TV-skam & chill!

Som de fleste antagelig ikke har unngått å få med seg, har ikke COVID klart å knekke ‘trash-TV’ n, da selve rosinen i den vidunderlige søppelpølsen, Ex on the Beach har flyttet konseptet til fjellheimen og afterski til en likeså høylytt forbannelse fra kommuneledelsen i Hemsedal som til jubel fra meg. – For ikke bare får jeg atter en gang gasset meg i min TV-skam, men jeg får gasset meg til hva som må være tidenes cast!.. 

 

[foto: discovery] Castingen til den kommende Ex on the beach; After-ski’ taler sitt tydelige språk; Dette blir intet mindre enn legendarisk!

 

Her viser det seg nemlig at de har greid kunststykket å skrape sammen nær sagt det som finnes av stjernedeltagere fra de siste sesonger av nevnte Ex on the Beach i tillegg til Paradise hotell! – Hvilket selvsagt inkluderer min personlige all time favorite: ‘Mocca-babe’. – Dama på 40-something med en gudegitt evne til å gi flatt faen i alt av normer i hht hva som sømmer seg og ikke i forhold til det tallet som er printet inn passet, -og ikke minst; Dama har stil med stor ‘S’!

Ellers rommer original-casten legendariske Mario Riera; Fyren som vet å skape like mye drama på TV som utenfor, -for så å slå til der ingen i sin villeste fantasi skulle tro; 2 plass i selveste 71° nord! – Og da snakker jeg ikke kjendisversjonen, men selveste 71! – En bedrift som selvsagt ikke forløp uten å stå for god TV underveis!

Videre har vi et par av de store profilene fra EOTB sesong 2, Victoria Hammer & Ulrik Giske, for ikke glemme paradise-profilene Johannes og fjorårsvinneren, Jasmine San Miguel, hvorpå sistnevntes annonserte innsjekk peker i retning av at vi vil få den selvutnevnte Paradise hotell direktøren, den legendarisk cocky Even Kvam brasende inn i denne allerede episke settingen som selveste rosinen i pølsa!

Jeg er fullt på det rene med at jeg skulle ha vokst fra slike programkonsept for lengst, men det driter jeg rett og slett langflatt i, for dette blir gøy!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg