Quotes til Kvelds!

4 kommentarer
    1. NÅ forstår jeg hvorfor bloggen din ikke er stor og populær! Makan til surt vås på bloggen til kokken, haha!

      Takk for meg.

      1. Neimenn saligtatten, her har vi jo en skikkelig solstråle (hehe).
        Men ‘never the less’.. Om det så skulle være at bloggen gikk lukt til helvete eller hva det ellers måtte være, så vil det å ta til orde i det jeg opplever noe som urettferdig og/eller regelrett slemt. Dessuten er jeg grenseløst loyal ovenfor folk som har vist seg denne verdig.. Hva jeg måtte få av surmagede mld. og fornærmelser kunne ikke brydd meg mindre, men når det rettes mot vennene mine, det være seg i ‘blogg-verdenen’ som i livet ellers, så er grensen nådd for hva jeg kan la passere.
        Bare sånn for ordens skyld, så forventer jeg ikke at du skal ta til deg dette svaret med nyvunnen forståelse og innsikt, for å si det sånn (haha). Men jeg mener nå en gang at alle henvendelser skal besvares, så hvor fåfengt det enn måtte være, inkluderer jo dette også det som måtte komme av ‘pissmægger’ med surmagede kommentarer.. 😉

    2. Tja…jeg er ikke en a-4 menneske. Så det er sikkert flere som lurer hvorfor jeg er slik som jeg er:)
      Kommentar fra første quote.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg