Toppbilder fra start til nå

For ca halvannen uke siden, foretok jeg atter en fornyelse av toppbildet, og i det jeg klikker meg inn i bloggarkivet for å plassere dette siste skuddet på stammen sammen med dets forgjengere. blir jeg bevisst på hvor mange sidetopper det faktisk er blitt etterhvert.. I den anledning, tenkte jeg det kunne være artig å ta dere med på en aldri så liten ‘trip down the memory lane..

Min aller første sidetopp.

 

Mens noen har blitt værende over tid, er det andre som ble fjernet og erstattet nærmest umiddelbart. Dette fordi det er noen jeg har vært vesentlig mer fornøyd med enn andre, men 100% fornøyd har jeg enda til gode å bli, da det bestandig syntes å være ett eller annet..

Hva angår min aller første sidetopp, er bildet et av mine absolutte favoritter. Hva i all verden jeg så for meg kunne være flatterende med den rammeinnretningen der, er imidlertid helt ubegripelig. Heldigvis går det ikke lenge før jeg innser at det sorte ‘rælet’ med disse hjørnene må vekk, slik at sidetoppen etter modereringen blir sende slik ut:

 

Den modererte versonen av denne første sidetoppen, ble stående ganske så lenge.

 

Den modererte versonen (over), er blandt de jeg har hatt minst å utsette på, for å si det på den måten, slik at dette ble stående riktig så lenge. Men til slutt går en jo alltid lei, og jeg begynner også å tenke som så at det kunne gjort seg med noe som både var litt lysere, og som hadde litt farge. Så etter noen måneder skrider jeg atter igjen til verket, hvorpå jeg presenterer dette:

 

Min andre sidetopp rakk knapt nok å bli publisert før den forsvant igjen..

 

..Tett fulgt av dette:

 

Heller ikke dette toppbildet ble værende..

 

Heller ikke denne gang var jeg det minste fornøyd med hvordan sidetoppen ble seende ut, slik at det bærer straka vegen tilbake til ‘tegnebordet’, hvorpå jeg ender opp med å bruke det samme bildet i to versoner som begge fikk bli værende en god stund:

 

Ett bilde, to toppbilder..

 

Dernest er det flytting på gang, og nytt sted, vekker lysten på fornyelse, hvorpå den neste toppen i rekken blir dette bildet tatt i bruk i en header som ikke lenger syntes å kunne oppdrives:

 

Bildet som ble benyttet i toppbildet som ikke lenger er å finne.

 

Dernest når jeg toppbilde-bunnen med dette makkverket:

 

Et aldeles skrekkelig innslag som ble værende til egen irritasjon så alt for lenge (hvilket jeg mener å huske dreide seg om ei snau uke)..

 

Etter fadesen over, graver jeg frem et bilde som dere kan se over er blitt benyttet tidligere i hva som må sies å ha være et mislykket verk, men som nå skal vise seg å bli det bildet som gar fått figurere desidert lengst her på bloggen:

Toppbildet som har figurert lengst her på siden

 

Bildet over ble faktisk benyttet i to omganger, da jeg en kort periode på forsommeren hadde den følgende sidetoppen:

 

Sommeridyllen til tross.. Dette toppbildet fikk vel kun et par ukers tid på siden før det ble byttet ut med sin forgjenger..

 

Hvorpå jeg fulgte opp med et par ukers tid med følgende bilde på topp:

 

 

Og med dette, er vi faktisk ved veis ende, da det neste bildet som står for tur, er det nåværende, -hvilket ble presentert for en halvannen til to uke siden:

 

Det siste skuddet på tippbilde-stammen, er jeg hittil så fornøyd med som det lar seg gjøre å få blitt for mitt vedkommende.

 

Er det noen her som kanskje burde ‘få en ny vår’ her på siden, eller er det siste det beste?..

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Jøss, kult! Mange flotte toppbilder! Visste ikke at det var vanlig å skifte så ofte 😀 Jeg har hatt mitt i ett år nå, og i morgen er bloggen min ett år, så jeg har en plan om å gi bloggen min nytt i bursdagsgave 😀 Venter på å få bilder tatt av fotograf tilsendt 🙂

          1. Skal ikke se bort i fra at ‘the bad ass bitch’ atter igjen vil innta sidetoppen 😉
            Men så lenge C19 fremdeles er et issue, er det ‘the straight face’ som må til for å ha det minste håp om å bli tatt seriøst..

            1. Lykke til med det, nå er jo enkelte igang med dose 4 her til lands, så jeg tenker at hva agendaen angår så har de kommet vel i havn hva indoktrinering og overbevisning av det norske folk angår. I USA derimot vokser motstanden..

              1. *hehe*
                For all del.. Jeg har utelukket muligheten for å kunne gå inn i historien som en revolusjonær på området. Men samtidig har jeg tatt meg faen på at dersom så skulle være at vi uunngåelig blir dratt med i ett eller annet dragsug som følge av ett eller annet worst case scenario, så skal jeg iallfall møte den skjebnen i full visshet om at jeg gjorde absolutt alt i min makt til siste slutt! Om ikke annet for å kunne tilbringe evigheten i et hoverende ‘I told you so’ -mantra! 😉 😀

      1. Takk!
        Ja, det bildet som er brukt der er det bildet jeg selv syntes er det kuleste jeg noensinne har tatt. Det er jo blitt rundt 4 år gammelt, men det kan nok tenkes å bli brukt i en header allikevel 😉 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg