Mine Blogganbefalinger!

Reklame | Adviral

I min søken etter godt lesestoff i bloggverdnen, stiller alle i utgangspunktet helt likt. Her har hverken kjønn, alder eller listeplassering noen som helst relevans, da de eneste kriterier som legges til grunn, er hvorvidt genren og temaene som tas opp hører inn under mine interessefelt, samt kvaliteten på det som formidles.

 

 

Siden jeg gjerne tyr til blogg-verden for så mangt, innebærer dette at det er et temmelig variert utvalg jeg med tiden har har lagt meg opp. Her finnes med andre ord alt fra de reneste ‘girly-girl’ blogger til de mest seriøse samtid- og samfunnsblogger, så jeg vil vel tro det finnes noe for enhver smak blandt disse:..

 

    • DEVENY: Samtidsblogg av høy klasse med det ene interessante emnet etter det andre av forfatter & blogger Lene B. Kanden. 
    • SUPPORTERFRUE:  Et hysterisk morsomt motstykke til de alle de perfekt fremstilte ‘mamma-bloggene’ av Line V Husby. 
    • TOONJE: 16 år gamle Tonje Omdahls kamp mot den uretten som er blitt, -og fremdeles blir begått mot henne & hennes familie av barnevernstjenesten i kommunen (med støtte fra andre off. instanser) er noe alle burde få med seg. Hadde hun ikke dokumentert det hun forteller, ville du neppe ha trodd det..  
    • NORGES- OG VERDENSNYTT:  Rett & slett et hendig oppslagsverk hvor det presenteres en oversikt over de siste hendelser på nyhetsfronten. 
    • SMINKEDILLA:  En oversiktelig og fin vurdering av de make-up produkter hvis merkesortiment er de som folk flest faktisk kjøper. 
    • FULLSTENDIG KAOS:  Jeg tror ikke det er mulig å plassere blogger Aylar von Kuklinski i noen kategori, men en kan i det minste si såpass at Kuklinski i allefall aldri er kjedelig! 
    • HVERDAGSKLIKK:  Her er det kun ‘no fear’ som gjelder i det denne dama fyrer løs der hun syntes det hører hjemme. Forhåpentlig vil denne bloggen leve videre under nytt ‘flagg’ etter 6/4, for vi trenger litt freske fraspark, for å si det slik. 
    • VESTKANTFRØKEN:  Også en samtidsblogg med variert og interessant innhold fra ei dame med meningers mot. 
    • ANDREA SVEINSDOTTIR:  Andrea er ‘reality-bloggeren’ som faktisk er sine gjevne topp ti- plasseringer vel fortjent. Hun leverer rett & slett et solid, godt produkt, i tillegg til å være ei  sympatisk og hyggelig jente. 

 

 

10 kommentarer
    1. Kjempehyggelig at du liker bloggen min såpass godt at du føler den fortjener en anbefaling her inne!! ^^

      Og ja, jeg er nok litt som Alex Rosen akkurat når det kommer til det der med plasseringer ;-D

    2. Tusen, tusen takk! Du er god da! Det er nesten så jeg kanskje orker å flytte bloggen😊
      (Vurderer Nouw eller Blogger, men har ikke så mye anledning til å lære meg et helt nytt oppsett i hverdagen, synd at blogg.no ikke fant bloggen interessant nok tross klikk)

    3. Tusen takk! Du er en helt fantastisk person, jeg mener du er helt unik. Jeg vil si at du ikke er som flest bloggere, men du går din egen sti og det beundrer jeg deg virkelig for. Jeg har ikke sagt dette før, men jeg syns virkelig du stråler i dine blogginnlegg. Takk for at du bryr deg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg