Så dumt kan det bli!..

Brått så slår det meg at det er jo en evighet siden siste foretatte dykk ned i idiotiets hav, Kvinneguiden, for å finne frem til de topp tre ALLER dummeste. – For topper en idiotmeteret på Kvinneguiden.no, da topper du rett og slett idiotmeteret over alt!.. 

 

 

Førstemann ut, representerer årsaken til at jeg rett og slett ikke evner å kategorisere menneskeheten som art en ‘intelligent livsform’.. Jeg mener.. ehh.. 

Mannen min onanerte på spa!

Jeg er helt nedbrutt nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har vært sammen med mannen min i litt over et år. Jeg er seks måneder gravid og fant ut for noen uker siden at mannen min har vært utro med to forskjellige. Jeg tilga ham, men tok han i fersken litt senere hvor han tok på seg selv mens en annen dame tok på seg selv. Dette foregikk ved at mannen min satt forran dataen. Mannen min mente dette ikke var utroskap, men jeg sa klart ifra at dette ikke var greit. Han lovte å ikke å gjøre det igjen fordi han elsket meg. Nå er det dukket opp en regning på Mastercardet mitt på 1 800 NOK fra et nettsted som heter LiveJasmin så han har brukt kortet mitt til å betale en dame for å ta på seg selv. Jeg synes det burde vært ulovlig. Foreldrene mine har også betalt 68 000 NOK for å nedbetale Mastercardet til mannen min, men nå har han – 12 000 NOK på Mastercardet sitt og jeg føler at det er svik mot mamma og pappa.
Men etter alle disse økonomiske og sex-relaterte problemene så inviterte mannen min meg med på Spa.
Da vi satt i boblebadet tok han hånden min på tingen sin. Jeg ble sur og dro hånden tilbake. Da satt han og onanerte i boblebadet. De fleste la heldigvis ikke merke til ham, men jeg er ikke i tvil om at han onanerte. Jeg gikk opp og det var en dame som satt ved siden av ham som også gikk da hun skjønte hva mannen min gjorde.  Dette er så flaut at jeg ikke kan snakke med noen om det. Mannen min sier at jeg er overfølsom på grunn av hormoner og at dette er normalt hos menn. Han sier at jeg er mer intelligent enn andre damer og derfor finner ut mer om menn.

Finnes det behandling for denne typen sex-avhengighet eller er det sånn menn er?

 

Andre mann ut, viser at nysgjerrigheten overgår skammen ‘any day’..

Ikke mye man kan få gjort med det?

 

Sist men så avgjort ikke minst, har vi også et spørsmål av den mer særegne sorten, vil jeg si..

Hei, i går skulle jeg og samboeren ha sex, men så avsluttet jeg midt i akten fordi det ikke var noe jeg ville likevel i går. Så jeg kledde på meg, og gikk i stua. Når samboer kommer ut forstår jeg at han har tømt seg og gjort seg ferdig selv, noe han selvfølgelig skal få lov til, MEN Etter litt får jeg vite at han hadde runket i sengen med dyna over seg og bare sprutet i det. Altså sprutet i sengetøyet! Jeg gikk for å se og det var en stor flekk der.
får deres kjære sprute i senga og i sengetøyet???

 

6 kommentarer
    1. Litt av hvert folk har å “melde”på Kvinneguiden ser jeg… Tannlegen som slipper en fis ..hehe.. glad jeg ikke har opplevd det… Fiiint bilde av deg <3

    2. Ja det er sant .. mye artig er det på Kvinneguiden.. Sånn er det i et herlig demokrati der ordet er fritt for alle og enhver. Uansett.. det ofte nevnte bloggpoliti.. eller kjærringer og hatere og det som værre er.. har gitt klare fornuftige tilbakemeldinger til utleverende bloggere om barn og familie generelt. Det er det « nesten» slutt på.. Dagens og fremtidens bloggerbarn takker.. det nytter og si ifra 🙂

      1. Nå er vel ikke jeg udelt positivt innstilt til massesuggesjoner av den typen som f.eks anti-mammabloggbølgen jeg, da. – Der man enten har å være enig/adlyde, eller å bli hetset til taushet, so to speak..
        I noen tilfelle, har det sikkert falt heldig ut at virksomheten ble avsluttet, men det var også tilfeller hvor heksejaktens undergraving av enhver forelders vurderingsevne ikke var av det gode i det hele tatt. For det er faktisk de der ute som med dette ble tvunget il å avslutte noe som ungen(e) elsket og som gav de en enorm glede i hverdagen.
        Det skal også sies at de hadde slitt om jeg hadde vært foreldreblogger, for om noe, så hadde dette bare fått meg til å poste mer *hehe*
        Men uansett hva en måtte mene i en spesifikk sak, er den mekanismen som ligger bak den her typen massesuggesjoner den samme som i sin tid virket i heksebrenningens dager, og for mitt vedkommende, er det alt jeg trenger for å konkludere med at dette fenomenet er giftig.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg