Selvinnsikt, Mads! SELVINNSIKT!!..

Mads Hansen.. Mannen jeg regelrett digget for sin kamp i det sunne samfunnets tjeneste i form av first class humor i 2018, har i løpet av tiden som har gått siden sommeren gikk over i høst dette året, endt opp i toppens ytterste tinde av folk (les;kjentfolk) som irriterer meg mest.. 

 

 

Som om det ikke var nært nok å koke over at hans høyst samfunnstjenlige kamp mot kroppspress og en normalisering av kosmetisk kirurgi som var i ferd med å ta helt av, har utviklet seg til å bli en vendetta med sikte på å forårsake størst mulig ødeleggelse av unge nettaktørers virksomhet! Nå viser han også, i det han kommenterer tapet av kampen mot Se og hør i pressens faglige utvalg, at han ikke eier det minste snev av ydmykhet ovenfor de utallige menneskene han har hengt ut mot sin vilje, da dette, sier han, ‘jo er noe heeelt annet’ enn det fryktelige overtramp Se og hør har gjort ovenfor meg ved å sitere meg, i tillegg til å ta biilde av huset mitt!..’

Her har vi i mine øyne, ikke mindre enn en demonstrasjon av manglende selvinnsikt, og hvordan dette igjen gjør en ute av stand til enhver form for selvkritikk. Samtidig, utvises, som seg hør og bør, en oppvisning i selvrettferdighet, for ikke snakke om selvgodhet som er intet mindre enn fysisk smertefull å bevitne.

Jeg anser meg for å være såpass storsinnet som menneske at jeg unner andre suksess, selv om jeg ikke nødvendigvis bifaller det de står for. Men greia er at de STÅR for noe! Når Mads Hansen derimot møter pressen etter tapt kamp mot nevnte ukeblad, så begynner fyren showet med å hevde han hele tiden har visst at det pressejuridiske var helt på stell hva den respektive artikkelen angår, men han valgte å saksøke alikevel fordi han ville understreke et poeng!..

 

(foto: tv2)

 

Bare her hadde jeg mitt første utbrudd med greit høylytte tilrop til bildet av Mads Hansen, så en kan jo bare begynne å forestille seg hvordan det fortonet seg i det han besvarer paralellen som ble dratt mellom det ubehaget han mener seg påført i det Se og hør skriver om ham uten hans samtykke, og det faktum at han selv faktisk har gjort karriære på hinsides mer negativt ladede omtaler av andre uten deres samtykke, og mannen svarer; ‘I motsetning til meg, tjener de respektive influencerne og nettaktørene (altså de han henger ut) penger på privatlivet sitt, og bør dermed forvente det..’

Men FOR FAEN DA, MADS! Artikkelen kom i forbindelse med boken du gav ut som i vesentlig grad omhandler PRIVATLIVET DITT!! – Og så vidt meg bekjent, var heller ikke denne boken, lik som alle andre bøker, gratis, og med inntekt fra en bestseller som omhandler PRIVATLIVET ditt, så har du LIKE FULLT som en hvilken som helst personlig blogger eller SoMe -profil TJENT PENGER PÅ PRIVATLIVET DITT!! – Give me a break!..

6 kommentarer
    1. Aldri likt han😶, og jg er ikke prippen ( som sikkert kan huskes huff) men når han i tillegg til øre tortur slang rundt med schlongen i beste sendetid merka jeg fort jg har visst blitt noen år eldre😂 bare at jg så på skal vi danse beviste vel d.
      Så han legger seg i denne rekken nå asså og skal heve seg på en måte? Ugh, nei holde seg til boraten han

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg