Slik styres tankene dine!

Som jeg har vært inne på ved flere anledninger angående COVID-19 anliggende, så styres det store flertallets meninger, oppfatninger og i det hele tatt virkelighetsbilde av måten nyheter og samfunnsfenomen presenteres. I denne videoen fra 2018, forklares dette fenomenet som vel aldri har vært mer relevant enn i disse ulvetider på et lettfattelig- og ikke minst underholdende vis. – Et fenomen jeg anser for å være særs viktig å være seg bevisst, da denne bevisstheten er eneste måten en kan klare å se forbi presentasjonen for med det å oppnå et mer korrekt bilde av situasjonen enn det manipulerte du ellers vil ende opp med.. 

 

2 kommentarer
      1. Definitivt!
        Jeg skremmes faktisk av tanken på å få virkelighetsbildet mitt manipulert, og at tankene mine dermed ikke blir mine egne lenger! – Og selv hvor skeptisk jeg er, og den bevisstheten jeg har når det kommer til dette, så vil det være naivt å tro at man har klart å fristille seg helt i fra dette her. Men desto viktigere blir det så å iallfall kunne begrense skadeverket så mye som mulig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg