Quotes til Kvelds!

 

2 kommentarer
    1. Haha! Du finner noen gullkorn. Men det er ikke engang tull at gruppe teksting helt forferdelig, hehe. Måtte ellers smile av bunnyparodien, mye der var veldig vel done.

      1. *hehe* Takker så mye! 🤗

        Jeg har et rimelig anstrengt forhold til de chattene selv. For greia er at jeg knapt har deltatt med en setning i en sånn samtale i mitt liv, men allikevel fyller de innboksen min, med drama og styr som jeg hverken har eller vil ha noe med ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg