Rariteter rundt bloggen!

At det følger en god posjon rariteter ved min person, burde jo være klart for enhver som har dumpet innom denne bloggen på ett eller annet tidspunkt.. At det etterhvert også er blitt noen snodige faktorer knyttet til selve bloggen, er det vel imidlertid neppe noen som kjenner til!.. 

 

 

->>  Denne bloggen har (til dags dato) aldri plassert som nr.100 på topplisten.

->>  Det høyeste antall sidevisninger i løpet av et døgn som er blitt registrert på denne bloggen, fant faktisk sted så langt tilbake som til en av mine aller første ‘uparfymerte’ utblåsninger! Saken var den st jeg i forbindelse med at årsdagen med de anonyme grågrønne røykpakkene hadde passert, og jeg benyttet denne anledningen til å øse ut all min frustrasjon over røykeloven generelt, og de siste idiotiske tilføyelser spesielt. Dette utbruddet skulle vise seg å avstedkomme med en interesse jeg aldri hadde kunnet se for meg i min villeste fantasi.. Jeg husker ikke det nøyaktige antall, da jeg kun hang meg opp i at det bikket 1000..

->>  Med tanke på hvordan denne utgivelsen i stor grad består av ‘uparfymerte’ meningsytringer, der det brytes med det politisk korrekte over en lav sko, og kontroverser følger på løpende bånd, er det vel intet i bloggsammenheng som overrasker meg mer enn fraværet av uttrykt harme i kommentarfeltet.. Spesielt etterhvert som bloggen har vokst, og kommet opp på et viss nivå, -hvorpå jeg på toppen av alt fronter en holdning til smittevern og koronapolitikk som er intet mindre enn et synonym til bråk og sinn i kok..

->> At bloggen er linket under navnet ‘gryende’, og dermed også står oppført under dette navnet på topplisten, er at den ble åpnet under navnet ‘Gryende Tider’, før jeg etter kort tid foretok navnendringen til mitt fulle navn uten ‘dikkedarer’. Årsaken var rett og slett viten om at bruk av eget fulle navn var veien å gå for at bloggen skulle sprette frem ved googling av navnet mitt.

->>  I det jeg startet å blogge, så jeg hverken for meg at det ville utkomme hverken personlige berettelser eller typiske ‘rosa’ innlegg omhandlende slikt som skjønnhet, hår, mote og make-up.Jeg så for meg utgivelsen som et talerør for meningsytringer og refleksjoner knyttet til dagsaktuelle saker og samfunnsrelaterte fenomen. Ikke sånn å forstå at bloggen ikke i vesentlig grad bærer preg av denne opprinnelige misjonen, men dog ikke i større grad enn at jeg anser det for trygt å kunne klassifisere den som en variert utgivelse.

4 kommentarer
    1. Det var det jeg mente at du har skiftet navn på bloggen innimellom…Men har ikke helt fått med meg sammenhengen! Bloggen din er fin og annerledes 🙂 Du kunne fint ligge blant de 10 beste hadde du blitt litt mer markedsført eller dratt frem av noen der oppe! For jeg blir ikke ikke imponert av de på toppen altså..mye vås!

    2. Awww.. Takk, det samme ❤

      Ja, jeg har vel også lagt merke til at det har vært en del uforståelige listeplasseringer I det siste.. Hva er greia med at folk fortsatt klikker daglig på blogger som ble nedlagt for flere mnd siden, liksom?? 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg