NEEEEIII!!

Dette her var VIRKELIG ikke en god start på dagen! – Det var faktisk en helt elendig start på dagen!!.. 

 

I det jeg skal ha tak i noe fra vesken, så møtes jeg av synet av at solbrillene mine og det ene sidefestet liggende der i to separate enheter!

Den umiddelbare reaksjonen, er imidlertid at den bare har løsnet i festet, og bare er å klikke på plass igjen. Jeg er dermed relativt rolig og behersket i det jeg tar de opp, selv om jeg ikke kan skjønne hvordan det kan ha skjedd, siden de aldri har vist så mye som en antydning til å være ‘slerkete’. – De er ikke akkurat kjøpt på Nille, for å si det sånn, så..

 

 

Men ikke desto mindre, er det dette alternativet jeg klamrer meg til, for det andre alternativet, kan bare ikke være tilfelle.. -Eller?..

ELLER??..

Kan det det!?? ..

Det KAN det!!!

*brukket*

HVORDAN I HELVETE KAN DEN DET!??

Hvor lenge jeg enn stirrer i fåfengt håp om å ha sett feil, så forblir det bildet som utspiller seg på netthinnen det av to bruddflater; En på siden av brilleglasset, og en i enden på den forbannede pinnen.. Jeg etterprøver til og med den infoen hjernen har mottatt via øynene i praksis ved å forsøke å finne en lite åpenbar måte det kan være den allikevel lar seg klikke på plass..

Men realiteten er like forbannet..

Hadde det vært andre mistenkte enn pelspøblen i denne saken, ville jeg vært på vill jakt etter gjerningspersonen med mord i blikket i skrivende stund.. Ikke at jeg for mitt gode liv kan begripe hvordan det kan ha gått til.. Men siden de (tilsynelatende) lå trygt plassert i en (på papiret) like trygt plassert veske hvor det kun er de firbeinte som kommer til, er det hos de med diplomatisk immunitet som forklaringen er nødt til å ligge..

Det eneste jeg kan gjøre nå, er å gå all in for at de kan fikses med superlim..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
      1. Også måtte det jo skje med akkurat DE brillene der, da!! Jeg mener.. Disse ble tross alt lagt fra seg med omhu og med tanke på å unngå at de skulle bli ødelagt, mens det flyter av gamle drittbriller fra bensinstasjoner, H&M, o.l som er like forbannet hele der de skjødesløst er slengt ned i roteskuffer og rundt om i boden!

    1. Ja fy altså, jeg kjøpte et par solbriller fra Gucci engang og på morgenen lå den kjøter’n vi en gang hadde og gnagde på de. Fy f som jeg klikka! Han hadde henta de på spisebordet faktisk, så jeg skjønner følelsen du har 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    2. Solbriller ja,det har blitt tygget i stykker noen par her og,men det verste var allikevel da valpen Charlie tygget istykker bankbrikken min mens eg låg å sov etter nattevakt.Det var ikke hans feil,sa han,det var eg som ikke hadde husket å legge den vekk – samme unnskyldning blei brukt etter vandalisering av x-antall solbriller.
      For å si det sånn – matmor har lært en lekse…..
      Hilsen synskepeggy.

      1. *haha*
        Nei, en kan jo bare ikke ta seg til å kjefte på dyrene.. Om vi aldri så mye tror vi har lagt ting på et sikkert sted, så viser det seg jo i det de får ødelagt det, at det har vi jo faktisk ikke gjort!.. For mitt vedkommende, så ville disse brillene fremdeles vært ‘i live’ dersom jeg hadde giddet å finne et etui av hard plast. – Noe jeg selvsagt har tenkt jeg må få gjort, men selvsagt uten å faktisk GJØRE det.. 😛 😛 😛

    3. Medfølelse.. et par av Madonna-brillene mine skjedde dette med.. ikke jentene mine som sto bak, et eller annet har skjedd da vi flyttet fra gamle leiligheten og hit. Nå ble det rippet opp i gamle følelser og jeg må se meg nødt til å ta en trøsterøyk på balkongen. Dritkult bilde av deg forresten 👍🏾

    4. Så DU av alle mennesker har altså opplevd synet av Madonnabrillene dine i herpet tilstand!?
      Da var det oppstandelse på et relativt høyt nivå, eller? *hehe*
      Jeg er i grunnen glad det ikke var noen andres feil enn min egen (pels-pøbelen som sagt innvilget diplomatisk immunitet her i huset, og fritas dermed for all skyld).. Det hadde brått blitt jævlig dårlig stemning om det var noen andre tilhørende egen art som kunne klandres.. 😉 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg