Under en konges verdighet!..

Mjausan, godtfolk! – Det er Rusken, aka ‘Kim Jong-pus’, meowing.. 

Det er jo for en opplest og vedtatt sannhet å regne at laser-pointers, så vel som dinglende snorer, nøster og annet fjas er uimotståelige for katter. Dette medfører imidlertid IKKE riktighet! For om en aldri så stor andel av mine artsfeller flyr rundt som mjaueløse høns med en gang slikt blir bragt på bane, så er slikt selvsagt hinsides under min royale verdighet.. 

 

Jentene har bursdag! 

 

Om du ikke tror meg, så har du beviset på film under! Her filmes nemlig jentene i det de fremstår som de nevnte mjaueløse høns i sin fåfengte jakt på den røde prikken. På begynnelsen og slutten, ser dere imidlertid også meg til høyre i bildet i det jeg bevitner det ubegripelige fjaset som finner sted med den overlegne verdighet som følger en katt av min status

 

 

Nå vil jo kanskje den oppvakte leser legge merke til at det kun er 4 av oss ‘furry 5’ som figurerer i denne videoen, av hvilket det følger at den kun beviser den manglende verdigheten hos de tre jentene. At det da på toppen av alt er Knerten det eventuelt kan trekkes tvil om faktisk kan mjaue min overlegne verdighet, er rett og slett ikke noe jeg mjauer å kunne leve med sånn uten videre. Men til alt hell, fant jeg en videosnutt hvis innhold var akkurat det beviset jeg trengte for rettmessig å mjaue ut alene på topp i dette anliggende:..

 

 

Da anser jeg mitt mjau her inne som utrettet, og med det har gjort det klart for alle og enhver at man ikke skal mjaue alle ‘pusers’ over en kam! For det er nemlig forskjell på kong Rusken og Mjørgen Hattemaker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg