Shit!! Hva er det jeg har gjort!??

For første gang, opplever jeg i skrivende stund å befinne meg i en sjokktilstand etter hva som best kan beskrives som om lyset brått blir slått på i en mørklagt hjerne, og bevisstheten slås i bakken av hva den får se organismen har foretatt seg i dens fravær.. Det her er faktisk seriøst urovekkende, da det vi snakker om her, er noe så graverende som å brått bli seg bevisst på at en har funnet det forsøket verdt å tilføre håret en teint av blått ved hjelp av en hjemmesnekret fargevariant bestående av blekk fra tusj, vannstoff og en aldri så liten dæsj askeblond fargekrem.. 

 

 

Bildet over, viser hvordan det hele fortonet seg i det bevisstheten kicket inn etter hva som brått kan vise seg å ha vært et fravær med skjellsettende konsekvenser..

Her syntes det imidlertid også presserende å gi en forklaring på hvorfor i himmelens navn jeg ikke umiddelbart farer ut på badet for å vaske ut galskapen i det jeg returnerer til sans og samling? For det skriker jo ikke akkurat ‘mentalt på stell’ av det å sette seg til å blogge om det inntrufne i en sådan stund.. Men saken er nemlig slik at også dette med tid var bortfalt fra hva som var meg bevisst i denne perioden, og galskapen faktisk vedvarte såpass lenge at håret (hvilket fremkommer av bildet) rakk å tørke (hvilket betyr at virkeperioden for vannstoffet er over) før den inntrufne retur av sans og samling. Med andre ord, så er mitt hårs skjebne allerede forseglet, og fasiten for følgene av det som er blitt gjort vil være den samme om jeg så skulle vente til i morgen med å vaske ut faenskapen..

Men det er jo ingen vei utenom, så en får bare stålsette seg og ta tyren ved hornene, eller hva det nå er de sier, krysse fingre å håpe på det beste (les; greit lar seg fikse).

FORTSETTELSE FØLGER!! Så følg med i morgen, da resultatet vil bli offentliggjort, – uansett!

4 kommentarer
    1. Jeg kan røpe at jeg neppe har blitt mer overrasket i mitt liv enn jeg ble da jeg sto foran speilet etter å ha vasket ut faenskapen, fjernet håndkledet, og så ble det bare dødsbra! Herregud, jeg hadde myglet sammen et eksperiment av en DYS hårfarge gjennom å helle en solid dose blekk i hydrogenperoxyden (stoffet som ligger til grunn fot all farging av hår), for så å gå all in uten å tanke på å foreta den obligatoriske teststripen først.. Det skulle ikke vært mulig å ha sånn flaks engang (haha).. Konklusjonen er at dette vil såvisst bli gjentatt, men aldri uten å teste blandingen først!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg