Men så forklar meg hvorfor, da!…

Jeg har inntrykk av at stadig flere gir uttrykk for at det å stille spørsmål angående de uregelmessigheter som foreligger angående C19 og vaksineprogrammet burde vært forbeholdt leger og politikere. Øvrige kritiske røster, derimot, bør dermed avfeies som uteksaminerte hottentotter fra ‘livets harde skole’ som sprer ‘fake news’ QAnon-style left, right & center. Dette gjør meg litt usikker på hvorvidt- og eventuelt i hvilken grad jeg skal tillates å gå ut med mine refleksjoner, da jeg på den ene siden ikke er lege, mens jeg på den andre siden har greit med utdannelse utover ‘livets harde skole’.. 

 

 

Men for å ta det som er sikkert, slik at dette i det minste er redegjort for:

– Nei, jeg innehar selvsagt ikke en større viten innen medisin og sykdomslære enn de som er utdannet leger.

MEN: 

Nå har det seg imidlertid slik at jeg er cocky nok til å påberope meg en tilsvarende mental kapasitet til å tilegne meg kunnskap som de som far fullført denne utdannelsen! For i motsetning til den definisjonen  som foreligger for meg og mine meningsfeller, så er årsaken til at jeg ikke er uteksaminert medisinstudent og praktiserende lege, at et slikt yrke er antatt å være særs ugunstig for en med eksistensiell angst. Som kjent, så er det ikke alle pasienter en klarer å redde, og utkommet av det er noe en lege er nødt til å forholde seg til. Jeg, derimot, klarer, som den observante leser muligens har observert, ikke en gang å skrive ordet.

Når en så legger til at vi lever i internettets tidsalder, så finnes alt det teoretiske lærematerialet som foreligger i et medisinstudie tilgjengelig også for meg. Har jeg benyttet meg av dette til det fulle? Nei. Har jeg benyttet meg av dette på enkeltstående fagområder? Ja.

Men nå er jeg i ferd med å skrive meg langt ut på landet her, for (hold dere fast!) det er faktisk ikke så at legene kan si mer om den vaksinen og dens innhold enn hva angår de oppgitte ingrediensers virkemåte og funksjon! Det er nemlig kun de kjemikerne som hadde siste hånd på verket som sitter inne med kunnskapen om hvorvidt det kun er den oppgitte genetiske koden som er lagt inn i det kunstige RNA’et sprøytene inneholder.. Hverken legekontor eller sykehus innehar det nødvendige utstyr eller den nødvendige kompetanse til å gå dette innholdet nærmere etter i sømmene. Hvorfor? Fordi et sykehus ikke er et kjemilaboratorium! Samt at en legeutdannelse og kjemiker er to separate utdannelser!

Nå er imidlertid heller ikke dette det springende punktet her, fordi det er de logiske bristene som foreligger i den informasjonen-, de oppfordringer og de tiltak som iverksettes som danner grunnlaget for den tvil angående innholdet i disse vaksinesprøytene!

Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at disse injiseringene inneholder hva de er oppgitt å inneholde! Men da den koden som dette kunstig fremstilte RNA’et skal frakte inn i mottakerens DNA  er utvunnet fra de bloddonasjoner som ble gitt av de som fikk påvist sin immunitet på et tidlig stadie, og dermed er identisk med denne, så finnes ingen legitim grunn til å pushe vaksinen på de som sitter på originalen av den respektive koden!

Dvs. dersom det ikke er noe mer som skal fraktes inn i DNA’et vårt med dette RNA’et injiseringene inneholder..

 

 

Jeg sier ikke at det er så, men dette er den særs ubehagelige mistanken som har oppstått som følge av at jeg enda ikke har kommet over de som kan gi meg en vitenskapelig grunnet forklaring på hvorfor det ansees for så himla nødvendig at man skal tilføres den genetiske koden vi er opphavet til!?

Å komme med at dette er fordi det vil sørge for at en ikke vil kunne bære smitten med seg til andre, holder bare ikke, for DET ER SAMME FORBANNEDE STOFFET VI ER FØDT MED! ERGO skal innholdet i den sprøyten hverken gjøre noe mer eller mindre i hht vår risiko for å bli syke så vel som med oss som potensielle smittebærere! Og for å stille dette spørsmålet, trenger jeg hverken legeutdannelse eller ekspertise innen kjemi! Alt jeg trenger, er å være god på å kunne trekke logiske slutninger, liksom å finne logiske brister. – Og vet dere hva? Det er jeg (beviselig) jævlig god på!

7 kommentarer
    1. Interessant å lese dine ressonementer. Jeg tror ikke på at det er en fæl plan med vaksinene. Det hadde såfall blitt århundres scient fiction live horror movie. 🙃 Men det er litt sprøtt at man tørr å gi eksperinentell, nesten ikke utprøvd rnavaksine også til barn synest jeg. Men det virker som folk flest stoler på myndighetene. Men vet noen hvor godt vaksinen fungerer for å ikke smitte videre? For det må vel være det som blir beste argumentet for å skulle massevaksinerer alle barn i verden, som så og si er immun fra før? Jeg tenker man har lov å uttale seg sålenge man er tydelig på at man ikke er fagutdannet. Og det er helt riktig at alt her ikke er legenes fagområde heller. Hva mener du med det du skriver her?: “Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at disse injiseringene inneholder hva de er oppgitt å inneholde! Men da den koden som dette kunstig fremstilte RNA’et skal frakte inn i mottakerens DNA er utvunnet fra de bloddonasjoner som ble gitt av de som fikk påvist sin immunitet på et tidlig stadie, og dermed er identisk med denne, så finnes ingen legitim grunn til å pushe vaksinen på de som sitter på originalen av den respektive koden!” Mener du det som har hatt korona? Skal de vaksineres?

      1. Hva denne vaksinen inneholder, er altså et kunstig fremstilt RNA som er ilagt en genetisk kode som dette skal frakte med seg inn i DNA’et til mottakeren. Det beste jeg kan komme på å sammenligne med, er at RNA’et er CD’en du dytter inn i PC’en for at denne skal etterlate seg et program.
        Denne koden (altså programmet i sammenligningen) gjør at kroppen vil kjenne igjen C19 umiddelbart, for så å pøse på med det som skal til for å knekke det før det får gjort noe fra eller til hos individet (altså; h*n blir ikke syk).
        – Og det er her vi kommer til kjernepunktet; For denne koden er nemlig utvunnet fra blod som ble donert av de som fikk påvist immunitet i starten på pandemien!
        Altså; Den koden som gjør folk immune ved vaksinering, er et eksakt replika (kopi) av den genkoden som gjør at enkelte ikke blir syke av C19, -hvilke inkluderer meg. – Og et eksakt replika innebærer at den innehar de nøyaktig samme egenskaper som originalen. – Og det er også en tilsvarende kode som blir laget til i kroppen hos de som har vært syke fra C19, og fått sin immunitet på det viset. Hos disse, vet jeg imidlertid ikke om denne blir værende over tid eller ei, men vi som har hatt den i kroppen fra vi ankom planeten, vi har den jo på permanent basis.
        – Og det er her det skjærer seg fullstendig for meg i hht den sprøyten; For hvorfor i heiteste skal de ha oss immune til å la oss injisere en kopi av den koden vi sitter med originalen til??
        Det gir INGEN mening! For en kopiert kode innebærer som sagt de eksakt samme egenskaper! Ergo, de vaksinerte blir tilsvarende smittekilder som de (naturlig) immune. De KAN ikke bli mindre smittefarlige, eller hva nå enn de måtte påstå, fordi koden er den samme! Så hvorfor påstår de det da, uten at dette begrunnes på noen som helst måte! ‘Det er sånn fordi vi sier det’ holder bare ikke for meg i et såpass alvorlig anliggende!!
        – Likeså sier jeg ikke at det ER noe mer som er kodet inn i det RNA’et. Jeg vil ikke engang påstå det er mest sannsynlig! Men de uregelmessighetene som forekommer i hht informasjon og oppfordringer gjør at jeg anser sannsynligheten for såpass stor at det ikke er snakk om at jeg tar den sjansen når det dreier seg om et virus som ikke kan gjøre meg syk i utgangspunktet! Hadde jeg vært høyrisiko så ville jeg selvsagt ha måttet foreta denne vurderingen ut i fra et helt annet grunnlag, så det er jo ikke sånn at min beslutning er den rette for alle. Poenget mitt, er imidlertid at folk må begynne å gjøre sine egne undersøkelser og foreta sine beslutninger ut i fra de fakta de har klart å grave frem. Man må huske at all den kunnskap som innehas om dette og hint også ligger tilgjengelig for deg og meg!
        Det er absurd å se hvordan folk flirer overbærende av sånt som at Galileo Galilei i sin tid straffet for å ha blåst liv i den gamle, absurde ideen om at jorden var rund og ikke flat, også er de akkurat like skråsikre i sin sak som folket var den gangen! Folk fremstår bestandig helt idiotiske i gammel vantro når en vet fasiten. Men fra datidens perspektiv, var en flat jord ansett like sant som det den runde er i dag. – Og vi er ikke noe smartere nå! Vi bare tror det så lenge ikke sannhetene for hvor vi har feil er kommet på bordet enda.. Her kan jo også nevnes som eksempel at de første som kom trekkende med at det var skadelig å røyke ble møtt på eksakt samme viset så sent som på 70 -tallet, og vi vet jo alle hvor dumt det var å tro noe sånt, liksom *hehe*

    2. Hei.
      Har sagt det hele tiden jeg. Ingen får sette vaksine på meg, og jeg er utdannet sykepleier. Det er helt morbid at barn skal evt. vaksineres😷

      1. ..- Og det sier jo virkelig sitt, spør du meg! For ikke bare har du en medisinsk utdannelse, pluss tilgang til all verdens ekspertise. Du risikerer jo også en god del karriæremessig ved ikke å ta den vaksinen..
        Det valget du har tatt, står det virkelig respekt av!! <333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg