Like Ulikheter! (5) BAK

Denne femte runden av Frodiths bloggerutfordring, hvor temaet er ord med dobbel betydning, er dedikert til ordet ‘BAK’..

 

[df-foto]
Min bakside, hvorpå baken vel må sies å være den som i størst grad assosieres med denne siden..

 

[df-foto]
Det var brått ikke måte på hvor mange baksidebilder som dukket opp når jeg først begynte å grave rundt i arkivet!.. Men nå skal det jo også sies at det er der BAK jeg har en av mine bedre ‘assets’, for å si det sånn, da fronten definitivt ikke er mye å rope ‘hurra’ for!

Men nå har jo ordet BAK også en annen betydning; Kommandoformen til å bake! Men med mine huslige ferdigheter og ikke-eksisterende interesse, så vil det neppe bli sett noe baking herifra med det første.. Det beste jeg har klart å fremdrive i så måte, var da jeg iallefall evnet å få et par av rundstykkene fra en sånn  ferdigblandet pose myke nok til å kunne spises! (Som det ‘glass half full’-mennesket jeg er, velger jeg å legge fokuset her, fremfor det langt mer negativt ladede at de resterende gikk i søpla). Derfor gjør hensynet til verdens matvareressurser, og etterhenget fra barndommen om ‘å tenke på de sultne barna i Afrika’ det nødvendig for meg å avstå fra å produsere uspiselig mat for det å kunne avbildes bakende..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg