Pinlige hemmeligheter..

Vi alle har våre pinlige sider som en dermed ikke gir omverdnen innsyn i. Men er man blogger, så er man blogger, og da har en bare å lette på sløret.. 

 

 

->  Jeg har lastet ned en haug Markus & Martinus -låter fordi jeg rett og slett syntes de er skikkelig kule. – Dette gjør meg antagelig til verdens by far eldste, pinligste og kleineste MM’er..

->  Barnslighetene stopper så langt i fra der, da jeg både laster ned spill beregnet for barn, jeg ser ‘trash-TV’ som Paradise hotel og Ex on the beach, hvis målgruppe jeg blir for reneste Metusalem å regne i forhold, for ikke snakke om at det fremdeles er leksaker jeg aldri vokste fra (Jeg mener.. Hvor ofte finner man et voksent, tilsynelatende oppegående menneske som syntes sånt som ‘Slime’ er uber-kult!?..)

->  Jeg har tidligere vært inne på det faktum at jeg overhodet ikke kan synge, men det er faktisk ‘more to this story’.. De fleste av dere husker vel den berømmelige Soloreklamen der Olga Marie Michalsen sang bursdagssangen?.. Vel.. For noen år tilbake, kom det, ved en tilfeldighet, må en vel si, til min forskrekkelse for en dag at jeg låter akkurat likt med minimale anstrengelser.. Greia var at jeg og en kammerat satt og skrålte til en party-CD i bilen der anlegget var såpass høyt på at vi slapp å høre oss selv, for å si det sånn. -Dvs helt til han skrudde ned musikken for å si noe under avspillingen av nettopp nevnte sanger, hvilket jeg ikke fikk med meg, slik at jeg fortsatte å kauke i vei av full hals. Føreren av bilen skulle bli ganske så forvirret, for ‘Olga’ fortsatte nemlig med uforminsket styrke, helt til også jeg ble forvirret over at lyden av ‘Olga’ brått kom annetstedsfra enn fra høytalerne! Så galt var det at vi faktisk måtte kjøre inn til siden, og stoppe, for situasjonen var rett og slett fullstendig surrealistisk.

->  Jeg elsker så til de grader å fly at selve ferien blir som tiden mellom flightene å regne. – Og det stopper ikke her, for ikke bare oppleves flyturen bedre jo mindre flyet er, men turbulens, -jo kraftigere jo bedre, utgjør toppen av kransekaken! Husker spesielt en tur fra London hvor det virkelig gav følelsen av fritt fall, og jeg oppdager, i det turen nærmer seg slutten, at dette var en flykabin hvor samtlige ansikter gav uttrykk for alt fra ubehag til livredsel untatt dette ene, -mitt, som satt med nesen inn i flyvinduet og gliste fra øre til øre. Det skal også sies at bortsett fra kapteinens beroligende ord om at dette ikke var farlig, var min sidemanns misnøye med min åpenlyse glede, som av vedkommende ble tolket som hån mot mine medpassasjerer generelt og henne spesielt sin frykt antagelig det eneste som ble ytret i kabinen under denne reisen..

->  At jeg legger en solid dose innsats ned i å ha en flytende engelsk er en ting, men det er også en del områder der innlæringen kun har foregått på engelsk, slik at jeg innenfor disse områdene ikke behersker det norske språket bedre enn f.eks tysk (hvilket i mitt tilfelle tilsvarer det som måtte være igjen av en skoletysk hvis innlæring fortonte seg med en mildt sagt slunken interesse). Eksempelvis, kunne.jeg aldri hatt PC’en og/eller telefonen min på norsk, og ei heller programvaren jeg bruker. -Jeg skjønner rett og slett ikke en dritt!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg