Kvinneguidens topp 3!

Da er det atter igjen bare å holde seg fast og stålsette seg for en dose førsteklasses idioti, folkens, for her kommer en ny runde med kåring av kvinneguidens galeste!  

 

 

  • Hva er grunnen til det? 

Et mer tomhjernet spørsmål lar det seg vel neppe gjøre å stille..

Jeg siterer:  “Noen som kan forklare meg hvorfor asiatere har så små peniser? Takk gud jeg er hvit”.

Jeg mener.. WAF!?..

 

  • Han truer meg med ekteskap? Finnes ikke vennskap lenger i 2020?

Her har vi ei som åpenbart har falt litt utenom når det kommer til dette med personlig grensesetting, og kjenkjennelse av personlige trekk en ikke er tjent med å ha i livet sitt!

Jeg siterer;   ”

Jeg har truffet en mann (9år eldre) 3-4 ganger og han sa forrige gang at han er veldig forelsket i meg. Han sier jeg skal få maks to måneder på å tenke på om jeg vil gifte meg med ham eller ikke. Hvis jeg sier om to måneder at jeg ikke vil gifte meg/bli sammen med ham, bryter han kontakten med meg. Jeg er ganske sjokkert, da jeg er veldig ung og har aldri vært i forhold før.

Er dette normalt??? Finnes ikke vennskap lenger i 2020? Jeg så for meg et godt vennskap, men nå går jo ikke det…”

 

  • Tærne mine

Av alle verdens problemer..

Jeg siterer:  “Hvorfor kommenterer alle tærne mine, uansett hvor jeg går må alltid noen si noe om mine tær. Det er kommentarer som :

Du har pene tær

Fin farge på tåneglene dine

Hvordan klarer du å ha så lange tånegler

Fryser du ikke på tærne

Så lange tær du har

osv osv”

Så drit i å bruke sandaler, da, så er problemet løst!..

6 kommentarer

Siste innlegg