Like Ulikheter! (3) REV

Jammen var vi ikke allerede kommet til den tredje deloppgaven i Frodith’s fotoutfordring! Temaet denne gang, er ord med flere enn en betydning, og i dag, er det REV som skal til pers!  

 

[df-foto] ‘Rev’ er blandt de ordene som ikke bare har to, men enda flere betydninger, hvorpå den minst ‘politisk korrekte’ definitivt er den det kan se ut som om jeg nyter her..

 

Min umiddelbare assosiasjon i det jeg leste ordet ‘rev’, var merkelig nok ikke dyret, men den det refereres til i Ingvar Ambjørnsens legendariske bestselger, Den siste revejakten. – En ‘rev’ det kan se ut som om jeg nyter på bildet over, hvilket må understrekes ville vært i overkant selvdestruktivt, da dette er hentet fra en photo-shoot..

Det flotteste ordet ‘rev’ har å by på, er jo unektelig den som holder til i skogen..

 

[oyposten.no]

 

Denne vakre skapningens skjønnhet overgår selv det rev som vi finner i havet; Korallrevet..

 

[adressa.no]

 

6 kommentarer
    1. Se der ja 😀 Glemte å banke på, så jeg snek meg innom døra de 😀 Måtte jo se gjennom hos de andre som henger seg på Frodith sine påfunn 😀 Artig,, takk for titten og lykke til videre ,,, og god helg i samme slengen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg