Spørsmålsrunde??

Jeg fikk nylig spørsmål om hvorfor det ikke var en eneste spørsmålsrunde å spore på min blogg?.. Svaret er rett og slett så banalt som at selv om disse dukker opp på nesten alle mine medbloggeres utgivelser, så har jeg av en eller annen grunn ikke koblet dette opp i mot min egen.. I løpet av min fartstid, har jeg kun hatt et eneste innlegg tilegnet spørsmål og svar, og det innlegget er så langt tilbake, og flere av svarene antagelig så avleggs at jeg ikke engang gidder å begynne å lete det frem.. Samtidig, har jeg jo heller ikke hatt noe etterspørsel etter spørsmålsrunder (før nå), så da er jo den åpenbare måten å ta tak i dette på å legge avgjørelsen i DERES hender!.. 

 

 

Vi gidder jo ikke gjøre ting vanskeligere enn de er, så dersom du har spørsmål (ett eller fler), så fyr løs! Det samme gjelder for de som eventuelt vil si noe generelt om hvorvidt spørsmål og svar-innlegg appellerer til dere som følger akkurat denne bloggen eller ei. For det er jo ikke nødvendigvis sånn at de tingene som faller i smak blant leserne av andre blogger er av interesse hos dere som følger denne! Når sant skal sies, ville jeg vel i grunnen blitt rimelig overrasket dersom det ikke var et viss sprik m.h.t ønsket innhold kontra de som følger bloggere innen andre genre, da disse er mer sentrert rundt bloggeren personlig enn hva tilfellet er for oss samfunns- og aktualitetsbloggere.

Men som sagt.. Jeg har ingen anelse i den her sakens anledning, så syntes du det ville vert artig med en sånn runde, så fyr løs med så mange spørsmål du vil, om hva du vil! – Er man blogger, så er man blogger. Da får en pent være beredt på å bli avkrevd en og annen pinlig avsløring, for å si det sånn!

Spør så får du svar!

3 kommentarer
    1. Har du din familie i nærheten? Mor, far, søsken?
      Hvilke bøker leser du?
      Hva er dine hobbyer?
      Er du en sosial person?
      Hva brenner du for?
      Du er som et leksikon, så lurer på om du har universitetet utdanning?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg