Skremmende fakta om illuminati!

Intet er vel mer myteomspunnet enn dette fenomenet som går under betegnelsen Illuminati, aka ‘The new world order’. Jeg er dessverre like clueless i hht hva som er fakta og hva som er oppspinn rundt dette her som resten av verdens uinnvidde, men det som lot seg ‘grave opp’ av opplysninger, var iallefall mer enn nok for å uroe meg!!

 

Kroppsnegativisme

 

Illuminati, eller den nye verdensordenen, som fenomenet også er kjent under, er både kilde til fascinasjon og uenighet. For mens man på den ene siden hardnakket hevder det som fremkommer ang. den myteomspunnende organisasjonen kun er konspirasjonsteorier QAnon-style, så er man på den andre overbevist om at det er herfra man faktisk styrer verden! -Og den styres etter sigende i retning av at menneskeheten skal underlegges en helt ny verdensorden..

Først og fremst må det slås fast at denne organisasjonen, foreningen, eller hva en skal kalle det, er reell. Illuminati finnes m.a.o i virkelighetens verden, – og makten som finnes innenfor denne grupperingen er også hevet over all tvil.

En del av meg forbanner den siden av meg som er ute av stand til å la noe ligge, – som på død og liv må grafse etter å finne ut av alt mulig. – Selv de områder der jeg så avgjort ville levd best i lykkelig uvitenhet..

Men på den annen side, så ville disse skremmende og/eller ubehagelige realiteter like fullt ha eksistert uavhengig av min ev. kjennskap til de. Og sett fra den siden, så snus det hele på hodet, for å si det sånn, i det følgene av det respektive fenomenet inntrer. For da er det unektelig en umåtelig stor fordel å stille forberedt på det som måtte komme.

Dette paradokset gjorde seg altså virkelig gjeldende i hht hva jeg har klart å grafse frem av faktaopplysninger etter jeg begynte å gå illuminati-fenomenet nærmere etter i sømmene. For det her er virkelig ‘disturbing shit’, for å si det sånn!

 

Den berømmelige logoen til det hinsides mektige brorskapet som er kjent under betegnelaen ‘Illuminati, the new world order’.

 

Vel.. Jeg har sammenfattet det vesentlige her, og så snart du har latt det få ‘sunket inn’, og du ser hva dette og hint innebærer, vil du etter alt å dømme dele min uro;

– Illuminati har sitt utspring i Tyskland, men har hatt sin base ved det kjente amerikanske universitetet Yale.

– De verver så sine nye medlemmer ut i fra de studenter som de anser som ‘top of the pops’ i hht en samlet vurdering. – En vurdering hvis kriterier består av egnethet for å kunne nå de ypperste av posisjoner innen politikk og næringsliv. Og med tanke på brorskapets renomé, så er et medlemsskap her den ultimate døråpner til det som måtte være av toppstillinger innen politikk, finans og næringsliv. Dette kombinert med de respektive studenters ambisjoner og familierelasjoner, så blir naturlig nok utkommet at en satans mye makt befinner seg innenfor dette brorskapet. Her bør det så presiseres at dette brorskapet er vitterlig ikke en sånn der ‘frat-club’ amerikanerne typisk joiner i studietiden, for så at en automatisk løses fra de respektive bindinger til disse i det en er uteksamisert. – Hva Illuminati angår, forblir man like bundet i sitt medlemskap livet ut.

– I dette ligger altså sånt som f.eks at  tilsynelatende politiske erkerivaler, – hvilket topper seg med presidentkandidater på hver sin side, er med i dette brorskapet. – Et brorskap hvorav medlemmenes lojalitet overgår alt annet (- La den få synke inn før du fortsetter..)

Dette her adder fullstendig opp med et spørsmål som ble gitt nettopp en toppolitiker med presidentambisjoner som jeg kom over for en tid tilbake; Vedkommende ble nemlig konfrontert med det felles brorskapet til sin politiske erkerival, hvorav de på toppen av det hele var av samme årskull, og dermed innlemmet samtidig.. Brått skiftet da stemningen i intervjuet fra lett og ledig til at ansiktet til det respektive objektet lukket seg pronto, hvorav han med fast og bestemt mine slo fast at det som skjedde innenfor der, forble innenfor der!.

– Man vet ikke eksakt når det ble startet, men det man vet i så måte, er at grupperingen har eksistert i minst 180 år.

– Det opprinnelige navnet er ‘The brotherhood of death, skulls & bones.

– Brorskapet har sikret seg for lekkasjer og frafall på det mest effektive vis; Medlemmene forplikter seg nemlig til å foreta såkalte confessions med jevne mellomrom, hvilke blir nedskrevet til minste detalj, for så å oppbevares i hvelvet til evig tid. Altså er greia her at de involverte er pliktig å tilstå alt det shady de måtte ha foretatt seg, – på samtlige av livets områder. Underforstått, syntes det å bestå i at du enten forteller det selv, ellers er det andre som avslører selv dine mest private ekskapader på typ 5 min som vil fortelle det for deg.. Her vil det m.a.o være mer enn nok av alt fra lovbrudd til seksuelle krumspring til å være garantert at ingen våger å åpne kjeften, vel vitende om hva som da vil skje..

– Logoen deres inneholder bla.a det ‘magiske’ tallet 322, som er gitt å representere hele menneskeheten som sådan. Ikke sånn å forstå at det står skrevet inn svart på hvitt, men det skal etter sigende være meislet inn på ett eller annet kryptisk vis en enkel, ‘rett frem’ kind of person som meg antagelig ikke ville vært i stand til å se- eller skjønne bæret av om så det ble brettet ut med detaljforklaring i farger forran meg..  Men non the less, altså, skal dette tallet representere den dualismen som følger mennesket på alle måter; Kroppslig (to armer, bein, sider, osv), våre to kjønn, våre relasjoner bestående av parforhold, osv, osv. I tillegg skal 3-tallet være representativt for noe sånt fødsel/begynnelse -greier.

I mine øyne, syntes dette imidlertid bare ä være en litt sånn artig kuriositet, for…

– Langt mer urovekkende enn 322 i logoen, føler imidlertid jeg det er at mottoet deres; ‘New order of the ages’ står på den amerikanske dollar-seddelen, -hvilket er intet mindre enn den mest betydningsfulle pengeseddelen på planeten..

Sum à summarum innebærer altså dette at jeg pr. d.d ikke har noe håndfast hva angår spm. hvorvidt det er et typ Matrix i form av en virkelighet som bryter fundamentalt med den som utgjør det rådende virkelighetsbildet i hht hvordan verden fungerer, eller om det ‘kun’ opereres innenfor de samme rammer som utgjør verdensbildet som oss andre. Men når det er sagt, er det altså noe ved disse politiske erkefiendene som, når alt kommer til alt, først og fremst er deler av et felles brorskap som innebærer en lojalitet til dette, -og derav til hverandre, som overgår absolutt alt annet og alle andre… I den forbindelse, står familien Bush frem som ‘Illuminati-familien’ over alle i vår tid. Denne familien har i lang tid representert det respektive brorskap i rikt monn. – Og som kjent har både far og sønn George Bush (hhv. sr og jr) innehatt presidentembetet i USA i hhv én- og to perioder. Nå skal det imidlertid sies at seniors presidentskap neppe ville blitt husket av andre en spesielt interesserte om det ikke var for at sønnens 8 årige presidentskap noen perioder senere avstedkom som anything but. Men ikke desto mindre, innebærer det å inneha det amerikanske presidentembetet at en for folk flest er for verdens(!) mektigste person å regne. (Personlig vil jeg nå si at NATO -lederen, – hvis tittel lyder ‘The secretary general of the North Atlantic Treaty Organization, er vel så mektig, men non the less, altså..)

 

Her ser du altså hvordan det respektive brorskapet preger verdens mest betydningsfulle pengeseddel, da både logo- og motto pryder den amerikanske dollarseddelen!..

 

Bush-familiens tilknytning til ‘The brotherhood of death, skulls & bones’, og da fortrinnsvis George W. jr. tas imidlertid til et helt nytt nivå i det en adder hans valgkampmotstander i 2004, John Kerry, til denne miksen. For Kerry er nemlig også med i dette brorskapet!!

Ikke bare er dette mildt sagt oppsiktsvekkende i hht at den atmosfæren/stemningen som ble frontet mellom de to i denne valgkampen var alt annet enn broderlig. Det faktum at de to kamphanene fra den gang faktisk har svoren sin uforbeholdne lojalitet til det samme brorskap setter så det allerede så paradoksale faktum bestående av at Kerry faktisk stemte for det angrepet på Irak før han så gjør en angivelig motstand mot dette angrepet til en hovedsak i valgkampen, i et ENDA mer shady lys enn det som var i utgangspunktet! – Og disse to er så langt i fra de eneste som deler dette tilsynelatende paradoksale båndet. Her er det nok å ta av for å si det sånn! Jeg kunne m.a.o lagt ut eksempler på mektige medlemmers påfallende interactions i så måte, men nå er nå dette kun et blogginnlegg og ikke en bok, så..

Men non the less, altså.. Her er det noe som skurrer, spør du meg!! Hva det er, og i hvilket omfang, kan jeg som sagt ikke si noe om, men jeg kan jo ikke si annet enn at en mä være hinsides naiv om en går rundt og tror at dette her, med disse talløse paradoksale lojalitetsbåndene kombinert med den ufattelige makten som befinner seg innenfor dette brorskapet ikke innebærer en reell makt som, i en eller annen grad, styrer verden under andre prinsipper enn de som er inkludert i det allmenne virkelighetsbildet..

40 kommentarer
    1. Hei, vet ikke om du har fått med deg at vi har gjort noen endringer på logoen vår. Dette kun som orientering.

      1. Vi??
        – Vil det si at..

        Non the less, er det du sier selvsagt svært interessant! – Ikke minst fordi det åpenbart er noe de færreste er kjent med..
        Jeg har jo foretatt min søken etter info i forkant av dette innlegget, – både på det åpne- og det skjulte nettet (iallefall så langt ned i dypet jeg evner å komme), uten at jeg har kommet over dette.. Er det lenge siden så skjedde, og kan du si noe om årsaken til dette (angivelige) logoskiftet?

        1. Nei, det kan jeg ikke si noe om. Det er selvsagt unntatt offentligheten, og krever en nokså høy klarering for å få kjennskap til. Dersom du er interessert i dypere kunnskap om Illuminati, må du kontakte Turid på DesInfo-avd. Er litt usikker på om hun har ferie ennu, i såfall settes det normalt inn en vikar.

            1. Velbekomme. Og husk at vi har folk som vil sensurere bloggen din dersom vi ser at du begynner å nærme deg sannheten. Så lenge du fortsetter med svada, er det greit.

      1. Nei, jeg tror kun på det som hhv er bevist eller motbevist, og de tingene du nevner er motbevist for lengst.
        – At The brotherhood of death, skulls & bones’, aka ‘Illuminati’, er fylt til randen med makt vet man helt enkelt fordi de innlemmede gjerne bekrefter sine medlemskap. Det en som utenforstående IKKE vet (hvilket er presisert opp til flere ganger i innlegget), er hva som foregår bak disse lukkede dører. For alt vi vet, kan det m.a.o godt være at de bare møtes for å ta seg et glass eller to mens de diskuterer verdensproblemer i en privat/annerledes/uformell (vad vet jag) setting. Men dette innebærer unektelig at vi er like forbannet uvitende i hht hvorvidt avgjørelser faktisk tas innad i denne unionen, og om så skulle være, i hvilken grad, hvordan så ev. vil foregå, osv.
        Vi vet ikke! Det er det som er kjernepunktet her! Og med en sådan ekstrem samling av makt på et sted, som attpåtil er tilnærmet hermetisk lukket for innsyn, så kunne det vel strengt tatt ikke vært et større grunnlag for å stille spm. om hvordan dette her forholder seg i forhold til demokratiet som sådan.
        – Når sant skal sies, vil jeg gå så langt som å hevde det er regelrett uintelligent å ta alt det en blir servert av sannheter for gitt mens en blankt avviser enhver mulighet for at realiteten kan være en annen enn den som en får forelagt. Det er nemlig en vesensforskjell på det å koke sammen egne teorier mer eller mindre ut av det blå, liksom å ‘kjøpe’/spre andres oppkok i så måte,, og det å stille spørsmål der det er grunnlag for å gjøre så. Et livsmotto folk vitterlig burde ta til seg er følgende; ‘The common conception of the truth isn’t necessarily the actual truth. Use your own mind, allways!’ Historien burde virkelig ha lært oss nødvendigheten av dette, – og ikke minst konsekvensene av det motsatte!..

    2. For noe tull. Ingen dokumentasjon, kun personlig synsing og fantasier

      Konspisnakk denne bloggen her, enkelte lever i en fantasiverden.

      1. Tror heller dette er en blogg med innlegg som baserer seg på hva som er aktuelle tema i samfunnet. Jeg likte spesielt godt utsagnet «jeg gå så langt som å hevde det er regelrett uintelligent å ta alt det en blir servert av sannheter for gitt mens en blankt avviser enhver mulighet for at realiteten kan være en annen enn den som en får forelagt. Det er nemlig en vesensforskjell på det å koke sammen egne teorier mer eller mindre ut av det blå, liksom å ‘kjøpe’/spre andres oppkok i så måte, og det å stille spørsmål der det er grunnlag for å gjøre så. Et livsmotto folk vitterlig burde ta til seg er følgende; ‘The common conception of the truth isn’t necessarily the actual truth. Use your own mind, allways!’ Historien burde virkelig ha lært oss nødvendigheten av dette, – og ikke minst konsekvensene av det motsatte!..

      2. Dokumentasjon??
        – Det burde da f.eks ikke være så jævlig vanskelig å hoste opp en dollar-seddel, eller?..
        – Ellers burde jeg kanskje ikke være så kjapp i å ta ting for gitt, slikt som at alle og enhver vet hvordan en søker opp opplysninger via nettstedet Google (hvorav du kommer ved å klikke følgende link: https://google.com ). Jeg er imidlertid ikke vanskeligere å ha med å gjøre enn at jeg kan hjelpe deg (og eventuelle likemenn i så måte) et stykke på vei.. Jeg har bla.a hentet en del fra følgende artikkel i ‘The Times’. Ved siden av en kjapp gjennomgang av historikken, er det er lagt spesielt vekt på familien Bush (den fam. hvor både far og sønn har besittet presidentembetet i hhv en- og to perioder, altså); https://content.time.com/time/nation/article/0,8599,1881172,00.html
        – Ellers kan det bare presiseres at brorskapets eksistens- så vel som logo, så vidt meg bekjent, aldri har vært lagt skjul på. Følgelig er det altså bare å ‘google’ (hvilket består av å skrive inn det du lurer på i feltet på siden du føres til via vedlagte link, altså) slikt som f.eks ‘The brotherhood of death, skulls & bones’, most powerful members of ‘The brotherhood… (etc), ‘Illuminati’, ‘New world order’, ‘Illuminati Logo’, osv, osv.
        – Håper dette var utfyllende nok i hht bekreftelser/kilder, men bistår selvsagt med ytterligere opplysninger/data i så måte om ønsket/ved behov.

        1. Trond følger ikke med på annet enn Donald Trump. Han skriver og poster om Trump hver dag. Tror faktisk ikke han får med seg særlig annet.. men for at folk skal få med seg dine svar her i kommentarfeltet Gry, så må du klikke på ‘reply’ under den kommentaren du besvarer. Når du lager en helt ny kommentar får ikke den du svarer opp noe varsel.

          1. *hehe*
            Såpass, ja..
            Da bør vi vel kanskje utvise en viss forståelse for at en ihuget Trump-entusiast ikke har de mentale evner helt på stell nå som ‘The Donald’s valgkampplaner for 2024 sannsynligvis vil forringes av en domfellelse hvor han brått vil måtte sone i fengsel.. 😛 😀

            (Kommentaren er plassert under ‘svar’, men er plassert til venstre for din fordi jeg la den som svar til ham, og ikke som en fortsettelse av samtalen, hvor jeg plasserte den som hadde en relevans for deg å bli underrettet om. – Jeg så nemlig ikke noen grunn til å ‘spamme’ varselsfunksjonen din med en post som forklarer hvordan en googler og kildematerialet for beskrivelsen av dollar-seddelens utforming.. *haha*)

            1. Vel saken er at Trond IKKE liker Donald. Og har fått et oppheng der skjønner du, det blir liksom som Bien har med meg, liker meg angivelig ikke, men er helt opphengt i meg, hehe.. jeg har tilbudt henne og sutte på balltreet mitt 😜Og forresten, jeg tror ikke Donald havner i fengsel, tvert imot tror jeg han blir president igjen, haha.. Ok, bare det at jeg har bitt meg merke i at når jeg ikke får varsler så er kommentarene plassert slik.

    3. Mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble medlem av Illuminati. Jeg vil kjenne folk som ønsker å bli med i den store Illuminati som et flott medlem av Illuminati som vil ha meg som et flott medlem. Han heter Lord Felix Morgan. Hjelp meg å få livet mitt tilbake fra dødsstadiet. Utskrives etter ca 5 år og seks måneder. Etter å ha blitt forrådt av så mange medlemmer av Illuminati. Gjennom årene var jeg håpløs og økonomisk på bakken. Men en dag mens jeg surfet på internett, kom jeg over innlegget av det store medlemmet av Illuminati Lord Felix Morgan og sa at hvis du var et av de store Illuminati-medlemmene, kan du bli berømt, rik og vellykket i livet. Jeg kontaktet ham og jeg forklarte ham alt, og han anbefalte registreringen som ble brukt, og jeg betalte for at det store medlemmet skulle få meg i gang, og jeg ble innviet i Illuminatis verdensorden. Etter det ga de meg alle retningslinjene og ga meg beskjed om at etter initiering vil nye medlemmer bli belønnet med summen av $1 000 000 i kontanter. Med hjelp av Lord Felix Morgan. Jeg ble fullstendig innviet som et fullverdig medlem av Illuminati. Hvis rådet ditt er at du har prøvd en svindler før eller er det, er det opp til meg å hjelpe deg med å bli med, så prøv Lord Morgan. Det er din beste sjanse til å bli det du ønsker i ditt fremtidige liv. Kontakt ham via WhatsApp +2348056051569 eller e-post: [email protected]

    4. Mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble medlem av Illuminati. Jeg vil kjenne folk som ønsker å bli med i den store Illuminati som et flott medlem av Illuminati som vil ha meg som et flott medlem. Han heter Lord Felix Morgan. Hjelp meg å få livet mitt tilbake fra dødsstadiet. Utskrives etter ca 5 år og seks måneder. Etter å ha blitt forrådt av så mange medlemmer av Illuminati. Gjennom årene var jeg håpløs og økonomisk på bakken. Men en dag mens jeg surfet på internett, kom jeg over innlegget til det store medlemmet av Illuminati Lord Felix Morgan og sa at hvis du var et av de store Illuminati-medlemmene, kan du bli berømt, rik og vellykket i livet. Jeg kontaktet ham og jeg forklarte ham alt og han anbefalte registreringen som ble brukt og jeg betalte for at det store medlemmet skulle få meg i gang og jeg ble innviet i Illuminatis verdensorden. Etter det ga de meg alle retningslinjene og ga meg beskjed om at nye medlemmer etter initiering vil bli belønnet med summen av $1 000 000 i kontanter. Med hjelp av Lord Felix Morgan. Jeg ble fullstendig innviet som et fullverdig medlem av Illuminati. Hvis rådet ditt er at du har prøvd en svindler før eller gjør det, er det opp til meg å hjelpe deg med å bli med, så prøv Lord Morgan. Det er din beste sjanse til å bli det du ønsker i ditt fremtidige liv. Kontakt ham via WhatsApp +2348055459757 eller e-post: [email protected]

    5. ILLUMINATI BROTHERHOOD TEMPLE 666 BER IKKE OM REGISTRERINGSGEBYR, OG INGEN MENNESKEOFRE INKLORERER
      Jeg vil at verden skal vite at det store Illuminati-brorskapstempelet for rikdom og makt 666 virkelig eksisterer.
      Først trodde jeg det var en svindel fordi det i disse dager er vanskelig å finne ekte mennesker på internett før jeg bestemte meg for å prøve,
      Og hele livet mitt endret seg på bare 6 dager

      FORDELER MED NYE MEDLEMMER
      1. Et hus i et hvilket som helst land du ønsker.
      2. En ny drømmebil verdt $ 200 000 USD.
      3. Summen av 5 millioner dollar ( 5 000 000 $ )

      Du må være minst 18 år før du kan kontakte våre samarbeidspartnere
      E-post: [email protected]
      Illuminati Agent WhatsApp-nummer +39 351 075 2166

    6. ILLUMINATI BROTHERHOOD TEMPLE 666 DOES NOT INVOLVE HUMAN SACRIFICE

      I want the world to know that the great Illuminati brotherhood temple of riches and power 666 truly exists.
      At first, I thought it was a scam because these days it’s hard to find genuine people on the internet until I decided to give it a try,
      And my whole life changed in just 6 days

      BENEFITS OF NEW MEMBERS
      1. A house in any country of your choice.
      2. A new dream car worth $ 200,000 USD.
      3. The sum of 5 million dollars ( 5,000,000$ )

      You must be at least 18 years old before you can contact our partners Email: [email protected]
      Illuminati Agent WhatsApp number ‪ ‪+39 351 075 2166.

    7. Hello nice to meet you.
      life’s journey has led to this purpose for the light has seen you. Sometimes life tries to bring us down but the ability to stay strong and keep going makes us eventually winners and the light has recognized you to be part of an elite organization which is the Illuminati. Are you interested? Now to become a billionaire for fame, power, business and a lucrative position. Each new member will receive $1,000,000 as a benefit and $50,000 as a monthly payment, as well as a new home in any country of your choice. and a gold Mercedes Benz SUV MODEL 2023, Are you interested? Whatsapp: +2349074168350 https://wa.link/c9cf3c or Email: [email protected]

    8. VITNESBYR HVORDAN JEG BLITE MED ILLUMINATI 666 TEMPLE
      MERK: ILLUMINATI-MEDLEMMER AVSLUTER IKKE NOEN IDENTITET GJENNOM WHATSAPP, FACEBOOK, INSTAGRAM ETC
      DET ER INGEN MENNESKEOFRE INBEVÆRER
      [email protected]

      Først trodde jeg det var en svindel fordi det i disse dager er vanskelig å finne ekte mennesker på internett før jeg bestemte meg for å prøve,
      Og hele livet mitt endret seg på bare 6 dager

      FORDELER FOR NYE MEDLEMMER
      1. Et hus i et hvilket som helst land du ønsker.
      2. En ny drømmebil.
      3. Summen av 1 million dollar for å starte et nytt liv 6.000.000$

      Du må være minst 18 år før du kan kontakte våre samarbeidspartnere
      E-post: [email protected]
      [email protected]

    9. I want to tell the worlds, that the illuminati is real because i have see the benefit of being a member of illuminati, i have tried to join the illuminati some many times, i have been scammed alot of money, but i did not give up because i know if i find the real illuminati, my life will be changed forever so i did not stop, on till i find the real illuminati official email and phone number, if you want to join the real illuminati, i want you to know that i can direct you to the real illuminati official email and phone number, brothers/sisters who is interested or who have be scammed so many times like me, that still have interest to join the illuminati because you believed that if you join your life will be changed, you do not have to worry about anything because i am here to show you all the right way to join the real illuminati, i want you all to know that when i was totally initiated to the illuminati, i was given so many benefits as a new member, i can tell you some of the benefits i was give an instant $1,000,000.00 to start a new life, house of your choice car of your choice, brothers/sisters that have interest to join the illuminati, this is the real illuminati official ( email: [email protected] ) and the illuminati phone call center or WhatsApp number is ( +2348053610069 ) or click on the link(https://wa.me/message/C7XFH2TPTH5PJ1

    10. Jeg vil fortelle verdener at illuminati er ekte fordi jeg ser fordelen med å være medlem av illuminati, jeg har prøvd å bli med i illuminati noen ganger, jeg har blitt svindlet med mye penger, men jeg ga ikke opp fordi jeg vet at hvis jeg finner den virkelige illuminati, vil livet mitt bli forandret for alltid, så jeg stoppet ikke, til jeg finner den ekte illuminatis offisielle e-post og telefonnummer, hvis du vil bli med i den virkelige illuminati, vil jeg at du skal vite det jeg kan henvise deg til den offisielle e-posten og telefonnummeret for illuminati, brødre/søstre som er interessert eller som har blitt svindlet så mange ganger som meg, som fortsatt har interesse for å bli med i illuminati fordi du trodde at hvis du blir med, vil livet ditt bli endret, du trenger ikke å bekymre deg for noe fordi jeg er her for å vise deg den rette måten å bli med i den virkelige illuminati, jeg vil at dere alle skal vite at da jeg ble fullstendig innviet til illuminati, fikk jeg så mange fordeler som et nytt medlem, jeg kan fortelle deg noen av fordelene jeg fikk gi en umiddelbar $1 000 000,00 for å starte et nytt liv, valgfri husbil etter eget valg, brødre/søstre som har interesse for å bli med i illuminati, dette er den virkelige illuminati-tjenestemannen ( e-post: [email protected] ) og illuminati telefonsenter eller WhatsApp-nummer er ( +2348053610069 ) eller klikk på lenken (https://wa.me/message/C7XFH2TPTH5PJ1

    11. Mitt vittnesbörd om hur jag blev medlem i Illuminati. Jag vill träffa människor som vill gå med i den stora Illuminati som en stor medlem av Illuminati som vill ha mig som en stor medlem. Hans namn är Lord Barry. Hjälp mig att återställa mitt liv från dödsstadiet. Utskriven efter ca 5 år och sex månader. Efter att ha blivit förrådd av så många medlemmar av Illuminati. Under åren var jag hopplös och ekonomiskt nere. Men en dag när jag surfade på Internet stötte jag på inlägget av den store medlemmen av Illuminati Lord Barry james chong och han sa att om du var en av de stora medlemmarna i Illuminati kan du bli känd, rik och framgångsrik i livet. Jag kontaktade honom och förklarade allt för honom och han rekommenderade registreringen som användes och jag betalade för att den fantastiska medlemmen skulle hjälpa mig att komma igång och jag blev invigd i Illuminatis världsordning. Efter det gav de mig alla riktlinjer och lät mig veta att efter initiering kommer nya medlemmar att belönas med summan av $1 000 000 i kontanter. Med hjälp av Lord Barry James. Jag var helt invigd som en fullvärdig medlem av Illuminati. Om ditt råd är att du har provat en bedragare tidigare eller är en så är det upp till mig att hjälpa dig att gå med och försök sedan lord barry chong. Det är din bästa chans att bli det du vill ha i ditt framtida liv. Kontakta honom via e-post: [email protected] whatsapp honom (+2348053610069)

    12. Jag vill berätta för världarna att illuminati är verklig eftersom jag ser fördelen med att vara medlem i illuminati, jag har försökt gå med i illuminati några gånger, jag har blivit lurad med mycket pengar, men jag gav inte upp för jag vet att om jag hittar den riktiga illuminati kommer mitt liv att förändras för alltid så jag slutade inte, tills jag hittar den riktiga illuminatis officiella e-post och telefonnummer, om du vill gå med i den riktiga illuminati, jag vill att du ska veta det jag kan hänvisa dig till den verkliga illuminatis officiella e-post och telefonnummer, bröder/systrar som är intresserade eller som har blivit lurade så många gånger som jag, som fortfarande har intresse av att gå med i illuminati eftersom du trodde att om du går med kommer ditt liv att bli förändrats, ni behöver inte oroa er för någonting eftersom jag är här för att visa er alla rätt sätt att gå med i den verkliga illuminati, jag vill att ni alla ska veta att när jag blev helt initierad till illuminati, fick jag så många fördelar som en ny medlem, jag kan berätta några av fördelarna jag fick ge en omedelbar 1 000 000,00 $ för att starta ett nytt liv, valfritt hus, valfri bil, bröder/systrar som är intresserade av att gå med i illuminati, detta är den riktiga illuminati-tjänstemannen ( e-post: [email protected] ) och illuminatis telefoncenter eller WhatsApp-nummer är ( +2348053610069 ) eller klicka på länken (https://wa.me/message/C7XFH2TPTH5PJ1

    13. Mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble medlem av Illuminati. Jeg ønsker å møte folk som ønsker å bli med i den store Illuminati som et flott medlem av Illuminati som vil ha meg som et godt medlem. Han heter Lord Felix Morgan. Hjelp meg å gjenopprette livet mitt fra dødsstadiet. Utskrives etter ca 2 år og seks måneder. Etter å ha blitt forrådt av så mange medlemmer av Illuminati. Gjennom årene var jeg håpløs og økonomisk i bakken. Men en dag mens jeg surfet på internett kom jeg over innlegget til den store Illuminati Lord Felix Morgan og det sa at hvis du er en av de store Illuminati kan du bli berømt, rik og vellykket i livet. Jeg kontaktet ham og forklarte alt, og han anbefalte registeret som ble brukt, og jeg betalte for at det store medlemmet skulle hjelpe meg i gang, og jeg ble innviet i Illuminati World Order. Etter det ga de meg alle retningslinjene og ga meg beskjed om at etter initieringen vil de nye medlemmene bli belønnet med summen av $1.000.000 kontant. Med hjelp av Lord Felix Morgan. Jeg ble fullstendig innviet som et fullverdig medlem av Illuminati. Hvis rådet ditt er at du har prøvd en svindler før eller er det, er det opp til meg å hjelpe deg med å bli med, så prøv Lord Morgan. Det er din beste sjanse til å bli det du ønsker i ditt fremtidige liv. Kontakt ham på WhatsApp +2348055459757 eller e-post: [email protected]

    14. Hei alle sammen, mitt navn er Robert Cantwell fra Tyskland. Jeg deler et vitnesbyrd om hvordan jeg ble med i Illuminati Brotherhood. Jeg har prøvd å bli med i denne organisasjonen i så mange år. Jeg ble svindlet av en falsk agent i Sør-Afrika og Nigeria. Jeg kunne ikke lenger forsørge meg selv og familien min og prøvde alle mulige midler for å tjene penger, men alt forgjeves. Jeg var redd for å kontakte en Illuminati-agent fordi jeg ble svindlet. En dag kom jeg over et innlegg fra en som ga en takk til en mann ved navn ROBERT WILSON for å ha hjulpet ham med å bli med i Illuminati Brotherhood, da så jeg på e-posten mannen skrev der sto. Jeg var redd for å kontakte ham fordi jeg ofte ble svindlet av svindlere som spiste mine 3000 EURO og gikk bort med pengene så ble jeg veldig forvirret da bestemte jeg meg og ringte agenten ROBERT WILSON og han fortalte meg alt jeg skulle gjøre og jeg ble initiert, overraskende nok fikk jeg fordelen min av å være et nytt medlem av det store Illuminati-brorskapet, jeg var så glad, For de av dere som prøver å bli med i denne organisasjonen, dette er din mulighet, å bli med, hvis du virkelig er interessert, ta kontakt denne google chat e-postadressen ([email protected]) eller Whatsapp info: +447418363143 🇺🇸🔯

    15. Hilsener!!

      Jeg er medlem av den store illuminati.. Vil du bli med i illuminati og bli rik, berømt, mektig og beskyttet i livet..??

      Penger er ikke et problem for oss, bli med oss ​​i dag og spark ut dine økonomiske problemer. Din økonomiske velferd er vårt mål. Hos oss får du økonomisk fri og stabil.

      Svar gjerne JA

      Hvis du er interessert eller for å vite mer om organisasjonen, send en SMS til stormesterens Google-chatkonto: [email protected] Godtar du tilbudet?
      Eller WhatsApp:±447418363143
      Karakter!!! Avstand er ikke en barriere for å slutte seg til Illuminati og ingen menneskelige blodofre..

    16. HEI SEERE.
      DU KAN BLI MEDLEM I ILLUMINATI I DAG DET SPILLER IKKE HVOR DU ER I VERDEN. Ønsker du frihet, berømmelse, rikdom, krefter, og vil du at alle drømmene dine skal gå i oppfyllelse? Er du en kommende artist, danser, forretningsmann, fotballspiller etc. Great Illuminati Society tilbyr deg en livstidsmulighet for å få dine ønsker til å bli oppfylt. Bli med i illuminati og få alle dine hjerteønsker til å gå gjennom, raske biler, berømmelse, penger, innflytelse og makt. Tjen $10 000 månedlig for å bli en medlem og $8000 000 som en fordel ved å være et fullverdig medlem av den store bevegelsen Illuminati for å starte opp et nytt liv igjen…Ingen skittent spill ingen ofre og No evil…er en organisasjon for fred enhet og kjærlighet, å signere opp send informasjonen din til denne e-postadressen: [email protected] Eller WhatsApp:±447418363143

    17. Jag vill berätta för världarna att illuminati är verklig eftersom jag ser fördelen med att vara medlem i illuminati, jag har försökt gå med i illuminati några gånger, jag har blivit lurad med mycket pengar, men jag gav inte upp för jag vet att om jag hittar den riktiga illuminati kommer mitt liv att förändras för alltid så jag slutade inte, tills jag hittar den riktiga illuminatis officiella e-post och telefonnummer, om du vill gå med i den riktiga illuminati, jag vill att du ska veta det jag kan hänvisa dig till den verkliga illuminatis officiella e-post och telefonnummer, bröder/systrar som är intresserade eller som har blivit lurade så många gånger som jag, som fortfarande har intresse av att gå med i illuminati eftersom du trodde att om du går med kommer ditt liv att bli förändrats, ni behöver inte oroa er för någonting eftersom jag är här för att visa er alla rätt sätt att gå med i den verkliga illuminati, jag vill att ni alla ska veta att när jag blev helt initierad till illuminati, fick jag så många fördelar som en ny medlem, jag kan berätta några av fördelarna jag fick ge en omedelbar 1 000 000,00 $ för att starta ett nytt liv, valfritt hus, valfri bil, bröder/systrar som är intresserade av att gå med i illuminati, detta är den riktiga illuminati-tjänstemannen ( e-post: [email protected] ) och illuminatis telefoncenter eller WhatsApp-nummer är ( +2348053610069 ) eller klicka på länken (https://wa.me/message/C7XFH2TPTH5PJ1

    18. REDD LYSET 🔻👁🔺

      INITIERINGSSEREMONI ALERT!!!!!

      Illuminati vil gjøre en innvielsesseremoni for de som ønsker å være en del av den. Vi forandrer liv og gjør drømmer til virkelighet, ikke nøl med å følge lyset. Bli med oss ​​og begynn å leve livet ditt
      klikk på lenken nedenfor
      📥👇🏿👇🏿
      [email protected]

      For de av dere som ønsker å bli med i BRODERSKAPET, ta deg tid og reis din egen vei, stol på meg, du vil bli berømt og velstående på bare tre (3) dager. Alle nye medlemmer er kvalifisert til å motta 1 000 000 USD som fordel

      Som dere alle vet, utfører illuminati-samfunnet en innvielsesseremoni innen slutten av denne måneden her i USA og andre land ved våre store hytter. Vår påmelding er åpen for alle, ikke gå glipp av denne MULIGHETEN 🔺👁️🔺

      Kun seriøse medlemmer….

      Det var en stor glede å dele installasjonsseremonien med de som er interessert.
      Den samme muligheten andre avviser, er den samme muligheten andre og bruker for å nå sine mål på jorden
      🔺999🔺

      E-post:  [email protected]

    19. DETTE ER DEN OFFICIELLE MEDDELELSE OM LYS I VERDEN
      BEMÆRK: MENNESKELIGE FORKLARINGER ER IKKE INKLUDERET
      Du kan nå tempelrepræsentanten via WhatsApp: +
      905344501179
      Er du forretningsmand, politiker, musiker, studerende? Du vil blive rig, berømt, magtfuld i livet, slutte dig til Illuminati-broderskabskulturen i dag og blive rig med det samme. 1 million dollars om ugen og et gratis hus. Uanset hvor du vælger at bo i denne verden, og endda tjene en løn på $50.000.000 om måneden…

      Fordele for nye medlemmer, der er Illuminati-medlemmer.
      Et hus i et hvilket som helst land efter eget valg.
      2. En ny $1.500.000 USD drømmebil.
      En chance for at møde de bedste rige mænd i verden.

      Du skal være mindst 25 år gammel for at kontakte vores partnere Gmail: [email protected] kontakt dette nummer ægte WhatsApp: +905344501179

    20. Now a major force in the bitcoin recovery industry, Rustik Cyber Hack Service offers businesses and people a lifeline to recover digital assets that have been lost, stolen, or rendered unavailable. In the constantly changing world of virtual currencies, recovery services that are dependable and efficient are essential. Cryptocurrencies have revolutionized the way we perceive and engage in financial transactions, providing a decentralized and secure system. However, with the increasing popularity of cryptocurrencies, cybercriminals have also stepped up their game, targeting unsuspecting individuals and organizations to steal their digital assets. As a result, the need for effective cryptocurrency recovery solutions has become paramount. Cryptocurrency transactions can be complex, involving multiple addresses, exchanges, and blockchain networks. This complexity poses a significant challenge when it comes to recovery. However, Rustik Cyber Hack Service has a deep understanding of how these transactions work, allowing them to navigate through the intricacies and efficiently trace the flow of funds. Rustik Cyber Hack Service doesn’t shy away from the obstacles that come with cryptocurrency recovery. Whether it’s tracking funds across different blockchains, dealing with anonymized addresses, or tackling sophisticated hacking techniques, they employ a range of strategies to overcome these challenges. Their team of experts leaves no stone unturned, utilizing their extensive knowledge and experience to recover lost or stolen assets. I can guarantee a safer recovery of your bitcoin by Rustik Cyber Hack Service only if you contact them via: email: [email protected] or Call/WhatsApp:+1(386)3487838 Telegram: http://t.me/Rustikcyberservice

    21. VIDNESBYRD OM, HVORDAN JEG BODE I ILLUMINATI-TEMPLET 666
      BEMÆRK: MEDLEMMER AF ILLUMINATI OPdager IKKE DERES IDENTITET PÅ SOCIALE MEDIER
      DER ER INTET MENNESKEOFRE INDRIVET

      Kontakt ægte WhatsApp: +234 9068-876-473
      Først troede jeg, at det var et fupnummer, fordi det er svært at finde rigtige mennesker på internettet i disse dage, indtil jeg besluttede mig for at prøve det, og du får adgang til KENDTE ÅNDELIGE MÆGTER og medlemsbesøg i et hvilket som helst land, du vælger.
      Og hele mit liv ændrede sig på kun 6 dage

      FORDELE FOR NYE MEDLEMMER
      *. Et hjem i ethvert land.
      *. Ny drømmebil.
      *. En sum på $6 millioner til at starte et nyt liv $6.000.000
      Du skal være mindst 18 år for at kontakte vores partnere
      E-mail: [email protected]
      Kontakt ægte WhatsApp: +234 9068-876-473..

    22. Hallo!
      Jeg er Claudia Mölleken, jeg så kommentarer fra folk som allerede fikk lånet sitt fra en gudfryktig mann kalt Gary Pery, og så bestemte jeg meg for å søke etter anbefalingene deres, og for bare noen timer siden bekreftet jeg på min egen personlige bankkonto et totalbeløp som jeg ba om til. Dette er virkelig gode nyheter, og jeg råder alle som trenger ekte lån til å søke via e-posten deres ([email protected]) Whatsapp: (+27785730132) Jeg er glad nå som jeg har fått lånet jeg ba om.

    23. 🔺666༺𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭༻666🔺
      VIDNESBYRD HVORDAN JEG TILSLUTTEDE ILLUMINATI 666 TEMPLE
      BEMÆRK: ILLUMINATI MEDLEMMER OPLYS IKKE OGSÅ DERES IDENTITET PÅ SOCIALE MEDIER
      DER ER INGEN MENNESKEOFRE INDRIVET

      [email protected]
      Først troede jeg, at det var et fupnummer, fordi det i disse dage er svært at finde ægte mennesker på internettet, indtil jeg besluttede mig for at prøve det,
      Og hele mit liv ændrede sig på kun 6 dage

      FORDELE FOR NYE MEDLEMMER
      *. Et hus i et hvilket som helst land efter eget valg.
      *. En ny drømmebil.
      *. Summen af 6 millioner dollars for at starte et nyt liv 6.000.000 $
      Du skal være fyldt 18 år, før du kan kontakte vores samarbejdspartnere
      E-mail: [email protected]

    24. Dette er mitt vitnesbyrd om hvordan jeg endelig ble med i den nye verdensordenen, Illuminati etter at jeg har prøvd å bli med i over 2 år nå, men svindlere tok penger fra meg flere ganger. Jeg har søkt etter å bli med Illuminati så lenge, men svindlere fortsetter å ta pengene mine til tidlig i år, da jeg møter Lord Felix Morgan på nettet, tok jeg kontakt med ham og jeg forklarte ham alt og han anbefalte registreringen som ble brukt og jeg betalte for stort medlem for å få meg i gang, og jeg ble innviet i verdensordenen, og jeg mottar summen av $1 000 000 amerikanske dollar etter at innvielsen min ble gjort. Jeg er veldig glad! Og lover å spre det gode arbeidet til Lord Felix Morgan. Hvis du er interessert i å bli med i den nye verdensordenen Illuminati i dag, kontakt Lord Felix Morgan i dag, han er din beste sjanse til å få medlemskap til Illuminati som du alltid ønsker. Kontakt Lord Felix Morgan på WhatsApp Pluss to tre fire åtte null fem fem fire fem ni sju fem syv

    25. Dette er mitt vitnesbyrd om hvordan jeg endelig ble med i den nye verdensordenen, Illuminati etter at jeg har prøvd å bli med i over 2 år nå, men svindlere tok penger fra meg flere ganger. Jeg har søkt etter å bli med i Illuminati så lenge, men svindlere fortsetter å ta pengene mine til tidlig i år, da jeg møter Lord Felix Morgan på nettet, tok jeg kontakt med ham og jeg forklarte ham alt og han anbefalte registreringen som ble brukt og jeg betalte for stort medlem for å få meg i gang, og jeg ble innviet i verdensordenen, og jeg mottar summen av $1 000 000 amerikanske dollar etter at innvielsen min ble gjort. Jeg er veldig glad! Og lover å spre det gode arbeidet til Lord Felix Morgan. Hvis du er interessert i å bli med i den nye verdensordenen Illuminati i dag, kontakt Lord Felix Morgan i dag, han er din beste sjanse til å få medlemskap til Illuminati som du alltid ønsker. Kontakt Lord Felix Morgan E-post: [email protected] eller WhatsApp +2348055459757

    26. I dagens samfunn har begreper som kvinne og mann gatt langt utover sine tradisjonelle definisjoner. Utforskningen av kjonnsidentitet, seksualitet og likestilling avslorer et komplekst landskap av mangfold og diskriminering. I denne utforskningen gar vi dypere inn i samfunnets normer og stereotypier som former vare oppfatninger av kjonn, og hvordan disse pavirker individets folelse av tilhorighet og aksept.
      Transkjonn-identitet, feminisme og maskulinitet er ikke lenger bare begreper som kretser rundt individuelle opplevelser, men snarere sosiale og politiske bevegelser som utfordrer tradisjonelle strukturer og normer. Likestilling og inkludering av LHBTQ+-samfunnet og andre minoriteter star sentralt i kampen mot diskriminering og forstaelsen av ulikheter i samfunnet vart.
      Denne utforskningen tar sikte pa a avdekke de komplekse samspillene mellom biologi, kultur og samfunn, og hvordan disse faktorene samvirker for a forme individets oppfatning av seg selv og sine omgivelser. Gjennom a utfordre fordommer og sosialiserte normer, soker vi a skape et mer inkluderende og tolerant samfunn, hvor individets rett til a uttrykke sin identitet og kj?rlighet er respektert og verdsatt.
      Forstaelse av kjonn
      I denne seksjonen dykker vi inn i den komplekse og mangfoldige naturen av kjonn, utforsker dets ulike aspekter og betydninger i samfunnet vart. Vi utforsker ikke bare biologiske faktorer, men ogsa sosiale konstruksjoner som pavirker hvordan vi oppfatter kjonn, identitet og seksualitet. Videre undersoker vi hvordan ulike kulturelle normer, tradisjoner og stereotyper bidrar til a forme vare oppfatninger om kjonn, og hvordan disse kan pavirke likestilling, inkludering og aksept av ulikheter i samfunnet.
      Kvinne- og mannsroller i samfunnet
      Identitet og mangfold
      Seksualitet og orientering
      Likestilling og diskriminering
      Transkjonn og LHBTQ+ rettigheter
      Familiedynamikk og biologisk kjonn
      Vi utforsker ogsa hvordan stereotyper om maskulinitet og femininitet pavirker individuelle oppfatninger av kjonn, og hvordan disse kan fore til sosial ekskludering og diskriminering av minoriteter. Gjennom a fremme toleranse, aksept og emansipasjon, kan vi jobbe mot a bryte ned barrierer som oppstar pa grunn av fordommer og sosialisering, og fremme et mer inkluderende samfunn for alle.
      Definisjoner og terminologi
      I denne seksjonen utforsker vi et mangfold av begreper og termer som er sentrale i diskusjonen om kjonn og likestilling i samfunnet. Vi dykker ned i definisjonene og tolkningene av ord som kvinne, mann, identitet, seksualitet og transkjonn, og undersoker hvordan disse begrepene pavirker samfunnets oppfatninger, normer og inkluderingspraksiser.
      Kvinne: Et begrep som ofte assosieres med biologisk kjonn, men som ogsa omfatter en bredere forstaelse av kjonnsidentitet og sosiale roller.
      Mann: En betegnelse som tradisjonelt er knyttet til biologisk kjonn, men som ogsa involverer ulike former for maskulinitet og sosiale forventninger.
      Identitet: Den komplekse maten en person ser pa seg selv i forhold til kjonn, seksualitet og andre sosiale faktorer.
      Seksualitet: En persons folelser, tiltrekning og handlinger i forhold til andre, som kan v?re hetero-, homo-, bi- eller panseksuell, blant annet.
      Transkjonn: En person hvis kjonnsidentitet ikke samsvarer med det kjonnet de ble tildelt ved fodselen.
      Vi utforsker ogsa begreper knyttet til likestilling, inkludering og mangfold, samt utfordringene knyttet til diskriminering, stereotypier og ulikheter som minoriteter og LHBTQ+ samfunn star overfor. Gjennom a utforske disse ordene og deres betydninger, haper vi a bidra til en dypere forstaelse og aksept av forskjellighet i vart samfunn.
      Utforsk ulike begreper og definisjoner knyttet til kjonn, inkludert biologiske, sosiale og psykologiske aspekter.
      I denne delen av artikkelen dykker vi ned i det intrikate landskapet av kjonnsrelaterte begreper og deres forskjellige definisjoner. Vi vil undersoke hvordan biologiske, sosiale og psykologiske faktorer spiller inn i var forstaelse av kjonn, og hvordan disse aspektene samhandler i samfunnet vart.
      Kvinnemannidentitet og seksualitet er blant de mange aspektene vi skal utforske. Vi vil ogsa se pa hvordan likestilling pavirker vare oppfatninger om kjonn, og hvordan transkjonnmangfold og diskriminering pavirker individer og samfunn.
      Videre vil vi se pa hvordan ulike maskuline og feminine stereotypier former vare holdninger og atferd, og hvordan toleranse og aksept kan bidra til a utfordre normer og inkludere forskjellige kjonnsidentiteter i samfunnet.
      Vi vil ogsa undersoke hvordan LHBTQ+-familier navigerer i samfunnet, samt hvordan biologiske og sosiale faktorer pavirker vare roller og ulikheter knyttet til kjonn.
      Gjennom a utforske begrepene og definisjonene knyttet til kjonn, onsker vi a bidra til en dypere forstaelse av kompleksiteten i kjonnets rolle i samfunnet, samtidig som vi utfordrer tradisjonelle oppfatninger og kjonnsrelaterte prejudicer.
      Videre vil vi se pa hvordan sosialisering pavirker vare oppfatninger av kjonn og hvordan emansipasjon fra kjonnsbaserte begrensninger kan fremme likestilling og inkludering.
      Kjonnsidentitet
      I denne seksjonen vil vi utforske kompleksiteten og mangfoldet av kjonnsidentitet i dagens samfunn. Vi vil se pa hvordan individuelle oppfatninger av kjonn, seksualitet og identitet pavirkes av ulike faktorer som inkluderer biologi, kultur, sosialisering og sosiale normer. Videre vil vi diskutere ulike perspektiver pa kjonnsidentitet, fra tradisjonelle forventninger til moderne utfordringer og oppfatninger.
      Kjonnsmangfold Utforskningen av kjonnsidentitet inkluderer anerkjennelse av mangfoldet innenfor kjonnsuttrykk og identitet, som gar utover bin?re forstaelser av mann og kvinne.
      Kjonnsrollestereotypier Vi vil se n?rmere pa hvordan samfunnets forventninger til kjonnsroller kan pavirke individets opplevelse av sin egen identitet og seksualitet, og hvordan disse stereotypiene kan undergrave likestilling.
      Transkjonn Transkjonnspersoner utfordrer tradisjonelle forstaelser av kjonn og identitet, og vi vil se pa deres erfaringer, utfordringer og behov i et samfunn preget av normer og forventninger.
      Kjonn og diskriminering Vi vil ogsa diskutere hvordan diskriminering basert pa kjonn og kjonnsidentitet pavirker enkeltpersoner og samfunnet som helhet, og behovet for a fremme toleranse, aksept og inkludering.
      LHBTQ+ samfunnet Vi vil utforske LHBTQ+ samfunnets rolle i kampen for like rettigheter og aksept, samt de unike utfordringene og erfaringene som medlemmer av dette samfunnet star overfor.
      Familie og kjonnsidentitet Endringer i familiedynamikk og strukturer utfordrer tradisjonelle oppfatninger av kjonnsroller og identitet, og vi vil se pa hvordan disse endringene pavirker samfunnets oppfatning av kjonn.
      Denne utforskningen av kjonnsidentitet tar sikte pa a fremme emansipasjon, likestilling og respekt for individets rett til a definere sin egen identitet uten frykt for fordommer eller diskriminering.
      Utforsk hvordan individer opplever og uttrykker sin kjonnsidentitet, og hvordan denne identiteten formes av samfunnsmessige faktorer.
      khotite seksa? perepiski? vse anonimno! proydi registratsiyu i uvidish’
      vil du ha sex? korrespondanse? alt er anonymt! registrer deg sa far du se https://get-dating.life/?u=e2qk60h&o=740hv9t&t=qwe345234&cid=qw43214

    27. hello we Offer quick Loan….
      Are you a businessman or a woman?
      Are you in any financial stress?
      Do you need a loan to start your own business?
      Do you have a low income and find it difficult to get a loan from local banks and other financial institutions?
      Here is the answer to a low rate of 2% loan, contact us now on [email protected]
      Telegram___https://t.me/loan59

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg