1. Jepp! Alt innenfor en radius på godt under 100m fra dørstokken 😀
        Den der fargesterke rød-rosa saken, er egen investering som står ved inngangspartiet, den blomsterbed-saken, er satt opp som en grensemarkering for en sånn snu-/parkeringsplass rett utenfor postkassegjerdet, mens resten er fra et sånt lite skogholt bak boligfeltet 😉

      1. Takk! Jeg har jo hatt minimalt med fotobaserte innlegg frem til nå, men etter at det liksom begynte å utforme seg en kontur av en egen stil på det hele, så begynner det faktisk å bli litt artig! (- Forutsatt at jeg vokter meg vel for å legge litt tid i mellom håndteringen av egenprodusert nybegynner-plundring og dagens besøk hos dere som faktisk KAN dette her *hehe*

    1. Særlig den røde var vakker. Nesten som om jeg kjente blomsterduften.
      Uventet å se slike bilder fra deg.

      1. Den røde blomsten leverte virkelig etter at jeg ‘knakk koden’ for hvordan den skulle håndteres.. De første dagene, så kunne jeg praktisk talt se den visnet hen for øynene på meg som om den skulle fått forgiftet jord eller noe! Løsningen åpenbarte seg heldigvis i tide, for i det regnet kom, så kviknet den brått til! Det viser seg nemlig at det er den største drukkenbolten av ei plante jeg har vært borti i mitt liv! – Vi snakker siste hakket før vannlilje, liksom *hehe* 😛

        Man er jo ikke fullstendig skamløs *hehe*, så det tok litt trening før det kunne legges ut på bloggen sammen med dere superfotografer. (- Vel.. Med noen unntaksvise anfall av reinspikket galskap, typ et par ganger i året) *hehe*
        Noe ligger på Instagram, men det er først i det siste det liksom har fått konturen av et særpreg over seg.. I den her serien, vil det si slik som det av smørblomsten, for det er slike litt sære vinkler, og det å få noe kult ut av litt sære motiver.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg