1. Herlige sitat og spesielt mot slutten der 😀 Ser mange som kjører rundt ALENE i bilen MED munnbind…

      GOd fredag til deg 🙂

      1. *hehe* Jeg overhørte faktisk en samtale her der det ble snakket om familiemedlemmer som bruker munnbind HJEMME, -ALENE! Dette syntes de var litt i overkant.. Nesten like rart var det at de ikke lot merke til meg som satt på bordet ved siden av med tidenes hakeslipp og stirret på de som en annen retard, for jeg parkerte fullstendig *haha*

      1. Takk 🙂
        Det verste er jo at de antagelig vil sette seg selv i større fare på sikt ved å redusere en såpass stor del av de mikroorganismer og dritt som vi normalt puster inn. Det vil jo unektelig svekke immunforsvaret når det går over såpass lang tid, for en er jo avhengig av å utsettes for en viss daglig dose for at dette her skal holde seg up to speed!..

    2. Det første jeg gjør om morgenen når jeg skal rundt om i byen med buss og trikk og til fots er å ta på meg munnbind. Plasserer det bak øret og senker det elegant under haken. Så er det på med jakke skjerf, lue og hansker.

      Så er det å dra det opp over nesen på kollektiv transport, så under haken når jeg stiger av. Så er det å dra det over nesen igjen når jeg skal innom diverse kontorer og etablissementer. Ut på gaten igjen, og munnbindet under haken.

      Så er det slik at av og til glemmer jeg å dra munnbindet ned når jeg spankulerer i nærmest folketomme gater. Oppdager når mobilen ringer og jeg må ta på meg briller og de dugger 😉

      1. DET kan jeg, -og jeg vil tro de fleste, relatere til, men det er et rimelig drøyt stykke derifra til å dandere munnbindet skikkelig på parkeringsplassen før de vrir om tenningen og kjører *haha*.
        Man trenger ikke noen doktorgrad i psykologi for å kunne fastslå at det foreligger en ganske så alvorlig paranoid lidelse i de tilfellene der, ass 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg