UKENS IDIOTI!

Reklame | Adviral

Det er tid for en ny runde hvor vi tar for oss ukens idioti på nyhetsfronten! – Spalten der det gjevnlig trekkes frem et utvalg idiotiske hendelser og/eller rett og slett idioter som har figurert i media den seneste uken.

 

 

=>  Av en eller annen ubegripelig årsak har den nye personvernloven skapt frykt for at læreres kommunikasjon med elever og foresatte gjennom facebook-grupper medfører en betydelig økt risiko for at personopplysninger skal komme på avveie i Alta kommune. Konsekvensen er dermed at kommunens barnehager og skoler med et pennestrøk er satt tilbake til den tid hvor denne kommunikasjonen foregikk via de stadig glemte, istykkerrevede og/eller bare forsvunnede papirbeskjeder som rådet i de ‘gamle dager’ da jeg selv tråte mine barne- og ungdomssko i den norske skole. Jeg mener.. Facebook må vel ha det vanskeligst gjennomtrengelige systemet som er når det kommer til nettopp private meldinger og grupper, da det bare var med nød & neppe terrorpolitiet med NATO i ryggen klarte å få trumfet igjennom innpass til Anders Bering Breiviks meldingsboks i sin tid!

 

 

=>  I Arizona er en sykepleier arrestert siktet for voldtekt etter at en kvinne fødte et barn mens hun var i koma! Den stakkars dama, som i dag er 29 år gamel, har ligget på sykehuset i sakaldt vegetativ tilstand siden hun var 3, hvilket innebærer at en kan trygt kan utelukke muligheten for at hun har samtykket til dette samleiet, for å si det på den måten. Hva den skyldige angikk, var jo dette i praksis begrenset til de mannlige ansatte ved sykehuset, så etter at samtlige hadde måttet la seg DNA -teste, gav svaret på det spørsmålet seg i det resultatet forelå. I denne forbindelsen, må jeg jo bare si at det syntes rimelig merkelig at en fyr som er i stand til noe slikt ikke har avslørt seg som uskikket til en stilling ved et sykehus tidligere..

=>  At USA’s president Donald Trump er ubrukelig til å lede så mye som en grisgrendt kommune på vestlandet, og langt mindre planetens stormakt nummer en, er neppe noe som trengs å utdypes nærmere. Nå som fyren atter en gang har begynt å fable om å melde landet ut av NATO, føler jeg vel en stadig økende uro over at det ikke bare er presidenten som ikke kvalifiserer til sin stilling, men også de som kan få mannen avsatt før tiden grunnet mislighold av embetet. Jeg mener.. Det finnes jo ikke lenger det minste fnugg av tvil når det kommer til mannens ytterst utilbørlige forhold til Russernes president, Vladimir Putin.. Og herfra, burde det jo være opplagt for alle og enhver med et par operative celler på innsiden av hatte-holderen;  Uansett hva en måtte mene om mannen; Vladimir Putin er alt annet enn dum. Han grep muligheten til å få denne idioten av en president innsatt hos den gamle erkefienden med begge hender, da han åpenbart styrer ham som han selv vil. -For hvem er det som tjener på et USA uten NATO? – Jepp, det er Russland, det..  At de kan la denne mannen vli sittende etter den endeløse rekken av tillitsbrudd han har pådratt seg, er helt ubegripelig. Jeg mener.. De fikk jo Nixon avsatt ‘just like that’, etter hva som må sies å være for småtterier å regne i forhold til alt som hefter ved ‘the Donald’.

 


business insider

 

Om dere skulle komme over en sak som dere mener fortjener en plass i denne spalten, mottas alle sådane forslag med takk.

____________________________________________________________________________________________________________

1 kommentar
    1. Jeg bøye med i støvet og klapper. Jeg er helt enig. Hvem av disse tre saken som burde trone er jeg litt usikker på. Jeg får gå til min fall back posisjon. Donald var en dust, han er en idiot og han kommer alltid til å være blåst, men kanskje jeg ville satt alle de andre litt høyere enn han. De har tross alt makten til å fjerne ham. Jeg sier bare heia Pelosi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg