Tragisk som faen!..

Så mye håp, for ikke å snakke om forventninger jeg har hatt på dine vegne, 2021.. – Og i det du endelig ankommer, så viser det seg du er ditt helvete av en forgjenger opp av dage, i det du bare tar over der 2020 slapp. Jeg er, mildt sagt, særdeles skuffet.. 

 

 

Nå skal det sies at du fremdeles er ung, med god tid til å gjøre bot for den elendighet du har bragt over oss ved å følge i din onde forløpers fotspor. Men du har holdt frem med denne elendigheten såpass med tid at du faktisk er nødt til å ta din del av ansvaret.. Saken forholder seg jo unektelig slik at du, i løpet av dine drøye seks ukers fartstid som det regjerende kalenderår ikke bare passivt har ‘latt humlen suse’ i hht den ondskapens teppe ditt fjordår la over verden, men faktisk tillatt denne å eskallere! Da er det vitterlig ikke snakk om tafatthet og manglende handlekraft lenger, da dette unektelig er ensbetydende med selv å ‘adde’ til den eksisterende elendigheten..

For all del, jeg skal ikke nekte for at de håp og forventninger jeg, og etter alt å dømme, et utall med meg hadde bygget opp rundt din overtagelse som det rådende årstall var huset ut av alle proporsjoner. Dette er noe jeg pent får ta på min egen kappe, liksom mine medhåpefulle må ta sine urealistiske forventninger på sin. Men så skal det jammen sies at du, gjennom å klare kunsystykket å få denne pandemien tristesse enda et hakk verre gjennom mutasjoner og lock downs tatt til nye høyder, har vist deg være en større skuffelse enn hva vi i et realismens lys burde ha sett for oss muligheten for..

 

 

Du, som en del av romtiden, innehar all makt i hht hva du vil etterlate deg i vår respektive arts historie; Hvorvidt du velger å bli stående som et gledens år, eller et uår, er helt opp til deg. Men én ting må du iallefall ha klart for deg;  Uansett hva enn du måtte finne på å kaste over oss i pandemiøyemed, vil det aldri bli deg som vil huskes for det! For COVID-19 vil for all fremtid bli stående som pandemien av 2020! – Det vil aldri være noe 2021 å merke seg i historiebøkene hva dette angår, da all den faenskap du enn måtte evne å tilføre vil bli lagt til din forgjengers infamøse ettermæle, og ingenting annet! Så om du, som årstall, vil bli husket, så er iallefall ikke dette veien å gå!..

 

Med [særs] uvennlig hilsen

Gry Henriksen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg