Skjerpings!!

Man skulle jo tro at en restaurantsansatt i disse lock-down tider ville fylt en god porsjon av all den ørkesløse tiden med å blogge så det metaforiske blekket sprutet. Ved inngangen til mitt første møte med lukking-og-isolasjonshelvetet, var den latterlig naive innstillingen at dette gir i det minste anledning til virkelig å kjøre på for ‘boosting’ av bloggen! Hva jeg imidlertid ikke tok med i betraktningen, var at en naturlig følge av et fullstendig stillestående samfunn, er at en selv lar seg synke ned i den samme hengemyren som verden forøvrig..  

 

 

For det første, så blir det jo fint lite å skrive om for en aktualitetsblogger når intet skjer! Frustrasjonen gikk faktisk så langt jeg var på nippet til å dra med kameraet til matbutikken for å dra et ‘ukens matinnkjøp’ – innlegg utpå vårparten en gang.. Gudskjelov glimtet det til med en tilstrekkelig dose sans og samling i grevens tid, så jeg slipper å måtte leve med et sådant downfall..

For all del.. Det er jo garantert de hvis konsept gjør dagligvarehandelen relevant, men jeg, med mitt trauste forbruk av kneipbrød, havregryn og ferdigmat er definitivt ikke en av disse ‘de’, for å si det sånn!

 

 

Den aller største bloggerutfordringen i disse ulvetider, er imidlertid å unngå å bli ‘den daglige sutrer’ gjennom et konstant oppkomme av skildret elendighet og utbroderinger av hvor jævlig alt [les;lock-down] suger. Ett og annet ‘rant’ dann og vann, er det såvisst ikke noe galt i, – siden vi nå en gang fremdeles befinner oss i en tid der alt faktisk suger, men det er grenser for hvor hyppige oppdateringer fra mitt innholdsløse lock down-helvete den stakkars likestilte bloggleser skal måtte utstå..

Men selv om Ragnarokk altså later til å vedvare på ubestemt tid, har jeg faktisk fått et nytt og spennende jobb-prosjekt servert rett i fanget! Dette er nå på trappene til å presenteres i et eget innlegg, hvorpå jeg kan røpe såpass at det dreier seg om noe jeg nekter å tro det vil være mulig å kunne se komme!..

 

2 kommentarer
    1. Gleder meg til å høre om jobbprosjektet. 🙂 Vi har like lite å gjøre alle sammen, må finne andre måter å skrive på. For å skrive om hva man GJØR funker ikke 😀 OG maten, helt enig, har ikke noe i kurven som er vits å skrive om 😀

      1. Den nær et ‘ukens innkjøp -innlegg’ episoden, var en typ oppvekker i hht å stadig være seg bevisst på å bevare ens integritet, i den betydning at jeg skal kunne stå 100% inne for det som legges ur, og dermed holde meg for god til å legge ut innlegg for innleggets skyld. Det hører jo ingen sted hjemme å skulle servere en type innhold jeg overhodet ikke har noen interesse av selv! – Kun for at det av en eller annen grunn syntes å dra noen klikk av hensyn til listeplasseringen.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg