Kvinneguidens topp 3 [galeste!]

Forbered lattermusklene folkens, for her følger atter en kåring av de tre galeste trådene i dette galehuset av et nettsamfunn!

 

 

Førstemann ut i dagens kåring er faktisk noe så atypisk for dette forumets målgruppe som en 16 år gammel gutt! Men når det er sagt, er problemet hans av typen som vel neppe kunne bli tatt opp noe annet sted enn nettopp i Kvinneguiden, så.. 

:( Jeg er helt forskrekket nå. Hva sier jeg til min mor nå? Jeg skulle sende det til ei jente i klassen som jeg flørter med, men tydeligvis ville snap sende det til mamma. Uff. Jeg er 16 år

Her lurer jeg faktisk på om jeg rett og slett blir nødt til å hjelpe guttungen, for her er det jo helt krise m.h.t sjekketeknikk, selv for en 16 åring! Jeg mener.. Noen må jo bare ta ansvar, slik at stakkaren får vite at det ALDRI er OK med dick-picks!! Jeg vil faktisk gå så langt som å si at han faktisk burde være glad utysket gikk til moren, som tross alt elsker ham betingelsesløst, enn til den stakkars jentungen som etter alt å dømme ikke vil gjøre det..

 

 

Hva neste tråd angår, kan jeg bare si; ‘OMG, just DON’T!..’

Selge brukte truser og sokker

2 kommentarer
      1. Sånn tenkte jeg først og fremst om den andre, og det skulle vel si det meste om nivået som råder blandt brukerne av dette nettstedet (haha). Men når det er sagt, kom jeg frem til at det ikke spiller noen rolle om de er korket nok til å starte disse trådene I fullt alvor, eller om de er patetiske nok til å legge ut noe sånt på fleip. Det er like dumt åkke som (hahaha) 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg