hele tiden, og kjærsten klarer ikke mer enn 5-6 ganger om dagen, det er på weekend, på vanlig dager kun 3 ganger. Er jeg syk eller? Han tilferestiller meg bra får 1-2 orgasmer hver gang. Snakket med vennine og hun sier det er ikke vannlig, sååå. Jeg vil har mer.

..- Og jeg klarer ikke å finne noen ord som formidler min reaksjon på dette ‘problemet’, så det får rett og slett bare tale for seg selv..

 

 

⇒  ‘Hva tenker dere om disse jentene?..’

Jeg siterer: 

Nå er det snakk om de jentene som forelsker seg i utlendinger og blir sammen med de. Med utlendinger mener jeg ikke svensker, italienske, engelske osv…😂 Mener ikke vestlige utlendinger. Muslimer og den typen der. Ser dere ned på disse jentene som jeg gjør? Mann her btw

Ehh.. Nå burde det vel være allmenn viten i et opplyst samfunn at en muslimsk bakgrunn/religiøs tilhørighet ikke er synonymt med hverken fundamentalisme eller voldelig psykopati, men svarene viser med all tydelighet at så er det vitterlig ikke!
Jeg siterer:

“Ser selvsagt ned på disse “kvinnene”. De er ikke verdt å snakke til engang”.

“De er vel som menn med Thaidamer?”

“Folk som er sammen med noenlunde jevnaldrende med noenlunde samme ressurser tenker jeg ikke noe over. Men jeg tenker mitt om 50 år gamle nordmenn med unge damer fra Thailand eller 40 år gamle norske kvinner med afrikanske tjueåringer. Det gjør jeg. ”

“Sidestiller de med menn som må til Asia for å få seg dame, og som argumenterer med at de asiatiske damene er best fordi.. Akkurat slik norske damer argumenterer med at tyrkere er best fordi….Patetiske begge grupper”.

Her er det utrolig nok også verdt å ta med et motsvar i denne idiotiets sammenheng!

Jeg siterer:  

“Skjønner godt de norske jentene faller for muslimske menn. De er bedre i senga, og siden de er omskjært (ingen forhud) slipper jentene å få den uhyggelige overraskelsen de kan få med etnisk norske, nemlig kukost”.

8 kommentarer
    1. Hjelp! Ja, mye rart der. Blir litt oppgitt over nr 1.

      Nr 2 – Ja han burde jo klart ti ganger :p Og så er de jo noe som går inn under en viss avhengighet.. Resten orker jeg ikke kommentere

      1. Jeg forstår godt at den graden av idioti en finner her kan bli litt i overkant, for å si det sånn. Skal innrømme at jeg har kommet over innlegg som rett og slett har vært fysisk smertefulle å lese (haha)

    2. I case nummer en. Så har jo dama”spurt” rundstykkene. Så da er det vel helt innafor. ;o)
      Tor du ska ta en titt på den linja.

        1. Hahahahaha.Good one!!!! Men,er sikker på at en av dem er en minoritet og vil angripe bloggen din for diskriminering
          ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg