Stil vs. Personlighet

Svært mange forsøker forgjeves å finne deres egen stil, mens andre føler det er på høy tid med en aldri så liten oppgradering, uten at de evner å finne ut hvor de skal begynne.. – Ja, selv for de som tilsynelatende HAR funnet frem til en stil de føler er den rette for dem, syntes det både interessant og morsomt å finne ut om denne samsvarer med resultatet av en stil-personlighetstest..

 

 

Selv kom jeg ut som minimalist, -hvilke trekk samsvarer med hvilken stil jeg som regel kjører: Symmetrisk, klassisk, rene linjer, moderat bruk av mønstre, m.m.  I tillegg til å få definert stilen din, kan du også klikke deg inn på ulike antrekk tilhørende din stiltype for inspirasjon.

Om du skulle ha lyst til å prøve, kommer du raka vegen til testen ved å klikke

HER!

 

 

 

 

NB: Ikke betalt samarbeid, men kun en ‘greie’ jeg syntes var kul, og som jeg dermed fikk lyst til å dele.

.

4 kommentarer
      1. Aww.. Tusen Takk <3
        Nå skal det imidlertid sies at jeg kan jo vinklene mine for å få fokus på de beste sidene, og 'kamuflere' de dårligste etterhvert. – I know how to swing it (haha)
        Men for all del.. Jeg skjønner jo at jeg har vært greit heldig med genene, for å si det sånn. Å begynne å benekte det, ville rett og slett vært for dumt.. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg