QUOTES til KVELDS!


7 kommentarer
    1. Rock bottom has a basement 😉 Jeg har en “fin” opplevelse med dette, bare med litt andre ord. Jeg hadde det litt vanskelig for mange år siden, og trengte å prate med noen om det som var vanskelig. Han jeg pratet med var tilfeldigvis baptist-prest, uten at det hadde noe med saken å gjøre, – det var en lærerkollega. Jeg var rimelig fortvilet og jeg tror faktisk jeg gråt. Han hørte på meg tålmodig, og da jeg var ferdig med det jeg hadde å si, så sa han:
      “Og når du trodde du hadde kommet til bunns, så er det noen som kaster ned en spade.”
      Jeg syntes det var så fint sagt og til hjelp, så jeg gråt enda litt til fordi han var så forståelsesfull, slik jeg opplevde det. Vi pratet litt, og da samtalen var over dro jeg hjem. Vel hjemme begynte jeg å tenke på det han hadde sagt. Da demret det for meg at jeg hadde misforstått. Jeg trodde han “hadde kastet ned en stige” så jeg kunne klatre opp av hullet, men med en spade så var det jo bare å grave videre. DA holdt jeg på å le meg i hjel, – det ble i grunnen veldig komisk det hele 😀

      1. 🤣😂🤣
        Det var kanskje for det beste at du ikke oppfattet hva som egentlig ble sagt før i etterkant, for der og da kunne det kanskje gjort vondt verre *hehe*

        1. Ja, vet du… AKKURAT DET har jeg også tenkt 😉 Når jeg var så treg i oppfattelsen, så ble det bare komisk da jeg endelig forstod det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg