Til vi møtes igjen..

Atter en gang så viser det seg altså at værgudene har lurt meg! I det jeg legger ut DETTE innlegget for noen dager siden, er det nemlig andre gang jeg går ut i fra at vinteren 2021/22 er passè, -og andre gang mine antagelser blir gjort til skamme, da jeg våknet til nok et snøfall med minusgrader i går morges.. Men i det vi går mot midten av mars, våger jeg meg allikevel frempå med at dette her blir mitt forvel til vinter- og mørketid for denne gang, så inntil vi sees igjen.. 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Kule bilder! Du er faktisk mange hakk mer optimistisk enn meg mht. tidlig vår! Jeg blir ikke overrasket over at det daler ned hvite snøfiller før 17. mai har passert. 😀

      1. Takker så mye 🥰
        Jeg er glad i vinteren, men det ville vært greit om dette været kunne bestemme seg, og kjøre en årstid om gangen *hehe*. Når det spretter fra vinter til vår og tilbake igjen på denne måten er det jo umulig å forholde seg til noe som helst 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg