Min kamp!..

Jeg har så langt tilbake jeg kan huske, innehatt in enorm beundring og takknemlighet ovenfor de som har kjempet og ofret i de talløse kampene som er blitt utkjempet opp igjennom historien for å komme hit vi er nå. I den forbindelse har jeg ofte lurt på hvorvidt jeg ville hatt det i meg å kjempe for det jeg trodde på, uansett offer, og størrelse på den overmakt som sto på den andre siden. Samtidig, har det vært et spørsmål jeg har vært takknemlig for at jeg slapp å finne ut av.. 

– Trodde jeg.. 

For ikke kunne jeg se for meg muligheten for at skjebnen skulle kunne vise seg å ha en krig å utkjempe også for meg..

 

 

Det har aldri vært i mine tanker at det skulle kunne oppstå en kamp av den krevende, nærmest altoppofrende sorten i det 21 århundrets Norge. En kamp som nærmest var skreddersydd for nettopp meg å skulle kjempe, der jeg i det minste ville få en ganske klar indikasjon m.h.t hva som eventuelt måtte bo i meg;

Min kamp er på sett og vis en særegen kamp. Men like fullt er min kamp en kamp mot en overmakt som knapt har sett sin like, der jeg måtte være innstilt på å måtte betale en skyhøy pris.. – Min kamp er mot en ukjent fare med ukjent omfang. – Min kamp er også en kamp for friheten, for å fri oss fra statlige overgrep som er grunnet i en løgn, og lar seg gjennomføre ved hjelp av manipulasjon og skremselspropaganda. – Hvilket har vist seg like effektivt i dag som det f.eks var i 30-tallets Tyskland.. Bare at denne gang, er det verken jøder eller andre grupperinger som er gitt rollen som ‘den store stygge ulven’, men et virus..

Et virus som jeg, ut i fra min egen, personlige oppfatning, mente ble hauset opp til å bli noe uforholdsmessig mye større og farligere enn det i realiteten var allerede i utgangspunktet, som siden har endret karakter slik at det ikke lenger er snakk om en mening/oppfatning; For de utgavene som finnes av dette viruset i dag ER ufarlige, og følgelig så ER det hauset opp til en ikke-eksisterende fare!

Dette er forklart, med alt som måtte kreves av bevisføring for at noe skal kunne fremsettes som en sannhet i innlegget Kan tape alt pga en løgn! som ble lagt ut for et par dager siden

(- og som du kan lese ved å klikke HER).

Dette innlegget plasserer den mutasjonen som nå ligger til grunn for gjeninnføringen av tiltak som nå finner sted over hele landet; Omicron-varianten, inn i den sammenhengen som det her ble gjort rede for. Følgelig, så beviser dette at den risikoen som de, i kraft av denne gjeninnføringen, oppgis å skulle foreligge IKKE FINNES! – Og dermed er LØGN fra ende til annen!

Innlegget det er linket til over, er nemlig bestående av redegjørelsen over det (beviselige, ubestridelige) faktum at mutasjoner av virus av den typen C19 er tilhørende (virus som spres i form av  luft/dråpesmitte, og har kort inkubasjonstid) BESTANDIG innebærer en lavere dødelighet enn den som forekommer hos originalen.

For jeg kan nå opplyse følgende;

→  Omicron-varianten er nå registrert i 38 nasjoner.

→  Globalt har vi kommet opp i 3 000 000 (tre millioner) som er registrert smittet av Omicron-varianten.  .

→  Antall registrerte dødsfall, globalt

Altså; Dødsraten som er påvist for Omicron-varianten av COVID-19 -viruset, er i skrivende stund 0/3 000 000

Jeg gjentar;

0 / 3 000 000 (NULL AV TRE MILLIONER)!! 

 

 

Så hvorfor i helvete skal vi la oss tvinge til å maskere ansiktene våre med disse munnbindene som er så tette at de virker merkbart hemmende på Oksygen-tilførselen, og følgelig fører til innånding av en for høy mengde CO2 for å hindre spredning av et virus der det hittil er påvist en 0/3 000 000 dødelighet!??

Hvorfor finner vi oss i det!?

Det er faktisk VI, folket som bestemmer hvor langt de kan dra denne løgnen, og hvor lenge!

Det er med andre ord VI som avgjør hvorvidt vi finner oss i at nok en jul saboteres, – hvilket denne gang vil BEVISELIG være for absolutt INGENTING!

Men det krever at VI setter foten ned, og nekter å gå med på galskapen!

I siste instans, er det VI som avgjør om de får beholde makten!..

Som nevnt innledningsvis, er dette MIN og VÅR krig.. En krig som har kostet meg dyrere enn noen av dere aner, en krig som har ført til personlige tap jeg neppe vil orke å snakke om i offentligheten med det første.. En krig som har føltes fullstendig fåfengt å føre, og dermed en krig jeg ved utallige anledninger har hatt lyst til, og derav har vurdert å gi opp, men som det allikevel aldri har vært aktuelt å gi opp.. For dette er MIN kamp for det rette, der det å gi opp også innebærer at en gir opp de som kjemper denne kampen sammen med meg! – De som har lagt akkurat det samme ultimate offer i potten for hva som risikeres tapt.

For dette er min kamp for det jeg tror på. – MIN kamp for friheten, liksom det i denne kampen er opp til MEG å legge absolutt alt jeg har i potten for hva jeg er villig til å ofre for å redde land og folk fra de overgrep vi nå utsettes for fra makthavernes side. – Ikke bare de nasjonale, men de globale!

La det være sagt;  Det er en forsvinnende liten sannsynlighet for at jeg noen gang vil sette pris på at jeg fikk utkjempe denne kampen, -Uansett utfall. Jeg ville vitterlig helst vært den foruten, og levd mitt liv i uvissheten om hva som bor i meg.. MEN når det er sagt, så er det som kjent aldri noe som er så forbannet galt at det ikke er godt for noe! – Og for mitt vedkommende, så har jeg i allefall fått en bekreftelse på at jeg ikke under noen omstendighet lar flokkmentaliteten styre tankene mine, i tillegg til at jeg i det minste innehar en porsjon av den gutsen, offerviljen og standhaftigheten som er de egenskaper jeg igjennom livet har beundret mest hos andre..

 

 

Og med den risikoen som foreligger for at enden på denne visa vil innebære at vi alle vil tape alt, så vil jeg i det minste aldri kunne fratas vissheten om at jeg gav alt i denne krigen i det jeg dras med ned i det store, metaforiske sluket som kan ligge til grunn for den massive manipulasjonen vi nå utsettes for.

Så om du skulle være blant de som lurer på hvordan du ville forholdt deg i forhold til de kamper utkjempet av våre forfedre, så er DETTE anledningen som er gitt deg for å finne det ut!..

 

 

 

 

14 kommentarer
      1. My male me, ‘blogger in crime’, og det som for en viss viss hockeyfantast utgjør en av nåtidens fremste ‘unioner fra helvete’.. Hadde det ikke vært for deg, hadde jeg pokker ikke klart å stå i det fullt ut på den måten jeg har gjort, det er jeg 100% sikker på!
        – Og nå syntes jeg faen meg det kan virke som om vi har begynt å nå igjennom veggen her, så nå er det jo i hvert fall ikke snakk om annet enn å kjøre på som aldri før!

    1. Jeg har lest. Og tenkt det samme mange ganger. Bare død fisk overalt…som svømmer slik som oss mennesker..Og de skylder på kapasitet på sykehus. Hatt over to år til å gjøre noe med det. Ikke skjedd en dritt.

      1. Ja, det du nevner her, er et forbannet viktig poeng som INGEN, så vidt meg bekjent, har brakt på bane i den offentlige debatten!
        – For hvorfor tok ikke verdens rikeste nasjon umiddelbart grep ved virusets ankomst fra Italia, og sørget for følgende:
        A) Gikk til innkjøp av pustemaskiner så holder,
        B) Gjenåpnet de talløse helt- og/eller delvis nedlagte sykehusfilialer som vi har stående rundt om i det ganske land som følge av de siste årenes helsepolitikk,
        C) Løst det bemanningsproblemet som automatisk ville fulgt ved å ta i bruk frivillige hjelpearbeidere, slik som det bla.a gjøres med stor suksess i Sverige???

        Det var ikke langt ute i denne pandemien da jeg fikk vite om denne ordningen igjennom at prinsesse Sofia var blant de som hadde tatt på seg rollen som midlertidige helsearbeidere på sykehuset i Stockholm (- som det står helt stille i hht navnet på). Dette var noe jeg, i visshet om at jeg etter alle solemerker ikke utsatte meg selv for noen risiko utover det å pådra meg noe tilsvarende en normal influensa, virkelig kunne tenke meg å birda på! Ikke for at jeg har noe ønske om noe karrierebytte i den retning (snarere tvert om), men rett og slett fordi jeg så det som en måte å kunne bidra til å få bukt med situasjonen som var som skreddersydd for meg,
        Så jeg skrider så til verket, og tar fatt på søken etter de etterlysninger etter frivillige jeg tok for gitt også var- eller var på vei til å innføres også her til lands. – Men den gang ei..
        Denne erkjennelsen var faktisk en av disse første, sentrale hendelser og erkjennelser som dannet grunnlaget for det ‘kjerringa mot strømmen’ -synet jeg har frontet i C19 -anliggende siden.

        1. Norge hadde ingen beredskap for en pandemi.
          Det begynte jo med at fastlegene skulle sette vaksinene. Og det gikk ikke fort.
          Her var andre land meget raskere med massevaksinering.

          1. Herregud, det er jo HELT utrolig!!
            Jeg mener.. Etter at det er blitt hylt opp om potensiell dommedag, og derav igangsatt en nasjonal blodangst, borderline full panikk, for at de respektive ‘dødsvirus’ skal klare å kare seg over til våre breddegrader i 2(!) omganger; Først med Ebola-viruset, og dernest i SARS-perioden, så bryter jo dette med all logikk i hht handlinger som følger det tilsynelatende å ha blitt så skremt!..
            – Og som om ikke det var nok, så fremgikk det jo av den amerikanske valgkampen at Obama-administrasjonen i sin tid så faren, og utarbeidet en så omfattende plan for hvordan gripe an en pandemi at det kan kalles en fasit. – Og denne har vi, som en av deres nærmeste allierte GARANTERT hatt full tilgang til! For noe annet, ville rett og slett vært å skyte seg selv i foten!
            Følgelig, så er jo det du nå forteller meg; At det vitterlig ikke var utarbeidet en dritt, ensbetydende med at våre styresmakter har utvist en tilsvarende idioti som den som rådet i Trump-administrasjonen!..
            * Herregud.. *

    2. Det er mange som kjemper kampen side om side med deg og som risikerer svært mye.
      Kan si at for min del kan det bli et spørsmål om vaksine eller jobb,og for ikke å snakke om mine mange helseforsikringer som faller helt bort om eg skulle trenge dem og ikke er vaksinert,uansett hvilken sykdom eller ulykke som måtte ramme meg,som uvaksinert er man ikke forsikret uavhengig av om ulykken er covid-19 relatert eller ikke.
      Videre blir man utstøtt og utfryst i miljøer man blei ønsket velkommen i for bare kort tid siden,det sosiale livet er kraftig redusert og blir mer redusert time for time.Man opplever at det er vanskelig å få ekstravakter,man blir rett og slett skvist ut fra vikarlista,noe som får en direkte negativ konsekvens på økonomien.Man er snart en ikkeperson.
      Allikevel,for meg handler denne krigen om å få velge selv,fortsatt ha min integritet og ærlighet og blir man ikke respektert for det så sier det mer om andre enn om meg.
      Eg har hele denne «pandemien» hatt en følelse av at noe ikke stemmer,følelsen har bare forsterket seg ettersom tiden har gått.
      En liten ting som folk burde ha fått med seg til nå,er at våre myndigheter,helsetopper og andre «eksperter har gått fra «vi er sikker» til «vi antar»,»vi tror» og «vi vet for lite til å kunne konkludere»,når ikke det engang får åpnet øynene til folk og,i det minste fått dem til å tenke at,»nei vent nå litt her nå»så ser eg ikke et umiddelbart håp om at flere slutter seg til kampen heller.
      Myndighetenes splitt og hersk-taktikk har fungert utmerket,til og med i tidligere svært sammensveisede familier og vennekretser.

      1. Ja, her oppsummerer du vel ganske greit de ofre som følger det å kjempe denne kampen.. Og selv om det er vissheten om at egne oppofrelser verken er større eller mindre enn de som samtlige av oss som kjemper på denne siden har måttet legge på bordet, er det allikevel en slags trøst i bekreftelsen, -om det gir noen mening *hehe*..
        Ikke desto mindre, er vissheten om at de slagene som har truffet hardest for meg personlig, etter alt å dømme også har rammet de andre med en tilsvarende styrke.. Og i det jeg faktisk klarte å kare meg på beina etter å ha blitt truffet rett på det området som utgjør min personlige akilleshæl, så vet jeg i det minste at jeg også vil kunne klare å stå i det dersom (gud forby) at også jobben, hvilket følgelig overtok som det største som ligger igjen på den offerbenken pr i dag, skulle gå til helvete.. Jeg sier ikke at det på noe vis ville vært lett å ta et sånt slag oppå at det andre, men jeg ville klart det!
        Lik som deg, har jo også jeg frontet dette ‘kjerringa-mot-strømmen’ sinet siden den dagen viruset dukket opp i Kina, og følgelig ble blåst opp til å bli noe langt større og farligere enn hva tallenes tale tilsa. I tillegg til den skepsis som følger min persona, så var dette noe jeg til fulle innså nødvendigheten av under Ebola perioden, etterfulgt av SARS -perioden, der det første sjokkerende misforhold jeg avdekket, var at dommedagstypene i nyhetene bla tilsvarte noe sånt som noen-og-førti dødsfall i den relativt folkerike kinesiske republikk *hehe*. Jeg husker hvordan jeg ble sittende å stirre på den oversikten jeg hadde fremfor meg i en nærmest vakuumlignende tilstand, da det jeg så var så hinsides det som ble kommunisert at det overgikk det jeg på dette stakkars naive tidspunktet antok mulig 😛 😀 😛

    3. 0 døde? Hvor har du det fra? Hva er kildene dine? Jeg kan love deg at når du sitter på sykehuset med ditt eget barn i armene, gispende etter luft, som ikke blir bedre, natt etter natt, uke etter uke, så er ikke pandemien så lett å avskrive. Jeg skulle også ønske det ikke var sant. Herregud ja . Men tør du kritisere ‘kritikerne’? Vi kan bare håpe på det beste. Øsnker deg videre god helse og alt godt!

    4. Det er ikke engang noen som er innlagt med omicron, så istedet for å etterlyse kilde hos andre som dokumenterer det, så kan heller du dokoumentere en kilde som sier det motsatte. Kan du motbevise det Gry skriver her? Om ikke Gry har sittet med noe omicronsmittet barn i armene på sykehuset, så kan jeg med hundre prosent sikkerhet si at det har ikke du heller, så det var jo et upassende argument.

      1. Hei! Det var et genuint spørsmål og jeg takker for svar. Jeg har også googlet mer for dette hadde jeg ikke fått med meg. Det er jo en kjempegod nyhet! Ingenting er bedre enn det. Da kommer jo dette kanskje til å gå bra etterhvert. Jeg har heller ikke sagt at jeg har barn med omicron-mutanten men har hatt meget sykt barn med luftveisinfeksjoner og pusteproblemer og tror i aller høyeste grad på pandemien (som det virker som dere tror ikke eksisterer?). Den nåværende overbelastningen i helsevesebet kommer jo heller ikke av omicron, det er det heller ingen som har sagt? Men av en kombinasjon av koronapasienter og pasienter med andre luftveissykdommer som vi ikke er blitt utsatt for under nedstengingene, som nå blomstrer for fullt. Dere tviler ikke på det? Og det er da veldig positivt om omicron-mutanten gir mildere sykdom? Ønsker dere begge god helse og alt godt!

        1. Som ‘Bunny’en antyder, så fremkommer de ikke-eksisterende dødsfallene av å søke opp de offisielle tall som gjelder nettopp for denne varianten. Her skal det sies at heller ikke jeg trodde dette kunne være tilfelle da jeg først kom over denne informasjonen på SoMe, for så å gå i gang for å finne ut av sannhetsgehalten i dette her. I og med dette langt på vei overgår gjennomsnittlig dødsrate for en vanlig forkjølelse, antok jeg at oppslaget først og fremst var ment å skulle få frem et poeng, og derav ikke noe som skulle tas bokstavelig (liksom en kan si at folk ikke dør av lungebetennelse i dagens Norge, selv om det strengt tatt skjer et og annet dødsfall grunnet dette). Så med dette som utgangspunktet, vat mind-settet rettet mot å finne det eksakte svaret på hvor lav denne dødsraten faktisk var.
          – Dette innlegget, bør leses sammen med det som er linket, da det inneholder en detaljert forklaring på hvorfor muterte virus av den typen C19 gjelder er gitt å bli stadig mindre aggressive som er basert på vitenskapelig beviste fakta. Dette er kun et oppfølgingsinnlegg som setter Omicron inn i den sammenhengen!
          – Hva denne tenkte ungen på armen angår, så slår man faktisk to fluer i en smekk, i det dette besvarer spørsmålet om hvorvidt jeg også kritiserer kritikerne. For jeg har nemlig aldri skjønt meg på dette med at unger nærmest skulle være fritatt for korona. Dette har for meg aldri hengt på greip, og har dermed vært et uforstående vitne til hvordan foreldre kommer med maskerte ansikter, sprit, plasthansker og gud vet hva, nitidig påpasselig med avstander, mens avkommet flakser fritt rundt og klasker spyttvåte hender rundt på nær sagt alt av varer innen rekkevidde!
          Og hvordan i heiteste kan dagens unger, som ved å vokse opp i tilnærmet sterile omgivelser har så svekkede immunforsvar at det kun er sjeldne unntak som ikke er rammet av astma, eksem, allergier, osv til langt over hodet være tilnærmet immune for C19? Herregud, de fleste er jo knapt i stand til å puste mellom april og oktober! – Og dette er vitterlig ikke identisk med den gjengse oppfatningen blant kritikerne 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg